Penawar jeragat paling berkesan

4/11/2017 10:25:00 PG Fara Lumière 0 Comments


Malu bila muka dah cantik tapi.......

BERJERAGAT
JERAWAT
KUSAM
KULIT TIDAK BERMAYA
TIDAK BERSERI

Setiap wanita atau lelaki inginkan kulit muka yang sihat dan segar sepanjang hari kan? Penampilan diri terutama muka adalah penting supaya lebih tampil berkeyakinan apabila berdepan dengan orang.

Kulit yang bermasalah perlu dirawat bukan dibiarkan begitu sahaja. Tiada istilah gagal dalam mencuba produk yang ada dipasaran. Mungkin ianya hanya tidak bersesuaian sahaja dengan kulit muka anda. Apa yang perlu anda lakukan adalah, sentiasa mencari dan mencuba produk yang ada dipasaran sampai ada yang bersesuaian dengan kulit muka anda.

Penawar jeragat paling berkesan 

Cuba produk yang menggunakan bahan bersifat waterbased, atau bahan asas dari sumber mineral kerana ianya diperkaya dengan Ekstrak Tumbuhan dan Buahan adalah sesuai bagi mereka mengalami masalah jeragat/jerawat/kusam dan sebagainya.

Elakkan dari mengguna produk yang mempunyai bahan kimia keran ianya akan menghakis kulit muka anda jadi semakin teruk. Mungkin pada awalnya kulit muka nampak bersih, tapi lama-kelamaan akan menyebabkan kerosakan pada kulit muka anda. Yang paling utama, pastikan produk tersebut mempunyai KKM dan selamat digunakan.


Serum Anti Jeragat dari MYLEA

Ciri-ciri yang saya perkatakan tadi kesemuanya ada didalam Serum Anti Jeragat dari MYLEA. Bukan sebarangan serum ia mampu memperbaiki tekstur kulit muka anda dari dalaman dan menghasilkan kulit yang lebih baik dan bersih luar dan dalaman anda. Selepas menggunakan serum ini pasti anda akan berpuas hati dengan keberkesanannya.

KEBAIKAN SERUM MY LEA : 

✔ Penawar nombor 1 masalah JERAGAT!
✔ Mencegah jeragat dari MEREBAK dan MENEBAL! 
✔ Membantu menghilangkan BINTIK HITAM diwajah! 
✔ MenCERAHkan warna kulit 
✔ Membantu menghilangkan PARUT dan BEKAS JERAWAT! 
✔ Membantu mendapatkan TONA KULIT yang sekata 
✔ Membantu MENCERAHKAN kulit wajah! 
✔ Merawat KULIT KUSAM! 
✔ Mengawal masalah KULIT BERMINYAK! 
✔ Mengecilkan LIANG PORI! 
✔ Membantu anda mendapatkan KULIT IDAMAN dalam jangka masa yang CEPAT, BERKESAN & TANPA KESAN SAMPINGAN!




CARA GUNA

Picit sedikit My lea Freckles Serum pada tapak tangan dan sapu pada bahagian kulit wajah yang bermasalah. Sapu sedikit sahaja sudah memadai kerana serum ini pekat dan mejimatkan

Disyorkan pakai pada waktu pagi (10 ke 15 minit sebelum makeup) dan waktu malam sebelum tidur

Freckles Serum BOLEH DIPAKAI dengan mane2 nite/day cream ape2 brand yang anda guna sekali pun yang penting jarakkan masa sekurang2nya 15 minit utk make sure serum telah sempurna meresap ke dalam kulit (dinasihatkan hindarkan dari produk yang mempunyai kandungan kimia yang tinggi kerana akan merosakkan tisu kulit)

Sapuan kerap (2 kali sehari) dinasihatkan bagi mereka yang inginkan kesan yang lebih cepat



HARGA RM90
Approved KKM (NOT160300607K)
Clinically Proven


KANDUNGAN:

Active Ingredient: Aqua, PropyleneGlycol, Unsaponifiable Olive Oil, Cetyl, Ceg Beeswax, Dimethicone, Cucumis Sativus Ekstrak, Citrus MedicaL imonium Peel Extract, Symphytum Root Cell Extract (phyto-celltec), Sodium Cocoamphoacetate, LGluthathione, AscorbyltetraisopalmitateP, Polyacrylamide And C13-14, TocopherolAcetate, Arbutin, Isoparaffin And Laureth-7, Phenoxyethanol (and), Ethyloxyglycerin, Caprylyl Glycol And Ethyloxyglycerin,

Untuk sebarang pembelian atau pertanya boleh layari laman sesawang MYLEA :

Whatsapp : 0177778191/0139845104

You Might Also Like

0 KOmen: