Maybelline - Produk Kecantikkan Wanita ASIA

4/19/2016 03:42:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

 zalora



We all agree that Maybelline merupakan diantara jenama kosmetik yang tidak perlu diperkenalkan lagi dan nama Maybelline cukup terkenal di seluruh dunia termasuk di negara kita sendiri, Malaysia. Jenama yang mula ditubuhkan di Amerika ini mempunyai jumlah penggemar yang cukup ramai serta mencipta sejarahnya yang tersendiri.






Terbaru!!

Kemunculan mascara XXL misalnya telah menjadi suatu fenomena yang cukup dasyat di dalam industri kosmetik dan meraih popularity yang amat membanggakan. Begitu juga dengan kehebatan produk BB cream keluaran Maybelline yang menjadi pilihan pertama ramai wanita di Malaysia.  Satu langkah mudah BB Krim adalah makeups yang benar-benar membuat kulit anda lebih cantik Ringan dan segar.  mengaburkan ketidaksempurnaan dan juga warna kulit, manakala pelicinan, penghidratan, mencerahkan, dan melindungi dengan SPF 30.





Maybelline Halal dan Selamat digunakan


It’s not just about branding, tetapi Maybelline telah membuktikan bahawa mereka sentiasa komited dalam menghasilkan rangkaian produk yang terbaik dan sesuai dipakai oleh semua wanita tidak mengira tempat. Oleh kerana itu, produk-produk Maybelline amatlah sesuai digunakan oleh wanita-wanita di Asia dan jangan bimbang, kesemua produk kosmetik keluaran Maybelline juga telah disahkan halal.


Dengan proses pembuatan yang cukup teliti dengan menjalani beberapa siri ujian klinikal, produk kosmetik Maybelline ini juga disahkan selamat digunakan oleh semua jenis kulit wanita tanpa memberikan sebarang kesan merbahaya. Dan apabila ditanya kepada para pengguna setia Maybelline, mereka sebulat suara berpendapat bahawa hasil solekan pengunaan produk-produk ini adalah tahan lebih lama dan seakan mendapatkan khidmat juru solek professional. Pastinya Maybelline!




You Might Also Like

0 KOmen: