Facial Cleanser ( Eversoft)

4/16/2015 10:15:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Assalamualaikum.....


Memandangkan ramai kawan-kawan kat Fb dok tanya muka fara nampak bersih tanpa mekap tebal sampai mintak petua/produk apa yang fara gunakan. Ok, fara akan share sedikit naa...

Fara guna "EVERSOFT ORGANIC POMEGRANATE & MULBERRY"  sebagai Pembersih Muka dan sudah bertahun menggunakannya. Apabila muka dah sesuai dengan cleanser memang fara tak suka tukar yang lain takot naik jerawat. Lagipon produk ni 100% daripada bahan organik memang selamat digunakan


Fara pilih jenis " ORGANIC POMEGRANATE & MULBERRY" sebab kulit fara bila terhindar dari cahaya matahari kulit cepat kering, kusam dan mudah kena sunburn. Sejak guna cleanser ni memang the best dah tak perlu risau bile terdedah dengan cahaya matahari.

Yang special tentang facial cleanser eversoft ni muka fara tak mudah naik jerawat. Kulit bersih dan segar malah kesan jerawat lama turut hilang. Yup! Bila datang bulan sudah pasti yang perempuan akan naik jerawat. Tapi, fara tak pernah risau sebab Bila naik jerawat tak sampai 3 hari jerawat fara akan kecut sendiri. Yang penting kene rajin cuci muka 2 kali sehari selepas mandi.




Facial Cleanser Eversoft ade 6 jenis. Kalau korang nak try pilih la mana-mana yang sesuai dengan keadaan kulit muka korang k.

Gambau dari google



1. EverSoft Organic Avocado Facial Cleanser - Deep Nourishing

Formula berkhasiat dalam, akan kekal dengan 100% ekstrak Alpukat organik, sesuai untuk semua jenis kulit. Kaya dengan Phytosterol dan Vitamin E, ia membantu untuk memulihkan dan menguatkan tisu kulit dengan cekap dan menyediakan penghidratan dan khasiat kepada kulit.


2. EverSoft Organic Rice Milk & Honey Facial Cleanser - Double Moisturizing

Formula pelembap double, diselitkan dengan 100% Susu Beras organik dan ekstrak madu, direka khas untuk mereka yang mempunyai kulit normal atau kering. Kaya dengan kedua-dua nutrien penting dan Vitamin B1 & B2, ia membantu untuk mengunci kelembapan, mencegah kekeringan dan menggalakkan kulit yang licin dan sihat.


3. EverSoft Tomato & Cucumber Facial Cleanser - Pore Minimising

Liang meminimumkan formula, diselitkan dengan 100% Tomato organik dan ekstrak Timun, direka khas untuk mereka yang mempunyai kulit normal atau berminyak. Kaya dengan asid amino, mineral dan vitamin C, ia membantu untuk melembutkan dan menghaluskan kulit. Ekstrak timun cekap mengeluarkan sebum berlebihan tanpa terlebih pengeringan, meninggalkan kulit berasa bersih dan licin.


4.EverSoft Pomegranate & Mulberry Facial Cleanser - Whitening Action

Pemutihan formula tindakan, diselitkan dengan 100% Delima organik dan ekstrak Mulberry, direka khas untuk mereka yang mempunyai kulit kering atau kombinasi. Diperkaya dengan Vitamin C, yang anti-oksidan yang kuat, ia membantu untuk memperbaharui dan mencerahkan bintik-bintik hitam yang menyebabkan nada kulit yang lebih sekata.


5.  Organic Apricot Facial Scrub - Blackhead Clearing

Diselitkan dengan 100% ekstrak Aprikot dan manik Jojoba, tindakan menyental mendalam membantu mengelupas kulit secara mendalam, membersihkan liang-liang dan menghapuskan bintik hitam, kekotoran, kulit mati dan minyak berlebihan daripada kulit.



Kat mana jual cleanser ni? Ada dijual disemua mall seperti giant, tesco, guardian, watson dan supermarket terpilih.


Ok, tu je yang dapat fara share setakat ni, InshaAllah ade masa fara share produk lain yang fara guna ye. Semoga memberi manfaat. ;)



You Might Also Like

0 KOmen: