Tips : Cara pilih pampers atau lampin pakai buang yang sesuai dengan Anak

4/10/2017 02:27:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Jenis lampin yang sesuai simanja memainkan peranan penting bagi memastikan tahap keseleasaan simanja anda berada dalam keadaan yang sempurna.


Setiap mommies sudah pasti akan mencari lampin pakai buang (diapers) yang sesuai untuk simanja anda berasa selesa sepanjang hari.

Cara untuk mengenal pasti lampin pakai buang yang selesa adalah :

* Tidak mudah bocor
* Punggong bayi tidak mudah kena ruam/melecet
* Saiz diapers yang sesuai dengan bayi
* Jenis/jenama diapers yang sesuai dengan bayi

Keselesaan simanja perlu dititikberatkan oleh mommies agar simanja kekal ceria dan aktif sepanjang masa. Bayangkan jika simanja tidak selesa akibat ruam yang berlaku di punggong? Sudah semestinya mommies akan susah hati malah tidak senang duduk akibat perkara itu dan kene pantau tiap masa bagi memastikan punggong simanja pulih.

Adalah lebih memudahkan jika mommies mencari lampin pakai buang atau diapers yang bersesuaian dengan simanja.
Goo.N diaper keselesaan sebenar simanja

Alhamdulillah, fara berkesempatan untuk bagi simanja merasa sendiri Goo.N diaper dan kebetulan ianya merupakan edisi terhad ada gambar doraemon pada diapers tersebut. Memang suka simanja bila pampersnya ade gambar doraemon.

Simanja jadi excited tiap kali nak pakai pampers mesti nak ambil sendiri. Yang paling penting, pampers Goo.N ni buat simanja selesa dan fara tidak risau pagi tentang masalah ruam.


Gambar kiri adalah bahagian depan dan gambar kanan adalah bahagian belakang.

Kelebihan memakai Goo.N diapers

✓ Simanja lebih selesa dan aktif dengan pants yang lembut dan tidak menyakitkan
✓ Mempunyai Aliran udara yang bagus
✓  Mudah untuk ditanggalkan
✓ Penyerapan yang sangat bagus
✓ Simanja lebih bergerak bebas dengan getah diapers yang lembut
✓ Mengelakkan ruam berlaku



Yang ni juga merupakan produk Goo.N iaitu baby wiper dan  Penguin Baby Wipe Box. Wipe box tu sangat menyenangkan kerja fara sebab ianya nampak lebih kemas dan mudah untuk ambil. Paling specialnya tentang wipe box tu, fara boleh "lock&unlock" box kalau takut simanja main dengan tisu. Kelembutan tisu Goo.N tidak menyakitkan kulit simanja malah mudah untuk dicuci.


Cara buka Penguin wiper box 

Cara untuk "lock&unlock" wipe box sangat mudah, hanya perlu tarik sedikit muncung penguin untuk unlock dan tolak kedalam untuk lock kembali. Untuk mengambil wiper/tisu hanya perlu tekan muncung penguin dan penutup akan automatik terbuka sendiri macam dalam gambar diatas.

You Might Also Like

0 KOmen: