Origina - jus berkhasiat untuk seisi keluarga

1/11/2017 09:10:00 PTG Fara Lumière 0 Comments




Assalamualaikum....

Origina merupakan minuman berkhasiat yang mengandungi pelbagai vitamin dan juga mineral. Selain membekalkan tenaga pada badan, ia juga mampu untuk menyihatkan badan. Dalam erti kata lain, minum sambil sihat tubuh badan dengan minuman jus dari origina.

jus Origina mengandungi jus buah-buahan semula jadi, yang bukan berkarbonat tanpa bahan pengawet. 


Origina Jus Black current

Yang ni paling sedap! Rasa dia macam ribena tapi lagi sedap dari ribena! jus berperisa Blackcurrant sentiasa pilihan kegemaran kanak-kanak


Origina Jus Epal

Rasanya agak pahit manis. Pure epal dalam jus ni membuatkan minum 1 tak cukup! Kalau tiada selera tu memang sesuai la minum jus epal dari origina. Ianya akan membangkitkan kembali selera korang. Fuji Apple, yang terkenal dengan kemanisan semula jadi Kaya dengan mineral dan juga vitamin.


Origina Jus Delima

Kaya dengan mineral dan juga vitamin rasanya seakan buah delima asli. Pada yang suka mengamalkan minum jus delima dalam kehidupan seharian bolehlah cuba produk dari origina ni pula. Jus delima menyediakan minuman sihat kerana ia adalah 100% buah delima tulen manis


Origina Black Tea with apple juice

Peminat teh wajib cuba black tea with apple juice dari origina ni. Ia mempunyai rasa jus buah-buahan semula jadi kita dan ia dibancuh daripada ekstrak teh semula jadi. keunikan teh dengan jus, yang bukan sahaja rasa sedap tetapi juga sihat, kerana teh tiada bahan pengawet dan bebas daripada pewarna tiruan.. Selain itu, ianya minuman yang kaya dengan vitamin C.


Chocojoy chocolate

chocojoy berperisa coklat sesuai untuk seisi keluarga kerana bahan yang digunakan mengandungi vitamin fortifield seperti vitamin A, B3, B2 dan juga D3. 


Kelebihan Origina Jus

 Kaya dengan mineral dan vitamin
  Minuman berkhasiat untuk seisi keluarga
  Mengandungi vitamin A,B2,B3 dan D3
  Membekalkan tenaga pada tubuh
 Jus buah-buahan semulajadi
 Tanpa bahan pengawet dan bukan berkarbonat


Harga Origina Jus

Chocojoy  RM 2.69, 
Origina Jus (small packet – 100ml) RM 1, 
Origina Jus (big packet – RM 2.49), 
Origina Jus Tea range (small packet-100ml- RM 1)



Produk ini boleh didapati di hampir kesemua koperasi sekolah di Klang Valley, Kelantan, Terengganu dan juga di supermarket Matahari di Taman Medan dan USJ19 city mall. Di Aeon juga ada jual tapi tidak kesemua produk ada disitu.

Ingin menjadi stokis Origina boleh hubungi 03 5519 5700 atau email origina2u.com


Untuk maklumat lanjut sila layari :

Website Origina :
Facebook page origina jushttps://www.facebook.com/OriginaJus/




You Might Also Like

0 KOmen: