Impian Jadi Kenyataan! Fara Masuk Majalah Hijabista

5/14/2020 05:16:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Assalamualaikum.. Hai semua orang..

Impian Jadi Kenyataan! Fara Masuk Majalah Hijabista| Pernah tak bila kita buat sesuatu lepastu timbul angan-angan nak jadi itu ini? Sebenarnya masa Fara mula berkecimpung dalam dunia blogger pada tahun 2013, Fara pernah berangan nak masuk majalah taw. Tak kisahlah majalah hijabista, majalah wanita atau apa sahaja asalkan dapat masuk dalam majalah. Itulah angan-angan pertama Fara. Tak sangka impian dan angan-angan Fara menjadi kenyataan pada tahun 2020. Alhamdulillah.

Fara di Ruangan Blogger Dalam Majalah Hijabista

Macam mana boleh masuk dalam majalah? mesti nak tahu kan? Ok, cerita dia begini... Fara telah di contact oleh team Hijabista untuk photoshoot. Dalam majalah Hijabista ada 'ruangan blogger' disitulah cerita dan kisah Fara akan dipamerkan. Semasa team Hijabista menceritakan hal tentang photoshoot dan interview untuk majalah, tanpa berfikir panjang Fara terus terima tawaran mereka. Bagi Fara tawaran macam ni bukan senang nak dapat jadi inilah peluang Fara untuk tunaikan angan-angan yang telah lama Fara impikan. 

Tarikh 7 Februari 2020, adalah tarikh Fara photoshoot untuk majalah. Tarikh itu jugalah merupakan tarikh kelahiran Fara. Bertambah teruja bila hari photoshoot jatuh pada hari birthday Fara. Inilah hadiah Hari Jadi terbaik sejak Fara jadi seorang blogger. 

Fara di Ruangan Blogger Dalam Majalah Hijabista


Sepanjang photoshoot Fara di handle orang team Hijabista yang sangat baik. Mereka guide Fara dari awal hingga ke akhir photoshoot. Oh ya, Tema photoshoot Fara adalah 'Hari Raya' jadi Fara memakai baju Raya style Jawa yang telah di sponsor oleh kakak ipar fara.

Image may contain: 1 person
ni semasa photoshoot

Makeup Oleh Norezz Idris :

Setibanya di Karangkraf, Fara terus di makeup kan oleh Norezz Idris. Hasil Makeup Norezz nampak natural kan? Fall in love sangat dengan hasil tangan Norezz.

Kalau ada yang berminat dan suka dengan air tangan Norezz boleh la terus contact dia ya. Norezz ambil upah makeup area Selangor. Klik sini untuk tengok hasil Norezz yang lain.

makeup oleh : Norezz Idris

Beli Majalah Hijabister Di Aplikasi eMall

Disebabkan seluruh Negara telah dilanda pandemic covid 19 termasuklah Malaysia majalah keluaran April hanya boleh dibeli melalui aplikasi eMall. Keluaran majalah dalam bentuk buku/majalah telah diberhentikan seketika. Jadi pada pembaca majalah Hijabista yang nak dapatkan majalah boleh download eMall di google playstore. 

cover hadapan majalah



Pada rakan-rakan yang nak baca kisah Fara dalam Majalah Hijabista bolehlah download dan beli majalah keluaran April di aplikasi eMall ya. Cover depan majalah yang ada Wany Hasrita, Hawa Rizwana dan Nabila Razakli. Fara muncul di muka surat 90 dalam ruangan blogger.

Siapa dah beli angkat tangan! 🙋

You Might Also Like

0 KOmen: