Peraduan Beli Dan Menang Hadiah Bernilai RM10 000 "Wefie Raya Bersama Jus Hidayah Gold"

6/23/2018 12:27:00 PTG Fara Lumière 0 Comments


Assalamualaikum... hi korang!

Jus Hidayah Gold

Jus Hidayah Gold sangat terkenal dengan slogannya iaitu "Raja Segala Herba" membuktikan gaya pemakanan serta penyediaan pemakanan kesihatan berasaskan herba mampu meningkatkan ketahanan tubuh badan manusia secara semulajadi. Minuman kesihatan bermutu tinggi dan menggabungkan 23 jenis herba ini memberi kebaikan dan kesan berganda untuk lebih sihat dan kekal cantik.



Malah, penerimaan terhadap produk berasaskan herba semakin popular, didorong oleh kecenderungan pengguna ke arah pengamalan gaya hidup yang lebih sihat. Bagi memberi kesan terbaik, ia juga digabungkan dengan makanan sunnah yang menjadi amalan sejak ratusan tahun lalu seperti madu, delima dan kurma merah. Dikilangkan di kilang bertaraf GMP, Jus Hidayah juga mendapat kelulusan daripada Biro Farmasi Kebangsaan dan Kementerian Kesihatan Malaysia selain diiktiraf halal oleh JAKIM.


Imam Muda Asyraf Sebagai Duta Produk

Imam Muda Asyraf juga turut dijadikan duta produk kesihatan yang terkenal dengan tagline ‘Lebih Kuat, Lebih Cergas, Lebih Beramal’ iaitu Jus Hidayah Gold keluaran Seraimas.


Menerusi program bual bicara khas iaitu Hidayah Talk, pelbagai khasiat mengenai produk akan dikongsikan oleh Imam Muda Asyraf melalui laman Facebook Seraimas HQ. Program bual bicara yang berlangsung tiga kali dalam sebulan ini mengupas topik-topik semasa tentang kekeluargaan dan pentingnya kesihatan.


Peraduan Beli Dan Menang Hadiah Bernilai RM10 000 Wefie Raya Bersama Jus Hidayah Gold

Cara Penyertaan 
  1. Beli Jus Hidayah Gold
  2. Peserta perlu bergambar beramai-ramai (“wefie”) bersertakan Jus Hidayah Gold sebagai bukti
  3. Muat turun aplikasi QR reader di App Store atau Play Store dan scan QR code yang tertera di kotak Jus Hidayah Gold
  4. Isi butiran lanjut dan masukkan “original code”. Ikut langkah seperti yang tertera di laman sesawang www.seraimas.my
  5. Masukan slogan "Saya sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold kerana........." Ayat tidak boleh melebihi 50 patah perkataan.
  6. Muat naik gambar wefie raya anda di platform yang disediakan. Dengan memuatnaik gambar di platform ini anda telah mengakui bahawa:
  7. Gambar adalah milik anda
  8. Tiada sebarang pelanggaran hak cipta atau seumpamanya
  9. Anda bertanggungjawab sepenuhnya terhadap gambar dan maklumat yang dimuatnaik
  10. Membenarkan pihak penganjur menggunakan atau menyiarkan gambar anda di sebarang media bagi tujuan pengiklanan dan promosi produk Seraimas.
  11. Untuk anda berpeluang memenangi hadiah, penyertaan anda mestilah diterima pada hari akhir tempoh peraduan. Semua penyertaan yang diterima di luar tempoh peraduan tidak akan dilayan.
  12. Dengan menyertai peraduan ini, anda adalah dengan ini dianggap telah menerima dan bersetuju dengan terma dan syarat Peraduan #WefieRayaJusHidayahGold. Sila klik link ini
Tarikh Tutup Penyertaan: 1/7/2018 jam 10 malam



Hadiah Lumayan Menanti Anda!

Seramai 5 orang pemenang akan dipilih. Berikut adalah hadiah-hadiah yang bakal dimenangi.

Tempat Pertama:
Gold Bar (20g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Ke-2:
Gold Bar (10g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Ke-3 sehingga ke 5:
1 dinar emas + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas



Video Peraduan Wefie Raya



Mengenai Serai Mas Herbs

Serai Mas Herbs Sdn Bhd ditubuhkan pada 2005 di atas impian dan inspirasi oleh pengasas yang juga Pengarah Urusan Syarikat, Datin Hajjah Sunita Bibi Ali Akhbar. Menyedari hakikat bahawa sektor makanan tambahan bagi tujuan kesihatan dan juga produk kosmetik serta kecantikan amat menggalakkan, maka syarikat ini mula beroperasi dengan menyediakan pelbagai rangkaian produk yang bermutu tinggi.


Syarikat ini telah diperbadankan di bawah Akta Pendaftaran Perniagaan 1956 pada tarikh 22 Julai 2005. Dengan kejayaan cemerlang yang telah diperolehi sepanjang penglibatan syarikat dalam bidang ini, maka Serai Mas kini beroperasi sepenuhnya di Labis, Johor.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi talian: +6012 7848364

Website: www.seraimas.my
Facebook: Seraimas HQ
Instagram: @seraimashq
Youtube: Seraimas Herbs




You Might Also Like

0 KOmen: