Seronok Memasak Menggunakan Multifunction Electric Cooker TOROS

12/13/2020 08:17:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Salam dan hai semua!

Fara ingin berkongsi dengan semua berkenaan Multifunction Electric Cooker dari brand TOROS. Seperti yang kita tahu, multifunction electric cooker merupakan sebuah 'gajet dapur' atau periuk pelbagai fungsi yang boleh digunakan untuk memasak macam-macam jenis cara masakan. 

ia termasuklah masak nasi, buat sup, steamboat, menggoreng, memasak, grill dan banyak lagi. Senang kata dengan adanya Multifunction Electric Cooker ni kita boleh masak macam-macam jenis makanan. best kan?


Kalau nak tahu, Multifunction Electric Cooker TOROS ini ada button untuk ditekan yang mana ia untuk memilih kaedah memasak seperti memasak, grill dan sebagai baking sheet (Boleh rujuk gambar dibawah). Ini supaya proses kita nak memasak pun lebih mudah sebab ada button untuk kita tetapkan. Multifunction Electric Cooker TOROS ni memang sangat membantu dan cukup berbaloi untuk ia ada di dapur rumah.


Bila dah guna Multifunction Electric Cooker TOROS ni, memang boleh expect banyak jenis makanan dan masakan boleh buat dengannya. Ia bukan sekadar untuk memasak nasi bahkan lebih dari itu. Tak kisah nak masak lauk pauk, rendang, nasi arab, kuih muih, mee goreng dan banyak lagi.

Paling best, proses masakan bila menggunakan Multifunction Electric Cooker TOROS jadi lebih cepat dan sekata kerana ada tekanan (pressure) yang membantu mempercepatkan proses makanan kita.

Apa yang korang dapat jika beli Multifunction Electric Cooker TOROS?

Comes with BBQ pan, frying pan and transparent cover

- Can be used as cooker: Can be used to cook and boil, compatible with all types of pan and wok
- Put BBQ pan on it: Can be used to grill
- Put Frying pan on it: Can be used to fry
- Put Frying pan + transparent cover on it: Can be used to bake

dalam kotak ada barang ni

Function: Cook, grill, fry, boil, bake

10 levels of power and temperature

Safety protection to prevent overheating

12cm Cooling Fan

Senang Nak Basuh!

Semestinya sejak guna Multifunction Electric Cooker TOROS mudah nak dibasuh sebab tiada makanan yang berkerak dan melekat pada permukaan pan. Cukup dengan guna span biasa dan sabuh sahaja untuk membasuh

Kalau korang inginkan pengalaman memasak lebih baik, hasil makanan yang enak, cepat, mudah dan selamat maka Multifunction Electric Cooker TOROS adalah pilihan terbaik.

Harga Multifunction Electric Cooker TOROS


Mengenai harga, bagi Fara harga yang ditawarkan mampu milik iaitu RM299. Normal price Multifunction Electric Cooker TOROS adalah RM499. Jangan lupa grab kalau nampak harga dia RM299 taw! Tawaran Masa Terhad je!

Korang boleh dapatkan Multifunction Electric Cooker TOROS di :

You Might Also Like

0 KOmen: