Instant Shawl Couple (Ibu+Anak)

9/14/2016 03:19:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Ieha Arshad menyediakan anda fesyen pemakaian sopan dan menutup aurat. Sesuai dengan cita-cita dan hasrat nya untuk 'berdakwah secara santai', Ieha Arshad mengetengahkan fesyen-fesyen yang membolehkan anda yakin kelihatan cantik, sopan dan dalam masa yang sama anda kelihatan seperti insan yang memiliki keperabadian yang hebat. InsyaAllah


Begitulah yang ditekankan oleh Owner tudung Ieha Arshad dalam perniagaan tudungnya yang senang dipakai disamping memastikan rekaan tudung sentiasa sopan dan menutup aurat. Bila zaman dah super moden tudung dari Ieha Arshad tidak pernah mengecewakan pelanggan kerana fesyen-fesyen tudung yang dikeluarkan sentiasa 'up to date' dan memenuhi kehendak serta citarasa pengguna.


Specialnya tudung dari Ieha Arshad ni, ianya sangat mudah dipakai hanya perlu sarung dan siap! Material kainnya yang tidak perlu digosok sangat mudah dibawa kemana sahaja dan sesuai bagi mereka yang suka travel.

Bagi mereka yang suka sedondon dengan anak juga boleh dapatkan tudung dari Ieha Arshad. Jom lihat antara koleksi tudung sedondon ibu dan anak :



Selain koleksi sedondon ibu dan anak, Kalau nak beli secara single pon boleh.

Earphone atau stethoscope dapat diselitkan ke telinga anda dalam tudung Koleksi Kuntum oleh iehaarshad ini juga ye. Tidak perlu selak sana sini untuk masukkan earphone atau stethoscope kedalam tudung bila pakai tudung instant shawl kuntum ni, anda hanya perlu selak sedikit sahaja dibahagian luar tudung. Contoh boleh lihat di bawah :


Semudah ABC sahaja bila mengenakan instant shawl kuntum dari Ieha Arshad ni kan. Sangat menepati dan memudahkan citarasa pengguna. Oh ye, awning tudung kesemuanya sangat lembut dan mudah dibentuk. Fara sendiri dah pakai dan berani recommend pada semua peminat instant shawl bolehlah dapatkan tudung dari Ieha Arshad ni sekarang.

Sebarang Pembelian Atau pertanyaan boleh hubungi :

Ieha Arshad : 012 305 9414
FB Page : Ieha Arshad


You Might Also Like

0 KOmen: