Customize Hadiah bersama Printcious.my

10/18/2016 01:32:00 PTG Fara Lumière 0 Comments



Assalamualaikum..


Pernah tak korang perasan kebanyakan doorgift, canvas, pillow, mug, puzzles, dan sebagainya boleh letak gambar sendiri/muka anak/etc di situ? Haaa! Semuanya boleh buat di printcious.my taw! 

Nak buat sendiri tangan tidaklah kreatif mana. Lain yang buat lain jadinya. Dengan adanya website printcious.my ianya tidak mustahil untuk korang customize design yang diinginkan. Nah, ni contoh yang fara customize sendiri Mug dan Mini Tees comel ni. 






Baby on board

Sebelum ni dah banyak design fara beli tapi semuanya cepat bosan dan sering tukar design baby on board dikereta. Bila dapat tahu printcious ada jual Mini Tees secomel ini terus fara grab satu. Fara cuma tambahkan icon comel sahaja. Gambar icon ni boleh search di google image ya. Soooo cute!! Tak sabar nak pasang kat kereta. hehe


Depan Mini Tees

Belakang Mini Tees


Mug

Dari dulu memang teringin nak design sendiri mug akhirnya tercapai jua. Fara beli mug ni satu dulu untuk lihat sama ada design yang fara buat sama atau tidak dengan yang printcious buatkan. Im soo happy!! Setiap details yang fara customize sememangnya sama dengan mug yang fara dapat. Goodjob printcious! i loveee it!!

Next time fara akan tambah satu lagi koleksi mug untuk dipasangkan dengan mug fara "mr.husband" pula. Cannot wait!!







Bagi yang confius, Printcious merupakan penjenamaan semula daripada website HeartBeat.my ye.
Tergugat tak tengok mug dan mini tees yang fara customize ni? So tunggu apa lagi customize lah sendiri ikot citara korang!




Tips untuk customize : Pastikan icon yang korang nak masukkan tu mempunyai latar belakang transparent. Ianya akan membuatkan rekaan korang nampak lebih asli. 


Untuk Keterangan lanjut, sila layari :


Website

You Might Also Like

0 KOmen: