Cara menjaga muka supaya kekal sihat dan cantik | SERUM ZAFFY.CO

9/18/2019 08:35:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Assalamulaikum..


Jika dulu wanita hanya memiliki tiga produk penjagaan wajah utama iaitu pembersih, penyegar dan pelembap, tetapi kini semakin banyak produk diperkenalkan menjadikan wanita lebih teruja memastikan kulit dibelai sempurna.


Penjagaan muka supaya kekal bersih, cantik dan putih memang tidak dapat di nafikan setiap wanita suka akannya. Bagi wanita, memiliki kulit wajah yang cantik tanpa cela merupakan satu keistimewaan di samping dapat meningkatkkan keyakinan diri mereka. Tapi, bagaimanakah cara yang betul penjagaan kulit muka agar tidak tua sebelum usia?

Di sini ada 3 tip yang Fara sendiri amalkan untuk kesihatan muka yang berpanjangan. Antaranya :

1. Cuci muka 2 kali sehari

Selepas mandi, cuci muka dengan cleanser. Pilihan cleanser pula di nasihatkan pilih mengikut masalah kulit muka ya. Seperti Fara menggunakan cleanser jenis "oily" sesuai dengan masalah muka fara yang berminyak.

2. Memakai  Toner

Toner berfungsi sebagai menyingkirkan sel-sel kulit mati, mengecutkan liang-liang pori, mengimbangkan pH kulit dan mengembalikan kekeremajaan kulit.

3. Memakai Serum

Dalam produk penjagaan wajah, serum dianggap penting kerana mempunyai pelbagai fungsi. Ia berasaskan air dan tidak mengandungi sebarang minyak atau bahan pelembap seperti petroleum yang menjadikannya lebih likat.

Serum mengandungi bahan aktif untuk merawat kulit yang lebih tinggi kepekatannya berbanding krim dan losen. Hanya beberapa titik serum (tiga hingga lima titik) sudah cukup memberikan kesan terbaik kepada kulit kerana kepekatan bahan aktif di dalamnya yang ting­gi. Oleh itu, serum kebiasaannya lebih mahal daripada losen dan krim.

MULTIVITAMIN SERUM INFUSED WITH 24K GOLD merawat kulit dari dalam

Fungsi serum ZAFFY.CO ia merawat kedutan, jeragat, pigmentasi, antipenuaan, mencerahkan kulit dan antiradang. Pemakaian serum bukannya terletak pada umur, tetapi lebih kepada jenis dan masalah kulit. Jadi, serum ini sangat sesuai untuk semua golongan tidak kira muda mahupun sudah berumur kerana serum ini menyelesaikan masalah kulit anda tidak kira peringkat.


MULTIVITAMIN SERUM INFUSED WITH 24K GOLD merawat masalah kulit rosak akibat merkuri

Sejak kebelakangan ini kecoh mengenai sesetengah produk yang mengandungi bahan merkuri dalam produknya. Di sebabkan ingin cantik terlalu cepat, kita sanggup memakai produk yang telah disahkan mengandungi merkuri atas alasan "tidak mengalami apa-apa kesan pun"

Ya, kesannya tidak berlaku sekarang tapi apabila sudah berusia kelak pasti kesan sampingan akibat memakai produk yang mengandungi merkuri akan timbul.


Pilihan yang bijak adalah memilih produk yang bebas bahan merkuri dan pastikan produk tersebut menggunakan bahan yang disahkan GMP, HALAL, dan sebagainya seperti serum ZAFFY.CO

Serum ZAFFY.CO ini dikatakan mampu untuk merawat masalah kulit yang rosak akibat produk merkuri. Sedikit demi sedikit serum ini akan merawat masalah kulit dan akhirnya wajah akan kembali normal seperti sedia kala

Kebaikan MULTIVITAMIN SERUM INFUSED WITH 24K GOLD merawat wajah dari dalam disamping mencerahkan 

Serum ZAFFY.CO merupakan salah satu produk kecantikan yang memiliki banyak manfaat untuk wajah, seperti melembabkan, menegangkan, dan mencegah penuaan pada wajah. Serum juga lebih efektif daripada krim-krim wajah lainnya kerana teksturnya yang lebih mudah diserap wajah sehingga hasilnya akan terlihat lebih cepat.



Antara kelebihan serum MULTIVITAMIN SERUM INFUSED WITH 24K GOLD :

🔴 Sesuai untuk semua jenis kulit
🔵 Boleh digunakan sebagai makeup base
🔴 Boleh dipakai di wajah dan anggota badan yang lain
🔵 Mengurangkan garis halus dan kedutan
🔴 Mencerahkan kulit
🔵 Melembabkan kulit
🔴 Memudarkan parut jerawat dan juga parut eksiden
🔵 Memudarkan jeragat
🔴 Mengecilkan pori-pori terbuka
🔵 Mengurangkan whitehead/blackhead
🔴 Menyembuhkan kulit rosak akibat tersalah guna produk ada merkuri/ bahan berbahaya yang lain
🔵Sesuai digunakan untuk lelaki dan wanita
🔴 Mengurangkan lingkaran mata hitam
🔵 Menghilangkan ‘eye bag’
🔴 Mengurangkan minyak di kulit wajah yang berminyak

Bertindak sebagai Makeup Primer (alas makeup) 

ZAFFY.co juga amat sesuai dipakai sebelum memakai foundation atau makeup supaya kulit lebih smooth/licin, moist/lembap, juga membuatkan adunan makeup yang lebih cantik, senang dan cepat. Ianya juga mewujudkan permukaan kulit yang sempurna untuk makeup dan memberi perlindungan untuk makeup bertahan lebih lama dan berseri-seri.

Manfaat MULTIVITAMIN SERUM INFUSED WITH 24K GOLD pada Wajah

Serum ZAFFY.CO mengandungi vitamin2 secara rutin akan mempertahankan kelembapan semulajadi kulit wajah dan kulit terasa lebih 'moist' & tidak terlalu kering. Dibandingkan dengan krim pelembab, serum ini memiliki fungsi yang jauh lebih bermanfaat. Bezanya dari pelembab biasa ianya hanya 'bekerja' melembabkan lapisan kulit dari luar, tetapi serum ini mampu menembusi pada lapisan kulit epidermis. Bahkan bagi orang yang wajahnya berjerawat pun disarankan untuk menggunakan serum ini kerana ianya berfungsi untuk mempercepat pertumbuhan sel kulit baru. Tidak hairan, jika harga serum ini jauh lebih mahal berbanding harga krim pelembab biasa



Isi Kandungan MULTIVITAMIN SERUM INFUSED WITH 24K GOLD

🔷 Vitamin A
🔶 Vitamin K
🔷 Vitamin E
🔶 Vitamin C
🔷 Aloe Vera
🔶 Argan oil
🔷 Apple Stemcell
🔶 Collagen
🔷 24K Gold


Testimoni pengguna MULTIVITAMIN SERUM INFUSED WITH 24K GOLD





Selamat digunakan tanpa kesan sampingan dan lulus KKM NOT180104751K

Bagaimana nak dapatkan MULTIVITAMIN SERUM INFUSED WITH 24K GOLD? hubungi nombor/laman sesawang di bawah :

Whatsapp : 011-37304504 


You Might Also Like

0 KOmen: