Produk Terbaik Bersihkan Muka Paling Berkesan

3/15/2018 10:32:00 PTG Fara Lumière 0 Comments


Penting untuk mengetahui agar wajah anda tidak lagi dicemari dan kotor. Fara juga sering praktikkan cara dibawah untuk mengekalkan wajah yang bersih dan berseri sepanjang hari.

3 Langkah Mudah Penjagaan Muka Yang Betul

1. CUCI TANGAN

Pastikan tiada kotoran yang tertinggal di tangan anda melainkan anda mahu kuman dan bakteria pada tangan anda hinggap di muka anda. Oleh itu, pastikan tangan anda sentiasa dalam keadaan bersih apabila memegang wajah.


2. GUNA MAKE UP REMOVER 

Buang kotoran dan kesan make up di muka anda dengan menggunakan makeup removal. Make up amat susah nak tanggal dengan hanya mencuci muka. Pilih mana-mana makeup remover yang ada dipasaran dan bersihkan wajah anda dari solekan. Selepas itu, barulah mencuci muka pakai cleanser.


3. CUCI MUKA PAKAI KLEENEX SKINCARE FACIAL TISSUE 

Cara mudah dan pantas untuk bersihkan muka guna je Kleenex Facial Tissue Skincare. Ya, hanya pakai tisu muka boleh bersih dan  berseri tanpa perlu guna banyak produk.


Kleenex Skincare Facial Tissue Menjadikan Kulit Lembut Seperti Bayi

Image result for Kleenex Skin Care Facial Tissue


Kleenex Skincare Facial Tissue memberikan kelembutan yang terbaik untuk pembersihan muka secara mendalam dan juga boleh digunakan sebagai penanggal solekan (makeup remover). Boleh digunakan pada bila-bila masa, tidak kira tempat jika anda ingin memberikan kesegaran pada muka lapkan sahaja Kleenex Skincare Facial Tissue ini. Produk ini terbaik dalam membersihkan muka yang telah banyak terdedah pada kotoran dan memberikan kesegaran yang berpanjangan pada muka.

Bahan Utama Kleenex Skincare Facial Tissue  Mengandungi Ekstrak Shea Butter dan Vitamin E

Shea butter terkenal kerana manfaatnya yang sangat baik untuk kecantikan kulit. Produk yang berasal dari lemak semulajadi ini, diekstrak terus dari buah pohon shea.

1. MELEMBAPKAN KULIT
Shea butter telah lama dikenali sebagai pelembap semulajadi kerana dapat menghasilkan minyak yang sama yang biasa dihasilkan oleh kelenjar sebaceous yang meliputi kulit. Ini akan membuatkan kulit menjadi lebih lembut dan gebu.

2. MENYEMBUHKAN MASALAH KULIT
Shea butter juga memiliki kemampuan sebagai penyembuh semulajadi untuk berbagai jenis penyakit kulit seperti ekzema, ruam, parut, bintik-bintik gelap dan bekas luka di kulit. Ini juga membantu melembutkan kulit kering dan membuat kulit jadi lebih halus dan tetap lembap.

3. ANTI BAKTERIA
Ini adalah salah satu manfaat shea butter yang sangat baik untuk kulit. Oleh itu, shea butter sering digunakan untuk menyembuhkan luka atau luka kebakaran pada kulit (sun burn), serta menyembuhkan bekas gigitan serangga.

4. PELINDUNG MATAHARI
Shea butter juga dikenal sebagai pelindung matahari semulajadi yang dapat anda gunakan sebelum keluar. Namun, disarankan untuk memakai SPF 30 bersama dengan shea butter untuk mendapatkan perlindungan ekstra.

5. MERATAKAN WARNA KULIT
Jika anda memiliki warna kulit tidak rata akibat sinaran matahari, anda perlu menggunakan shea butter untuk meratakan warna kulit Anda.

6. MENEGANGKAN KULIT
Shea butter dapat membantu memperbaharui sel-sel kulit dan menjaga keanjalan kulit. Ini juga dapat menganjalkan kulit kerana shea butter mengandung kolagen yang membuatkan kulit tetap segar dan muda.

Muka Yang Terdedah Pada Sinaran Matahari Penyebab Kulit Muka Bermasalah. Atasinya Dengan Kleenex Skincare Facial Tissue


Kulit wajah yang sering terdedah kepada sinaran matahari lebih mudah terjadinya sunburn, kusam, berjerawat dan berminyak. Bayangkan, dalam sehari kita berada di bawah sinaran matahari, berapa kalikah kita memegang wajah dengan tangan yang kotor? Bakteria yang tidak dapat dilihat boleh memasuki ruang muka dengan mudah dan pantas. Dijangkakan lebih 360 kali kita memegang wajah bukan? 

Oleh itu, pentingnya Kleenex Skincare Facial Tissue ini ia dapat membersihkan kulit wajah sekaligus menjadikan wajah anda bersih dari kotoran. Tisu ini sangat lembut dan tidak menyakitkan wajah. Ia akan memberikan kelembapan pada wajah yang berpanjangan serta melindungi wajah pada tahap optimum

Lihat Situasi Dibawah, Adakah Pernah Terjadi Pada anda?

Jika ya, apa kata anda cuba sendiri Kleenex Skincare Facial Tissue dan rasai sendiri pengalaman menggunakannya.


New Kleenex Tissues with shea butter and vitamin E extracts gives you the superior softness and cushiony-feel on the skin. With three plies of softness and 100% imported virgin fiber, Kleenex gives you and your family a softer, smoother experience

Dapatkan segera Kleenex Skincare Facial Tissue Sekarang!


You Might Also Like

0 KOmen: