Beli Tudung kanak-kanak Murah Dan Berkualiti

9/23/2015 11:44:00 PG Fara Lumière 0 Comments

Assalamualaikum....

Bila ada kecil terutamanya anak perempuan sudah semestinya para ibu excited untuk mencuba pelbagai pakaian untuk sikecil anda termasuklah tudung. 

Memperkenalkan TudungSiComel.com merupakan antara Pembekal Utama Tudung Kanak-kanak di Malaysia dengan hasrat untuk memudahkan terutamanya rakyat Malaysia bagi mendapatkan tudung kanak-kanak yang berkualiti dengan nilai hebat.

Antara Contoh koleksi daripada Tudung sicomel


TELEKUNG KANAK-KANAK : 

Telekung kanak-kanak Rania yang ringkas dan selesa dipakai. Materiel lycra lembut yang tidak terlalu tebal kerana kita tahu, kanak-kanak tidak selesa dengan telekung yang tebal dan panas.


Telekung kanak-kanak

INSTANT SHAWL KANAK-KANAK :

Tudung Kanak-kanak Marshmallow Ruffle Elle adalah tudung sedondon ibu dan anak istimewa dari TudungSiComel yang dijahit menggunakan material Moss Crepe Istimewa serta dihias dengan ropol dan reben ceria yang mampu membuatkan Puan dan Si Comel puan tampak lebih comel.


TUDUNG SEKOLAH KANAK-KANAK

Mudah dan Selesa. Awning Lembut yang mudah dipakai dan dibasuh. Dihasilkan dengan kain Lycra Korea berkualiti membuatkan kanak-kanak selesa serta gembira memakainya; Sejuk, Lembut dan Gebu.


TUDUNG UNTUK BAYI HINGGA 3 TAHUN


AB Double-loop adalah Tudung kanak-kanak jenama Aby Irfan yang dijahit menggunakan material 3D Printed Cotton istimewa. Ianya juga mampu membuatkan Si Comel tampak lebih kemas dan ayu



Ingin lihat variasi dan jenis tudung untuk si manja anda? teruk ke website tudungsicomel.com

You Might Also Like

0 KOmen: