Senarai 5 Hotel Terbaik di Port Dickson

5/27/2017 08:43:00 PTG Fara Lumière 0 Comments


Percutian menarik di Port Dickson

Port Dickson, Negeri Sembilan merupakan antara tempat percutian yang sangat terkenal di Malaysia. Tempatnya yang dekat dengan pantai yang cantik menarik perhatian pelancong tidak kira pelancong dari Malaysia mahupun Luar Negara.

Antara tempat menarik di Port Dickson yang perlu dilawati adalah keindahan pantainya yang ala-ala hawaii. Selain kawasan pantai, terdapat juga banyak tempat-tempat menarik dan bersejarah untuk dikunjungi di negeri ini. Ia adalah sebuah kawasan pantai yang cantik dan telah dibangunkan dengan pelbagai kemudahan perlancongan seperti resort dan aktiviti menarik. 

Jadi, jika anda memilih port dickson sebagai tempat percutian, memang sah! Anda tidak tersalah membuat pilihan. Hotel yang mampu milik juga senang didapati jika bercuti di Port Dickson. 

Mari kita lihat antara hotel-hotel yang selesa yang boleh didapati oleh kita untuk bercuti di sana.


1) Grand Lexis Port Dickson 


Grand Lexis Port Dickson merupakan salah satu hotel yang berdekatan dengan Port Dickson dalam 7.51 km dan Sungai Gadut Station dalam 25.26 km.Terdapat pelbagai kemudahan hiburan yang tersedia untuk anda dan seisi keluarga di Grand Lexis Port Dickson, sebuah penginapan yang menarik untuk percutian keluarga. 

Resort ini ialah tempat terbaik bagi anda yang inginkan percutian yang tenang dan nyaman, jauh daripada orang ramai. Nikmati hidangan kegemaran anda dengan makanan istimewa dari Grand Lexis Port Dickson eksklusif untuk anda.

Akses WiFi tersedia dalam kawasan umum penginapan ini agar anda sentiasa terhubung dengan keluarga dan rakan-rakan. Grand Lexis Port Dickson adalah resort yang memberikan keselesaan hebat dan perkhidmatan terbaik menurut kebanyakan tetamu resort ini. Dapatkan saat yang berharga dan tidak dapat dilupakan sepanjang penginapan anda di Grand Lexis Port Dickson.


2) Corus Paradise Resort Port Dickson. 


Corus Paradise Resort Port Dickson ialah sebuah hotel dalam kawasan persekitaran yang baik, yang terletak di Port Dickson.Selain bertempat di kedudukan yang baik, Corus Paradise Resort Port Dickson juga merupakan salah satu hotel yang berdekatan dengan Port Dickson dalam 2.93 km dan Sungai Gadut Station dalam 24.91 km. 

Sesuai bagi pasangan yang inginkan percutian romantis atau tempat berbulan madu. Corus Paradise Resort Port Dickson ialah pilihan yang tepat bagi anda jika anda mahu menginap dengan jangka masa yang panjang kerana suasananya yang bagaikan rumah dan pelbagai kemudahan yang diseiakan oleh hotel ini.



3) Avillion Port Dickson.


Penginapan di Avillion Port Dickson ialah pilihan yang baik apabila anda melawat Kampung Si Rusa. Hotel ini amat mudah ditemui kerana kedudukannya yang strategik berdekatan dengan kemudahan awam. Bersiaplah untuk mendapatkan pengalaman penginapan yang tidak dapat dilupakan dengan adanya perkhidmatan eksklusif yang lengkap dengan pelbagai kemudahan untuk memenuhi semua keperluan anda. 

Nikmati hidangan kegemaran anda dengan makanan istimewa dari Avillion Port Dickson eksklusif untuk anda.Akses WiFi tersedia dalam kawasan umum penginapan ini agar anda sentiasa terhubung dengan keluarga dan rakan-rakan.


4) Bayfront Hotel 


Bayfront Hotel adalah hotel yang memberikan keselesaan hebat dan perkhidmatan terbaik menurut kebanyakan tetamu hotel ini. Meja depan 24 jam tersedia untuk memberikan perkhidmatan kepada anda, dari daftar masuk hingga ke daftar keluar, atau sebarang bantuan yang anda perlukan. 

Jika anda inginkan lebih lagi, jangan ragu untuk bertanya kepada meja depan, kami sentiasa bersedia untuk memenuhi permintaan anda. Pelayan tetamu juga mesra dan melayan pelanggan dengan baik sekali.Dengan semua kemudahan yang ditawarkan, Bayfront Hotel adalah tempat yang sesuai untuk menginap.


5) Paradise Lagoon Apartment


Paradise Lagoon Apartment terletak di kawasan / bandar Port Dickson.Terdapat banyak tarikan pelancongan yang berdekatan, contohnya Port Dickson dalam 3.29 km, dan Sungai Gadut Station dalam 24.92 km.

Paradise Lagoon Apartment ialah pilihan yang ideal bagi anda yang inginkan penginapan yang selesa dan mampu milik. Nikmati hari yang menyeronokkan dan santai di kolam, sama ada anda mengembara secara solo atau bersama orang yang tersayang.


Jadi tunggu apa lagi, jom search the best hotels in Port Dickson. Bercutilah dengan bergaya dan selesa agar percutian anda lebih bermakna bersama sama insan yang tersayang.



You Might Also Like

0 KOmen: