Beli Cermin mata MURAH RM50 SAHAJA di Kedai Kacamata Nur Kaseh

6/23/2020 11:39:00 PG Fara Lumière 1 Comments

Beli Cermin mata MURAH RM50 SAHAJA di Kedai Kacamata Nur Kaseh| Macam tak percaya Fara buat Spec di kedai kacamata Nur Kaseh dengan harga RM50. Biasanya Fara nampak kat mana-mana kedai spec tulis promosi iklan RM50/RM68 tapi rupanya itu harga untuk bingkai atau pilihan bingkai spec jenis lama yang nak di 'clearance'. Pung pang pung pang total kos frame dan cermin hampir RM3XX itupun bergantung pada power mata. Jadi terpaksa batalkan niat nak buat spec.


Tapi kali ini berbeza, kesemua jenis spec yang ada di dalam kedai Kacamata Nur Kaseh adalah bernilai RM50 KECUALI yang ada jenama/branding seperti Bonia, Ray Ban, CK, dan sebagainya. Harga RM50 ini termasuk frame dan cermin ya. Serius murah dan berbaloi!


Suatu ketika dahulu kedai Kacamata Nur Kaseh juga pernah VIRAL disebabkan harga yang ditawarkan jauh beza dari kedai kacamata yang lain sehingga pelanggan membandingkan kedai mana yang lagi murah. Tidak dapat dinafikan kedai ini paling murah sehingga menjadi bualan ramai. Selepas kedai ini viral orang ramai tidak putus-putus datang untuk membuat cermin mata sehingga ke hari ini.

Tidak kira sama ada hari bekerja atau cuti, kunjungan pelanggan di Kedai Kacamata Nur Kaseh sentiasa mendapat sambutan ramai. Mereka yang datang buat spec kat sini memang kena bersabar sebab ramai orang kan. Cepat kita pilih bingkai spec cepatlah kita dapat buat spec dan bayar.


Pelbagai Jenis Bingkai Kacamata Ada Di Kedai Kacamata Nur Kaseh

Bercakap mengenai pilihan bingkai pula, di Kedai Kacamata Nur Kaseh memang banyak! Confius Fara nak pilih sebab semua design yang Fara suka ada di sini. Bentuk petak, bulat, oval, metal, plastik dan macam-macam bentuk ada. Boleh dikatakan design cermin mata yang diminati orang sekarang iaitu jenis modern ala-ala kpop terjual di sini. Rezeki Fara dapat tengok design baru spec dan pilih bingkai spec pilihan hati.

Jom Tengok Gambar Spec Yang Ada Di sini :

Design bawah ni ramai orang sekarang tidak kira perempuan mahupun lelaki suka. Bila pakai muka nampak comel-comel gitu. haha!





Harga RM50 Sahaja!!

Mula-mula macam tak percaya total kos frame dan cermin RM50. Yelah tiap kali survey buat spec kat kedai lain mesti total kos spec melebihi bajet kami. Niat nak buat spec asik tertangguh atas faktor bajet.

Oh ya, Kedai ni kakak ipar yang cadangkan kepada Fara. Kakak ipar buat spec kat kedai ni dan dialah yang beritahu memang RM50 je buat spec! Harga RM50 termasuk kos frame dan cermin.

ni power mata dan spec yang fara pilih

Tanpa fikir panjang Fara dan husband buatlah spec baru. Rabun mata Fara sebelah kanan -150 dan kiri -100. Rabun husband tinggi dalam 300-400 (lupa amik gambar).  Pendapat peribadi Fara, inilah satu-satunya kedai cermin mata yang paling murah di Klang! Tidak kira power mata rendah atau tinggi kos buat cermin mata tetap RM50 melainkan kalau nak tambah bluecoat atau ada rabun jauh dan dekat kena tambah kos sedikit. 

test pakai cermin mata baru. hehe!

Jom Lihat Pakej Lain Yang Ada di Kedai Kacamata Nur Kaseh

✅ Pakej bingkai siap cermin RM50
✅ Pakej bingkai siap cermin RM100
✅ Pandangan Jauh dan Dekat Bingkai+Cermin RM150
✅ Pandangan Jauh dan Dekat Bluecoat Bingkai+Cermin RM250


Tempoh Siap Cermin Mata Dalam Masa 7 Hari

Tempoh siap cermin mata dalam masa 7 hari atau mungkin lagi cepat dari masa yang ditetapkan. Kalau nak urgent memang tak dapat. Semua pelanggan kena tunggu ikut tempoh waktu yang telah dianggarkan siap. Bagaimana nak tahu cermin mata dah siap? Staff Kedai Kacamata Nur Kaseh akan telefon pelanggan sekiranya cermin mata yang ditempah telah siap.


Waktu Operasi Kedai Kacamata Nur Kaseh

Sepanjang tempoh PKPP ini..
NUR KASEH buka seperti biasa dari jam 10 pagi hingga 8 petang..
Boleh datang secara ‘WALK-IN’ TIDAK PERLU membuat temujanji ..


Lokasi Kedai Kacamata Nur Kaseh

KEDAI KACAMATA NUR KASEH..
G63A,Tingkat Bawah Klang City Square
Jalan Nangka/ku1.
41400 Klang Selangor..
( Berhadapan Banggunan Centrepoint Klang)

Atau Boleh terus hubungi/whatsapp Najib Kamal di : 019 4000878 / 03-33410878


You Might Also Like

1 ulasan:

  1. owh kat Klang ye Fara kedai nya, boleh lah nanti kalau ke hala sana kak ana cari , tq perkongsian menarik ni :)

    BalasPadam