Cara kuruskan badan dengan cepat dan selamat | Kopi Hijau Alana

12/26/2017 08:30:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

jika anda sedang berusaha untuk kuruskan badan tentu anda mahu mendapatkan hasil yang segera. dengan pelbagai idea untuk diet, produk supplement untuk menguruskan badan di pasaran, pelbagai petua dan program-program latihan seperti senaman dan sebagainya semua menjanjikan penurukan berat badan dalam masa yang sangat singkat dan kadang kala ianya mengelirukan.

Image result for kurus

Dalam artikel ini Fara akan kongsikan penerangan dan cara yang paling mudah untuk kurus dengan cepat dalam cara yang selamat.

Cara mudah kuruskan badan dengan cepat dan selamat

1. Minum air kosong dengan kerap

Apabila kita minum air kosong yang banyak, kita akan mengelakkan diri kita dari dehydrated atau kekeringan. Kemudian kita akan lebih kerap ke tandas untuk membuang air. Dengan kegiatan ini, banyak mineral yang kita tidak perlukan akan dibuang juga dalam proses ini. Sambil itu, kita akan secara tidak langsung akan melakukan senaman ringkas kerana perlu berulang alik ke tandas.


2. Hentikan pemakanan junk food dan air bergas

Buang tabiat suka meminum minuman ringan seperti coke, sprite, pepsi dan sebagainya, kerana minuman ini mengandungi kandungan gula yang sangat tinggi. untuk makan malam, makan makanan yang ringan, seeloknya jangan makan terlalu lambat untuk membolehkan badan kita menghadamkan makanan dan dalam masa yang sama menggunakan tenaga yang dibekalkan oleh badan kita itu.

3. Mengawal selera makan 

Halangan yang paling sukar adalah mengawal selera makan yang membuak-buak. Ia semakin sukar dikawal terutama apabila badan kita memberitahu kita memerlukan lebih makanan setelah melakukan lebihan kerja. Di sebabkan itulah sekarang telah banyak supplement untuk kurus bagi membantu anda mengawal selera makan ada jual dipasaran.


Kawal selera makan dengan KOPI HIJAU ALANA

Jika anda mencari supplement yang mudah di amalkan apa kata cuba KOPI HIJAU dari ALANA? KOPI HIJAU ALANA adalah sejenis kopi untuk menguruskan badan yang berkualiti tinggi, mengawal selera makan dengan baik dan dijamin sedap.




Kenapa mesti kopi? Persoalan yang pasti membuatkan anda tertanya-tanya. Dalam seharian mesti kita akan rasa nak minum air ber "caffeine". Kadang rasa tidak lengkap jika  tak  minum air seperti teh, nescafe, kopi dan sebagainya. KOPI HIJAU ALANA berkonsepkan sejenis minuman seperti rasa kopi lebih menepati citarasa masyarakat lebih-lebih lagi ianya sesuai untuk anda yang ingin kurus.

Pendek cerita, anda boleh gantikan minuman ber"caffeine" yang anda amalkan itu dengan KOPI HIJAU ALANA. Jadi, anda tidak perlu lagi mengamalkan minuman caffeine yang tidak sihat. Minum sahaja KOPI HIJAU ALANA. Kurus dapat, minum pon sedap!

Green Coffee bean bertindak membakar lemak tanpa diet atau senaman yang teruk

Ekstrak Green Coffee Bean adalah supplement terbaik untuk mengurangkan berat badan kerana ia sangat efektif dan selamat digunakan. Di dalam KOPI ALANA HIJAU, Ekstrak green coffee bean yang digunakan adalah daripada hasil pengeluaran biji kopi yang belum dipanggang. Kesan daripada biji kopi yang belum dipanggang akan menjadikan berat badan turun dengan lebih mudah berbanding dengan kopi biasa.




Ekstrak Green Coffee Bean yang ada pada KOPI HIJAU ALANA juga dapat meningkatkan kadar metabolisme badan. Kadar metabolisme menentukan kecepatan badan menghasilkan tenaga. Kadar metabolisme yang tinggi dapat membakar lemak dengan cepat.



KOPI HIJAU ALANA baik untuk penghadaman perut serta melancarkan pembuangan toksin dalam badan yang terkumpul. Selain itu, KOPI HIJAU ALANA mengandungi kandungan Asam Klorogenik yang 3 kali ganda lebih Tinggi. Ia berupaya menjadi "Booster" iaitu sebagai Pembakar Lemak dan Kalori dengan lebih Pantas , Meningkatkan Stamina seterusnya Mencegah pembentukan Lemak Baru di bawah lapisan kulit.


Apa perbezaan KOPI HIJAU ALANA dengan KOPI BIASA?

kopi biasa tidak menghasilkan keputusan yang sama malah jika diminum hanya memudaratkan badan kerana kandungan kopi biasa kurang berkhasiat dan tidak boleh diamalkan selalu. KOPI HIJAU ALANA pula membantu menurunkan berat badan, mengawal risiko diabetes dan darah tinggi.




Gabungan ekstrak Green Coffee dan Garcinia Combogia dalam KOPI HIJAU ALANA mampu mempercepatkan proses pembakaran lemak. Kombo terbaik ini dapat menurunkan berat badan dengan cepat dan efisyen. 

Chia Seed dalam Kopi Alana Hijau pula adalah bijian tinggi fiber yang terkenal dengan fungsinya untuk membuang lemak dan menguruskan badan secara semulajadi.

Kerana itulah KOPI HIJAU ALANA telah digunakan secara meluas untuk tujuan menurunkan berat badan secara Sihat & Selamat.


KOPI HIIJAU ALANA membekalkan tenaga sepanjang hari

KOPI HIJAU ALANA yang ditambah dengan ekstrak susu kambing berupaya membekalkan tenaga yang cukup, so perut tidak mudah rasa lapar. rasa kenyang sentiasa. kenapa pilih susu kambing berbanding susu lembu? keranan susu kambing lebih tinggi dengan kandungan vitamin dan mineral berbanding susu lembu


BAHAN HEBAT KOPI HIJAU ALANA :

🔸 Green Coffee
🔸 Habbatussauda
🔸 Chia Seed
🔸 Susu Kambing


KOPI HIJAU ALANA Menurunkan berat badan dalam tempoh 15 hingga 20 hari sahaja!

KOPI HIJAU ALANA mampu membantu menurunkan berat badan pengguna dalam tempoh 15 hingga 20 hari selepas pengambilannya. Paling penting, minuman ini tidak mempunyai kesan sampingan yang mungkin menjejaskan rutin harian pengguna kerana ia hanya berfungsi mengawal selera makan seseorang individu sahaja.


KOPI HIJAU ALANA halal dan selamat diminum

KOPI HIJAU ALANA mendapat kelulusan dari KKM, HALAL dan semestinya selamat untuk diminum tanpa kesan sampingan. Produk ini merupakan produk buatan Malaysia ya.




Khasiat/Kelebihan KOPI HIJAU ALANA :

🔸 Menurunkan berat badan
🔸 Menstabilkan Tekanan Darah Tinggi
🔸 Membuang Toksin yang sekian lama Terkumpul dalam Badan
🔸 Melawaskan Sistem Penghadaman
🔸 Membakar Lemak yang Berlebihan Dengan Pantas
🔸 Meninggikan Metabolisma Badan
🔸 Memberikan Tenaga yang Berpanjangan
🔸 Menjadikan Lebih Kenyang walaupun Makan Sikit
🔸 Mengawal Selera makan yang Berlebihan
🔸 Badan akan lebih Segar & Ringan
🔸 Kulit semakin Awet Muda



KOPI HIJAU ALANA di Kosmo dan Radio ERA FM

Seperti yang fara ada terangkan bahawa kopi hijau alana telah berada meluas di pasaran luar kerana ia mampu menurunkan berat badan sebanyak 1 hingga 2 kg dalam seminggu. Dari situ, pengiklanan produk ini terus berkembang maju dan sudah ada di beberapa pengiklanan seperti rancangan TV Al-Hijrah, Radio ERA (Sketsa Johara) dan juga surat khabar.

Kopi Hijau Alana telah terjual lebih 400,000 kotak sehingga harini. Manfaatnya KOPI HIJAU ALANA begitu mendapat kepercayaan ramai.

Radio Era fm 
  
Siapa pendengar setia radio ERA fm? pernah dengar tak dalam sketsa johara ada iklan "Gundah Gulana tanpa Alana" Kopi Hijau Alana lah yang dimaksudkan. Memang tak sangka Kopi Hijau Alana begitu dikenali kerana keberkesananya mampu menurunkan berat badan.


Sketsa Johara |ERA fm

Cara pengambilan KOPI HIJAU ALANA

Cara pengambilan yang sangat mudah dan senang. Hanya amalkan 1 hari hanya sekali minum sudah mencukupi. Bancuh 1 paket kopi hijau bersama air suam. Minum pada waktu pagi sebelum sarapan.

Hasilnya, anda akan berasa kenyang sepanjang hari, Tapi tidak bermakna anda tidak boleh terus tak makan ya. Makan dalam kuantiti yang sedikit sudah mencukupi.

🔸 1 box ada 15 sachet untuk 15 hari
🔸 Bancuh 1 paket dalam secawan air panas.
🔸 Minum pagi sebelum sarapan.

Packaging Baru KOPI HIJAU ALANA

Untuk pengetahuan semua, KOPI HIJAU ALANA telah ada packaging baru ya... Lihat dibawah perbezaan packaging baru dan lama. Kotak terbaru lebih tampak exclusive.

Kiri kopi hijau lama manakala kanan pula kopi hijau packaging baru

Apa kata mereka yang telah berjaya menurunkan berat badan dengan KOPI HIJAU ALANA :

Image result for kopi hijau alana

Image result for kopi hijau alana

Image result for kopi hijau alana

Siapa sangka mereka mampu menurunkan berat badan hanya dengan minum Kopi Hijau Alana sahaja?

Harga KOPI HIJAU ALANA

Rm42.90 (SM)
Rm52.90 (SS)


Dapatkan segera KOPI HIJAU ALANA sekarang :

Whatsapp: 

6018-355 7010 (ika)
6018-236 6332 (ema)

You Might Also Like

0 KOmen: