Wet World Water Park Shah Alam

4/13/2016 09:39:00 PG Fara Lumière 0 Comments


Assalamualaikum...


Weeee! Setelah sekian lama tak main air haritu suami ajak bermandian die Wet World Shah Alam. Baru bangun tidur tup-tup suami kata "sayang,jom main air" dengan kepala yang mamai terus jadi segau bugau bila dapat surprice macam ni. hehe




Tiket masuk disini hanya RM25 sahaja seorang. Untuk kanak-kanak pula fara tak sure berapa yang pasti bawah 2 tahun macamtu masuk memang Free. Dinasihat kalau korang nak bermandian disini pastikan perot dalam keadaan kenyang kerana makanan dan minuman disini agak mahal. So, sepanjang perjalanan ke Wet World fara dengan suami sarapan dahulu dalam kereta bagi menjimatkan kos perbelanjaan.

Selepas bermandian dah pasti perot agak lapar. Fara order Air tin sahaja Rm3, Maggie Cup RM4.50
dengan 1 cucuk nugget RM3 untuk Aimi dan makanan lain seperti jenis Mee, Nasi, Western semuanya lingkungan harga Rm10++. Walau bagaimana pon, ikotlah kemampuan masing-masing ye. Fara bab makan lebih suka makan di kedai biasa.

Keadaan dalam Wet World ni sesuai untuk bawak anak-anak bermandi-manda. Tempat dia Sederhana besar dan kalau baru nak mencuba bawak anak ke tempat water park memang berbaloi la. Permandangan pon boleh tahan cantik. Jom tengok suasana di Wet World :



















Nak sewa cabin pon boleh. Senang untuk letak barang disitu.




Kawasan ni anak-anak paling suka main.. 









Yang ni en suami paling repeat main.. best gelongsor katanya.. memang laju pon beb! 


Masa pergi kat sini waktu bekerja so tak ramai yang datang. Seronok berjimba macam tempat ini ana yang punya! hahaha.






You Might Also Like

0 KOmen: