Ganjaran Hebat Melalui Keahlian Prime Dari Ezbuy Lebih Menjimatkan

12/06/2018 12:10:00 PTG Fara Lumière 0 Comments


Trend terkini dalam kalangan rakyat Malaysia untuk membeli-belah dalam talian kerana kaedah itu membolehkan mereka mendapatkan barangan yang diinginkan tanpa perlu ke pasar raya atau pusat membeli-belah. Pemacu terbesar untuk pembelian dalam talian adalah diskaun dan jualan kilat. Jika dilihat, untuk membeli belah sama ada di butik mahupun di pasaran diskaun pun tak ada beza. Harga yang ditawarkan tetap mahal. Tiada lagi harga rendah RM10 di butik-butik terkemuka. Malah, kalau ke butik-butik biasa, harga tetap mahal. Oleh itu, Waktu promosi membeli belah dalam talian beginilah paling ramai menanti selain mereka biasanya merancang pembelian di sekitar waktu promosi yang tidak boleh dilepaskan.


Ezbuy Platform Membeli-belah Dalam Talian Terbaik Dan Mudah

Nak shopping barangan murah Fara suka lihat di Ezbuy. Antara barangan yang menarik perhatian seperti pakaian, perabut dan barangan elektrik di Ezbuy menawarkan harga yang cukup mampu milik. Diskaun yang ditawarkan pada hari-hari tertentu pastinya lebih menjimatkan.


Sama seperti platform membeli-belah dalam talian lain, ezbuy juga mempunyai kualiti terbaik dalam produknya, dan layanan kepada semua pelanggannya. Istimewanya lagi mengenai ezbuy, yang terbaru mereka ada perkhidmatan ahli iaitu PRIME dimana pelanggan lebih mudah untuk berbelanja pelbagai jenis barangan dengan banyak tanpa perlu bimbang tentang kos penghantaran tanpa mengira saiz, berat atau kuantiti. PRIME menawarkan kos penghantaran tanpa had pada harga hanya RM8.80!

Nak Lebih Jimat Berbelanja? Gunakan Keahlian PRIME Dari Ezbuy

Fara yakin ramai lebih memilih penjimatan ketika membeli-belah dalam talian bukan? Fara pun begitu jika nak membeli-belah dalam talian pasti Fara akan bandingkan harga kemudian cari yang boleh membuat penghantaran secara percuma atau lebih murah! Barangan dalam Ezbuy tidak dapat dinafikan memang menggugat duit melihatnya. Paling risau bila beli banyak nanti akan kena caj postage pula mengikut nilai barang. Sekarang dah tak perlu risau sebab ada PRIME!



Untuk mendapat keistimewaan PRIME ini, korang perlulah mendaftar untuk keahlian Prime dan membeli barangan yang ditawarkan di dalam Prime WishList sahaja ya. Tapi korang jangan risau sebab buat masa ini terdapat lebih dari 4 juta barangan di dalam list tersebut.

Terdapat 2 jenis keahlian PRIME iaitu :

Prime Lite (6 bulan): RM 99
Prime Annual (1 tahun): RM 188



Keahlian ini membolehkan korang menikmati faedah harga ahli dalam tempoh subcription sahaja.

Kelebihan Daftar Keahlian PRIME Dari Ezbuy

1. PRIME Annual - RM188 penghantaran tanpa had

Dengan mendaftar keahlian PRIME sebanyak RM188 korang boleh menikmati penghantaran antarabangsa tanpa had! Tanpa mengira kuantiti, berat mahupun jumlah kos penghantaran dari antarabangsa, harga yang di caj hanya RM8.80 bersih untuk setiap barangan yang ada dalam wishlist prime.


Sebagai contoh gambar diatas korang nak beli sofa dan anggaran untuk postage je dah RM275.60 (mengikut berat), belum lagi kira harga nilai sofa. Bila korang ada PRIME, korang hanya bayar postage RM8.80 sahaja. Bayangkan korang dapat jimat sebanyak RM266.80!

2. Ejen tidak perlu lagi membayar yuran

Pengecualian yuran kepada ejen PRIME telah berlaku sejak September 2016, ahli PRIME kini boleh menikmati “0” yuran dan boleh membeli-belah tanpa had serta gangguan! Pemprosesan dan pemeriksaan pesanan, repacking, dan lain-lain masih merupakan perkhidmatan Ezbuy untuk ahli PRIME dan semua perkhidmatan ini kini pada kos sifar!


3. Insurans percuma sehingga RM2000

Pelanggan PRIME boleh menikmati insurans percuma sehingga setiap bungkusan untuk melindungi insiden yang tidak disengajakan seperti kerugian sampingan, kerosakan atau isu produk yang disenaraikan dalam liputan pemeriksaan. Pampasan ini mengikuti dasar yang sama seperti perkhidmatan buy-for-me service.


4. Tempoh penghantaran barang

Lebih daripada 90% barangan dari PRIME dihantar melalui udara. Untuk barang-barang lain, seperti perabot besar, produk berat, atau barangan yang terhad dari peraturan penghantaran udara, akan dihantar melalui laut. Selepas mengira dalam masa yang diperlukan untuk membeli dan menerima barangan dari peniaga, dan mengendalikan dokumen eksport dan import, anggaran masa ketibaan (ETA) dikira dan ditunjukkan pada setiap halaman produk.


Ezbuy akan berusaha sebaik mungkin untuk menyampaikan semua item kepada anda pada atau sebelum ETA, tetapi dalam keadaan barang-barang yang tertentu mungkin sedikit lewat dari yang diharapkan, Ezbuy boleh memisahkan item anda menjadi lebih dari satu barang dan mengirimkan kepada anda secara berasingan. Jaminan penghantaran tepat pada masa anggaran sampai ke tangan anda.

Bagaimana Nak Daftar PRIME SERVICE?

Ok, untuk korang yang berminat untuk mendaftar keahlian PRIME. Cara nya cukup mudah. korang hanya perlu :


1) Pergi ke laman https://ezbuy.my dan klik pada 'PRIME'.
2) Mendaftar untuk perkhidmatan Prime pilihan (Trial, Lite, Annual).
3) Pilih barangan yang ingin dibeli di Prime Collections.
4) Terdapat 2 pilihan samaada ezbuy dan prime. Klik pada Prime.
5) Add to cart dan boleh buat bayaran.

Penghantaran EZBUY Juga Cepat Dan Mesra Pelanggan!

Faktor lain yang mendorong Fara minat untuk shopping di Ezbuy adalah penghantaran termurah dengan jaminan harga terendah. Jaminan harga terendah yang ditawarkan Ezbuy cukup menjimatkan disamping jika anda ada masalah atau ingin membuat sebarang pertanyaan mengenai Ezbuy, team mereka sedia membantu anda!



Penjimatan Yang Sangat WOW!! Jom daftar Ezbuy PRIME Sekarang!

Prime adalah program keahlian yang memudahkan pengguna berbelanja pelbagai jenis barangan dengan banyak tanpa perlu bimbang tentang kos penghantaran tanpa mengira saiz, berat atau kuantiti. Prime menawarkan kos penghantaran tanpa had pada harga hanya RM8.80!



Jadi, kepada korang yang berminat untuk daftar Prime, boleh terus klik Daftar Sini okay! Nanti akan keluar details seperti gambar dibawah. Korang isikan je butiran korang. Lepastu dah boleh shopping. Mudah bukan? Dah daftar nanti korang akan dapat RM15 voucher percuma.



Dan Jangan Ketinggalan Dapatkan Harga Termurah Di Ezbuy Pada 12.12 Nanti!

Paling dinantikan oleh semua termasuk Fara sendiri adalah jualan murah pada hari-hari tertentu dan pastinya ianya lebih istimewa dengan tawaran harga yang menjimatkan.


Pelbagai barangan tidak kira jenama, branding, pakaian, barangan elektrik dan banyak lagi korang boleh beli pada harga termurah dari pasaran. Hanya di Ezbuy! So save the date okay! Sementara itu, korang boleh lihat jualan murah yang sedang berlangsung bermula 3 hingga 12 Disember di sini

You Might Also Like

0 KOmen: