Koleksi gambar "Berketak" Aimi

3/09/2016 02:49:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Assalamualaikum


Hai! atas permintaan ramai fara "up" kan balik ye gambar Aimi masa baby dulu. Sangat tak sangka ramai yang geram dengan tangan Aimi yang berketak-ketak aka "sado" "michelin" pelbagai panggilan untuk Aimi yang korang bagi kan? haha


Tangan Aimi start berketak-ketak masa seawal sebulan. Aimi memang seorang anak yang kuat menyusu dan tido (semua baby kuat tidur. hee) . Sampai ramai yang tanya apa rahsia anak kau tembam mcmtu sekali? Sejujurnya, Fara takde rahsia mana pon. Cuma bagi aimi susu badan sepenuhnya sahaja. Kalau dah menyusukan badan sepenuhnya WAJIB lah ambil supplement tambahan untuk topapkan kekuatan badan, ye dok? Fara cuma amalkan SUSU MOEDER sepanjang penyusuan Aimi. Untuk kekuatan dalaman dan kecantikkan luaran pula fara ambil RX DARA. (klik utk baca)


Bila sudah beranak-pinak separuh kekuatan dalaman dah hilang so jika perlukan supplement tambahan adalah lebih bagus diamalkan. Carilah yang bersesuaian dengan badan korang ye. Mudah berasa letih, cepat penat, mengantuk, muka kurang seri, etc itu semua adalah tanda-tanda badan perlukan supplement tambahan. 


Jom layan gambar Aimi berketak :






















































































Pelbagai aksi dan memek muka yang sangat kelakau dan mencuit hati. Sekejap je Aimi dah 2 tahun rasa macam baru semalam Fara lahirkan. Oh ye, sebelum terlupa Fara juga ada bagi Aimi supplement tambahan iaitu JUS CALIPH. So far, Alhamdulillah jus caliph memang terbaik untuk sistem ketahanan anak. Aimi tidak mudah demam dan kuat.


Tak kisahlah anak kita berat badan tidak seberat anak badan die, tinggi rendah, hitam putih kulit, yang penting Anak yang dikurniakan ALLAH SWT itu sempurna dan sihat tubuh badannya. 





Semoga Noor Aimi Damia menjadi anak yang solehah serta TAAT pada perintah ALLAH SWT dan juga sentiasa mendengar kata mommy daddy ye. ( tak dengau cakap piat telinga die! :p )






You Might Also Like

0 KOmen: