LAURA HANA - Perfumes Exclusive Memikat Hati

6/25/2016 10:16:00 PG Fara Lumière 0 Comments

Pernah anda membeli perfume sebelum ini? Baik lelaki mahupun wanita, masalah yang sering dihadapi mereka ialah kesukaran memilih minyak wangi sesuai disebabkan kemunculan pelbagai jenis aroma di pasaran dalam perisa berbeza. Ditambah pula bentuk botol yang menawan sehingga menyebabkan pelanggan terkeliru mengenai wangian yang sesuai dengan personaliti dan bau badan mereka.

Pilihan Citarasa Antarabangsa


Jika dilihat di dalam pasaran terdapat pelbagai jenama dan jenis perfumes yang dikeluarkan, tapi tidak kesemua perfumes tersebut mempunyai aroma yang berpanjang. Laura Hana merupakan satu-satunya perfumes yang mempunyai aroma memikat hati malah botolnya yang exclusive sesuai juga dibuat hantaran untuk perkahwinan atau diberi hadiah untuk yang tersayang.




"WANGI SAMPAI KE PETANG!"

"Terpaksa usung botol berat2, sebab nak kerap sembur..tapi sejak guna LH, sembur sebelum pi kerja dah cukup untuk wangi sampai petang!"

Specialnya Perfumes Laura Hana ini,
 perfumes ni hanya ada 1 pilihan sahaja dan mempunyai kelebihan yang perfumes lain tidak ada iaitu aromanya sangat sesuai untuk semua wanita. So, tidak perlu pening kepala kerana Laura Hana adalah perfumes khas yang didambakan setiap wanita kerana aromanya yang lembut dan tahan lama sememangnya memikat hati.



Laura Hana adalah perfumes bentuk pati tanpa campuran alkohol atau air. Harumannya lebih tahan lama berbanding kebanyakan minyak wangi dipasaran. Anda hanya memerlukan setitik sahaja untuk kekal harum sepanjang hari.

KELEBIHAN PERFUMES LAURA HANA :

 Saiz 35 ml SENANG bawa kemana-mana.
 Molekul biru menyamankan memberi aura POSITIF
 Bau dicipta aroma yang menghilangkan MENGANTUK.
 Membangkitkan SENSASI kewanitaan.
 Wangian TAHAN lama, tak perlu sembur banyak.
 Menghilangkan MASALAH bau badan. wangian bertindakbalas dengan peluh anda.
 Bau wangian TIDAK menyerupai mana-mana wangian.
 Didatangkan kotak SWEET sesuai untuk hadiah & hantaran
 Membuatkan baju bertambah WANGI walaupun sudah dibasuh.
 HALAL. Boleh dibawa SOLAT.



Sesuai dengan citarasa fara yang unik

Tip memakai minyak wangi :

Bagi mengekalkan ketahanan aroma wangian yang dipakai, terdapat beberapa teknik yang boleh diamalkan. Sebaiknya letakkan minyak wangi pada nadi, pergelangan tangan, siku dan belakang telinga.  
HARGA PENGENALAN
RM60.00 - seunit
RM115.00 - 2 unit
RM170.00 - 3 unit

Harga Perfume : RM60.00

HUBUNGI SEGERA untuk dapatkan Perfumes Exclusive ini!!

whatsapp/telegram/sms : + 60 12-602 2477


You Might Also Like

0 KOmen: