Aureline Perfection Skin Serum With Gold 24K

1/29/2017 06:20:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Aureline Perfection Skin Serum With Gold 24K merupakan produk kecantikkan yang mampu mengembalikan kesempurnaan wajah dengan cepat dan pantas. Anda tidak perlu buang masa pakai krim siang, malam atau pelbagai krim yang lain pada 1 masa kerana dengan adanya Aureline Perfection Skin Serum With Gold 24K ini anda hanya perlukan setitik serum dan ianya mampu merawat segala masalah kulit muka anda.



FUNGSI

KELEBIHAN SERUM ini adalah sebagai serum perawatan kulit untuk mencantikkan dan menyempurnakan kulit wajah kita dengan kelebihan seperti :
  • Anti Penuaan
  • Anti Kedutan
  • Anti Jerawat
  • Menghapuskan cela dan parut di wajah serta menjadi kulit wajah tampak segar.
  • Menghilangkan Jeragat
  • Menghilangkan Parut
  • Merawat masalah kulit berminyak
  • Masalah kulit kering dan kusam
  • Menghilangkan tona tidak sekata
  • Menggebu dan menganjalkan serta menjadi kulit wajah berseri-seri.
➕➕➕ GOLD 24K
➕➕➕ SPF 35 Untuk memberi perlindungan dari sinar UV.

Kelebihan Aureline Perfection Skin Serum With Gold 24K 

APAKAH KELEBIHAN Aureline Perfection Skin Serum With Gold24k ini. Kandungan bahan bahan semulajadi seperti Arbutin, Vitamin C, Ekstrak Lemon dan Witch Hazel yang sememangnya terbukti sangat berprestasi tinggi utk perawatan kulit dan di tambah dengan kehadiran secara eksklusif Emas 24 karat bagi mendapatkan fungsi perawatan yang sangat cepat dan berkesan.

Campuran bahan ini menjadikan kami adalah antara peneraju dlm menggunakan emas dengan campuran bahan semula jadi yang lain untuk menjadikan proses perawatan lebih pantas dan berkesan.

KENAPA EMAS 24K

Emas adalah hasil bumi yang sangat bernilai. Emas sebenarnya telah digunakan sebagai bahan penjagaan kulit sejak beribu ribu tahun lagi. Contoh yang paling dikenali menggunakan emas untuk kecantikan adalah Ratu Cleopatra. Sifat emas itu sendiri membolehkannya sangat berkesan utk perawatan kulit.

Emas mempunyai sifat antioksidan yang sangat tinggi dan ianya memberi kesan yang mampu mengurangkan keradangan, emas juga mampu :

 Melancarkan peredaran darah,
 Memiliki kandungan antibakteria
 Emas memiliki sifat yang boleh memberi pemulihan kpd sel-sel kulit manusia.

Pada masa kini wanita-wanita di negara barat telah menggunakan emas sebagai produk rawatan kecantikan mewah dan eksklusif. Produk produk seperti masker emas dan krim berasaskan emas banyak digunakan di spa-spa di negara barat dan ianya lambang rawatan kosmetik yang mewah dengan harga yang sangat mahal.

Keistimewaan Aureline Perfection Skin Serum With Gold 24K 

Aureline Perfection Skin Serum With Gold 24K ini sudah berfungsi sebagai skincare yang lengkap menggantikan :

 Krim malam
 Krim siang 
 Toner
 Moisturizer
 Sunblock

Oleh itu, anda tidak perlu lagi menggunakan berbagai-bagai set-set penjagaan kulit yang berbagai tersebut. Cuma hanya dengan 1 botol Aureline Perfection Skin Serum With Gold 24K ini sudah cukup. Sangat Mudah dan Jimat.

Cara Penggunaan



CARA PENGGUNAAN Serum ini adalah selepas mencuci muka, pakai serum, picit 1 - 2 picit SAHAJA ke atas jari dan kemudian calit calitkan di keseluruhan bahagian muka. Kemudian ratakan dan sapukan secara NIPIS di keseluruhan bhgn muka termasuk leher.

Serum ini dipakai selepas mencuci muka pada waktu malam sebelum tidur dan waktu pagi selepas mandi. Jika waktu siang selepas pakai serum sis boleh bedak, mekap or pakai foundation. Serum ini tahan sehingga 6 minggu jika dipakai mengikut aturan dinyatakan di atas

Untuk sebarang pembelian boleh menghubungi :

No Tel :  010-9003065

You Might Also Like

0 KOmen: