Shizen - "VISAGE Collection" and win grand prize RM2000 Cash

4/15/2017 04:17:00 PTG Fara Lumière 0 Comments



Assalamualaikum.. hi! 

Fara telah menghadiri majlis pelancaran Shizen dan telah diterangkan oleh beberapa orang kuat team Shizen mengenai Pelancaran Produk Terbarunya iaitu Shizen VISAGE Collection 

Shizen merupakan produk yang dipercayai ramai sejak kian lamanya dan Shizen percaya setiap orang memiliki kecantikkan wajah semulajadi yang perlu diserlahkan bukan disembunyikan. 

Oleh itu, VISSAGE collection telah dilancarkan pada bulan March 2017 dengan bertujuan untuk menonjolkan kecantikan semulajadi dari dalaman. 

Inginkan set make-up yang bernilai RM1503 dengan harga hanya RM199? Anda juga berpeluang untuk memiliki hadiah utama yang bernilai RM2000 tunai! Teruskan membaca, fara akan terangkan lebih terperinci mengenainya... 


Gambar diatas merupakan set lengkap daily makeup fara dari Shizen antaranya adalah Natural Pore Nutrient Foundation PRO, aqua eyeliner, smack lips, dan hue-duo eyeshadow. Kesemua produk ini merupakan produk terbaru dari shizen iaitu VISAGE collection yang fara ingin tekannya kerana hanya dengan 4 produk ini sahaja anda boleh memiliki wajah yang cantik dan berseri sepanjang hari. 

Setiap produk ini juga memiliki keistimewaannya yang tersendiri kerana Shizen sentiasa pastikan produknya adalah yang berkualiti dan memuaskan pelanggan.



limited Time Offer!! Dapatkan set lengkap VISAGE Essential di outlet yang terpilih antaranya set tersebut adalah :

🔹 Smack Lips - Plum Wine
🔸 Smack Lips - Orange Tango
🔹 Aqua Eyeliner - Black
🔸 Aqua Eyeliner - Brown
🔹 Hue-Duo Eyeshadow - Mocha Glow
🔸 Shizen professional brush set (6 brushes)

Harga pasaran adalah RM1503 dan jika anda beli di oulet yang terpilih anda mampu memilikinya dengan harga hanya RM199!! 

Sah dari tarikh 1 March sehingga 31 May 2017  Dengan syarat anda perlu menunjukkan Code (VISAGE01) untuk pembelian. Dapatkan sekarang di Shizen outlet terpilih iaitu :

◽Shizen Pavilion Flagship Store
◽Shizen Mid Valley
◽ Shizen One Utama
◽ Shizen Sunway Pyramid
◽ Shizen Gurney Plaza
◽ Shizen Genting Sky Avenue
◽ Shizen Isetan KLCC
◽ Shizen Isetan Garden
◽ Shizen Parkson KLCC
◽ Shizen Parkson Pavilion
◽ Shizen Sogo KL

Perhatian!!  Pastikan anda beli di 11 outlet terpilih diatas sahaja dengan menunjukkan code (VISAGE01). 


Shout Out Contest : VISAGE Challenge

Step by step : VISAGE makeover

Untuk bahagian makeover, fara perkenalkan dahulu produk yang digunakan semasa makeover ya. Dalam akhir entri ini fara akan bagitahu cara untuk masuk contest yang menawarkan hadiah utama berjumlah Rm2000.


Step 1 : Nature Pore Nutrient Foundation PRO

Cara untuk gunakan foundation ini sangat mudah anda hanya perlu pusing stick dan apply di seluruh muka dan boleh dijadikan sebagai make-up base. Tidak perlu pakai compact powder jika anda menggunakan foundation ini kerana ianya mampu menutup setiap celaan diwajah dengan baik sekali. 

Nature Pore Nutrient Foundation PRO ini sangat ringan dan bahan asas yang digunakan adalah 100% talc-free ianya bermaksud selepas apply ke muka kulit berasa lebih lembut,lembap dan bersih kerana bahan yang digunakan dalam foundation ini diperkaya dengan Vitamin E. Sesuai untuk semua jenis kulit.


Step 2 : Hue-duo eyeshadow

Apply eyeshadow di bahagian mata. Ratakan dengan berhati-hati agar tidak comot. Pakai sedikit sahaja sudah mencukupi kerana eyeshadow ini pekat dan menjimatkan.


Step 3 : Aqua Eyeliner (black)

Kemudian, Apply eyeliner pula. Aqua eyeliner ini jenis liquid dan pekat. Berus eyeliner diberikan supaya lebih mudah untuk anda menggariskan dengan lebih rapi. 

Aqua eyeliner mudah untuk dipakai hanya perlu tekan berus ke dalam bekas eyeliner dan apply ke mata. Tahan lama sehingga 12jam dan waterproof.


Step 4 : Smack Lips (orange tango)

Akhir sekali, sudah semestinya diakhiri dengan VISAGE look dengan smack lips dimana ianya jenis matte lipstik yang membuatkan lebih tahan lama semasa pakai. Bahan pada smack lips ini dari minyak kelapa dan mentega bunga matahari untuk memastikan bibir anda nampak lebih lembap tanpa pengelupasan. Paling istimewa mengenai smack lips ini, boleh juga digunakan sebagai blusher. Hebat kan? 

Makeover time!! 
Yay!! Fara dah ready nak tadah muka untuk di makeoverkan. Macam yang fara tekankan sebelum ni, pastikan anda datang ke outlet Shizen yang terpilih sahaja ya. 
Bersama Natasha orang yang akan makeover muka fara untuk VISAGE Challenge

Ta-daa!! Siap sudah dan inilah rupe fara selepas di makeover menggunakan Shizen VISAGE Collection. Nampak lebih segar dan flawless. Terserlah kecantikkan dari dalam dan itulah yang dipanggil cantik semulajadi bersama VISAGE Collection. 


Masa untuk UMUM cara masuk "Shout Out Contest " VISAGE Challenge!! 

Ok, baca dan pahamkan dengan teliti ya semua. Apa yang perlu anda lakukan adalah buat satu video atau ambil gambar bagi menunjukkan langkah-langkah sepanjang di makeover. Contoh macam yang fara buat dalam entri ini pada bahagian "step by step : VISAGE makeover" kemudian post gambar anda semasa dimakeoverkan sebagai bukti. 

Kemudian, anda perlu mengajak seramai yang mungkin untuk join contest ini dan beritahu mereka tentang contest dan cara untuk join. 

Ingat ya!  Cara masuk contest VISAGE challenge :

 ⏩ Datang ke Outlet Shizen yang terpilih sahaja untuk merasa sendiri pengalaman di makeoverkan menggunakan barangan VISAGE collection
 Ambil gambar Selfie selepas makeover untuk menunjukkan effect makeup VISAGE Collection
⏩ Scan QR code dan follow Shizen di WeChat
Hantar gambar selfie anda kepada Facebook Shizen atau WeChat beserta nama, no i/c, dan no telefon anda.

QR code Shizen


Hadiah yang ditawarkan untuk Shout Out Contest "VISAGE Callenge" adalah :


Grand prize : RM2000 cash + Shizens products and gift worth up to RM6000

1st Runner up : RM1000 cash + Shizens products and gift worth up to RM4000

2nd Runner up : RM500 cash + Shizens products and gifts worth up to RM3500

Contest start dari 15 April sehingga 15 May 2017

VISAGE Collection official lunch roadshow di East Entrance Lobby, Mid Valley dari tarikh 24-30 April 2017

Jangan lupa untuk hantar gambar selfie anda selepas dimakeover dan berpeluang untuk menang hadiah yang lumayan.


Good luck!!  






You Might Also Like

0 KOmen: