MamyPoko - Bayi Selesa Ibu Gembira

7/26/2016 03:18:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Menukar lampin bayi secara kerap adalah penting, sebab air kencing yang mengandungi bakteria dalam najis boleh membuat kulit menjadi merah radang dan menyebabkan ruam lampin. Ianya akan membuatkan bayi kita rasa tidak selesa dengan ruam yang timbul dibadan.


Mommies perlu tahu anggaran untuk menukar lampin setiap kali sebelum bayi bersarapan atau selepasnya (kecuali pada waktu malam, sebab menukar lampin boleh mengganggu tidur bayi), dan juga apabila bayi membuang air besar. 

Jenis lampin yang sesuai untuk simanja juga memainkan peranan penting bagi memastikan tahap keseleasaan simanja anda berada dalam keadaan yang sempurna.



Setiap mommies sudah pasti akan mencari lampin pakai buang (diapers) yang sesuai untuk simanja anda berasa selesa sepanjang hari.

Cara untuk mengenal pasti lampin pakai buang yang selesa adalah :

* Tidak mudah bocor
* Punggong bayi tidak mudah kena ruam/melecet
* Saiz diapers yang sesuai dengan bayi
* Jenis/jenama diapers yang sesuai dengan bayi




MamyPoko kualiti terjamin

Pengalaman fara menggunakan diapers MamyPoko untuk anak boleh dikatakan sangat memuaskan. Fara beli MamyPoko jenis Pants atau sarung. Ianya menyerap sehingga 12 jam. Sangat jimat dan bagus bila pakai pada waktu malam. Tidur Aimi juga semakin berkualiti dan lena. 

MamyPoko Pants mempunyai getah di sekeliling pinggang yang akan memberikan keselasaan pada simanja. Malah, ianya juga sangat lembut dan fit pada bahagian peha. Kebarangkalian untuk bocor sangat sukar sekali. Design terbaru dari MamyPoko Pants juga sangat menarik ada gambar "pooh". 
 

Lazada Big Baby Fair

 Tekan Banner untuk rujukan

LAZADA BIG BABY FAIR

Berita baik buat mommies!! Cara nak dapatkan MamyPoko Pants juga sangat mudah. Boleh beli "online" di Lazada.



Untuk dapatkan discount yang hebat guna voucher code (20LAP20)  pada pelanggan baru akan menerima (20% OFF).

"Lazada Big Baby Fair will be live from 27 to 31 July 2016. Don't miss all the great deals".

You Might Also Like

0 KOmen: