3 Langkah Mudah Penjagaan Muka Berseri dan Segar | Althea Bare Essential

4/10/2018 03:26:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Assalamualaikum...

Bila sebut soal kecantikkan mesti setiap wanita inginkan kulit yang halus, cantik, gebu dan paling penting bebas segala masalah seperti jerawat, kusam, berminyak dan sebagainya. Mana ada wanita yang tidak suka cantik kan?

Mengapa wajah penting bagi wanita? mungkin kerana 'wajah yang cantik memberikan keyakinan kepada diri mereka' . Jika diteliti ada benarnya kerana bahagian muka adalah tempat utama kita memandang selain daripada penampilan seseorang.

Kali ini Fara nak share 3 langkah mudah untuk menjaga muka dengan hanya memakai set lengkap Althea Bare Essential

Althea Bare Essential

Althea Bare Essential ni merupakan sebuah produk dari korea. Siapa tak nak cuba kan jika ada skincare yang terbaru lebih menarik untuk dicuba? Lagi pula, Althea Bare Essential ni antara produk terbaik yang menggunakan teknologi tinggi terhadap produknya. Jangan risau, semestinya produk ini adalah selamat dipakai oleh semua golongan.



3 Langkah Mudah Untuk Penjagaan Muka Berseri dan Segar 

1. Contour Cleanser

Perkara asas dalam menjaga muka mestilah memilih pencuci muka atau cleanser yang bersesuaian dengan masalah muka. Yang fara pakai adalah Contour Cleanser Bare Essential. Fungsinya adalah memperbaiki kulit dari dalam, mengecilkan liang pori yang terbuka, membersihkan sel kulit mati, mengurangkan kadar kulit berminyak, dan sebagainya. Hasil yang boleh dilihat sejurus fara menggunakan Contour Cleanser ni adalah, ianya mengawal masalah kulit berminyak dengan baik sekali. Selain itu, kulit muka fara juga nampak lebih segar dan bersih dan tona muka lebih sekata setelah beberapa minggu penggunaan.


Di Bawah ini anda boleh lihat tekstur Contour Cleanser Bare Essential. Masa apply ke muka sangat lembut dan berbau sedikit wangi.


2. Primer Water

Selepas dah cuci muka, Pakai pula Primer Water ni. Fungsinya adalah melembapkan wajah, membuang sel kulit mati, menjadikan kulit lembut semulajadi, dan kekal berseri.




Rasa sejuk muka sewaktu apply Primer Water ni. Seperti fungsi serum dan tona, Primer Water ini dihasilkan dengan menggunakan teknologi Macro Fluidoc Dispersion yang telah dipatenkan menjadi primer water dan mampu menyerap menembusi jauh kedalam lapisan kulit untuk mengekalkan kelembapan wajah. Wajah anda berasa lebih segar, anjal dan lembab setiap masa.



3. Fixer Cream

Akhir sekali, pakai pula Fixer Cream. Fungsi Fixer Cream ni sangat bagus untuk wajah. Ianya akan membuatkan kulit muka kita dapat bernafas dengan baik di samping menjadikan kulit wajah berasa sangat segar dan nampak berseri sepanjang hari.



Fixer cream ni boleh pakai waktu siang dan juga malam. Memang sesuailah untuk orang seperti Fara yang malas nak pakai banyak skincare pada satu masa. Althea Bare Essential hanya perlukan 3 langkah mudah sahaja untuk pejagaan muka Segar dan Berseri sepanjang masa.





Muka Tampil Cantik Semulajadi, Segar dan Bersih

3 Langkah yang cukup mudah untuk dapatkan kulit yang sihat, segar dan cantik secara semulajadi dari Althea Bare Essential. Jimat masa dan tenaga Fara bila menggunakan Athea Bare Essential ni. Sebelum ni, nak kena pakai krim yang berbeza pada satu masa tapi kini, 3 langkah sahaja yang diperlukan untuk mendapatkan wajah yang berseri dan cantik.




You Might Also Like

0 KOmen: