DIAMOND FIRMING SERUM - Cara mengatasi masalah kedutan dimuka dengan mudah dan pantas!

12/27/2016 03:05:00 PTG Fara Lumière 0 Comments



Assalamualaikum... Hai!! 

Tidak kira Wanita mahupun lelaki akan mengalami masalah kedutan dimuka. Kedut yang paling ketara adalah dibahagian mata dan dahi. Masalah kulit yang berkedut biasanya menandakan usia seseorang yang semakin meningkat. Walaubagaimana pun, ada dikalangan kita yang mempunyai masalah kulit berkedut awal dari faktor usia. 

Antara sebab kulit muka berkedut awal pada usia yang agak muda disebabkan faktor stress, terlalu banyak berfikir atau pemakanan yang tidak seimbang. Mujur sekarang ada serum yang boleh mengurangkan masalah kedutan dimuka dengan cepat dan pantas iaitu Diamond Firming Serum.




Kandungan Diamond Firming Serum



1. Argan Oil


Argan oil yg terdapat dalam Diamond Firming Serum ini mampu membantu menegangkan wajah dan memberi lembapan pada kulit yang kering, tidak sekata mahupun berminyak.



2. Fruit stemcell
Fruit stemcell pula memberi nutrisi tambahan pada kulit dan dapat menghilangkan jerawat serta jeragat.



3. Diamond serum
Diamond/berlian dalam serum ini pula membantu mencerahkan wajah.. menghilangkan noda2 dan bintik hitam pada wajah. Ianya mencegah penuaan dan mengatasi kulit kusam




Kebaikan Diamond Firming Serum


Diamond Firming Serum dicipta khas untuk menganjalkan kulit muka. Hanya dalam masa 5 minit sudah mampu untuk menghilangkan garis-garis halus di wajah pengguna. Ianya sangat sesuai untuk menghilangkan kedut-kedut dibahagian bawah mata dan garisan senyuman yang kendur di bahagian tepi bibir.



Cara Menggunakan :

Diamond Firming Serum sangat mudah digunakan, hanya sapukan pada kulit wajah @ garisan kedut di wajah dengan pergerakan membulat, 2 kali setiap hari. Sekiranya kedutan yang sudah lama, penggunaan yang kerap diperlukan untuk hasil yang berkesan.

Harga : 

1 botol RM89.90 SM
1 botol RM99.90 SS

Isipadu : 30ml


Untuk pembelian atau pertanya boleh hubungi nombor yang tertera dibawah : 

WHATSAPP : +60111 684 0717 (Zul Fattah)



Testimoni Diamond Firming Serum :





You Might Also Like

0 KOmen: