Eksklusif di Hari Raya bersama One Drop Perfumes

6/05/2017 01:40:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Assalamualaikum... Hi,

Telah menjadi lumrah manusia suka akan cantik dan wangian. Tidak salah jika anda menyukainya kerana banyak kebaikan yang akan diperoleh dari sifat tersebut seperti lebih berkeyakinan apabila berjumpa dengan orang ramai atau orang akan berasa selesa dengan pernampilan diri yang kita tunjukkan.

Percakapan dan juga sifat yang ditunjukkan pada diri melambangkan peribadi seseorang. Oleh itu, haruslah kita sentiasa menjaga tingkah laku agar disenangi ramai.

Bukan paras rupa sahaja yang penting, malah kebersihan diri perlu diambil berat termasuklah berwangian. Malu jika rupa dah cantik tapi badan masih berbau bukan? Wangian sangat penting untuk memberi keselesaan pada diri.


BADAN WANGI. POKET BERISI DENGAN ONE DROP PERFUMES!

Pesonanya sungguh mengasyikkan, sofistikated dan terkenal lebih sedekad lamanya. Keunggulan One Drop Perfumes kekal hebat sehingga kini. Setiap tahun, One Drop Perfumes pasti dijadikan pilihan utama sebagai hadiah untuk pelbagai sambutan.

Setiap wangian One Drop Perfumes dihasilkan dengan seratus peratus pati minyak wangi, tanpa alkohol mahupun air. Dihasilkan dengan penuh ketelitian agar setiap pengguna dapat menikmati kemewahan kualitinya. Tambahan pula, pembungkusan yang berkualiti tinggi dan direka dengan penuh gaya, inilah perincian yang membuatkan pemberian One Drop Perfumes digilai ramai.



Buat anda yang menjadi pengguna tegar minyak wangi, One Drop Perfumes menyediakan platform terbaik dengan menawarkan lebih daripada 100 wangian berbeza. Satu pilihan yang pasti tidak dilepaskan di bulan Ramadan dan Syawal yang bakal menjelma ini. Yang pastinya, anda tidak akan berasa kecewa kerana setiap wangian ini adalah berinspirasikan wangian berjenama di peringkat antarabangsa. 

One Drop Perfumes menjanjikan kualiti minyak wangi yang tiada tolok bandingnya. Wangiannya tahan lama, sehingga ada pengguna yang mengatakan bahawa wangian One Drop Perfumes masih melekat di baju beliau walaupun baju tersebut telah dicuci!


One Drop Perfumes didatangi dalam botol ‘roll on’ atau semburan yang boleh diselit di dalam poket atau beg tangan agar si pemakai kekal segar pada bila-bila masa, dan di mana sahaja.

Set Normal One Drop Perfumes menjanjikan kelainan kerana menampilkan 8 jenis wangian yang berbeza, yang tidak pernah dibuat oleh jenama lain di dalam dunia ini. Pilih apa jua jenis wangian, pasti anda akan berpuas hati! Orang sekeliling anda pun akan tergila-gilakan wangian yang anda pakai!



PROMOSI RAMADAN 2017

Istimewa untuk para pengedar One Drop Perfumes!

PERHATIAN PADA SEMUA PENGEDAR ONE DROP PERFUMES!!

Kempen BADAN WANGI, POKET BERISI bersama One Drop Perfumes sepanjang bulan Ramadan ini, bakal menjanjikan pulangan yang berbaloi kepada setiap pengedar! Harga diskaun sehingga 40% ke atas kesemua jenis wangian bermula pada 22 Mei hingga 9 Jun 2017! Boleh buat duit raya lebih tahun ni!

Jangan tunggu lagi, beli One Drop Perfumes dan mula buat duit raya sekarang!


Eksklusif untuk Hari Raya tahun ini, pada sesiapa yang telah lama ingin mendapatkan stok-stok terbaru wangian One Drop Perfumes, boleh membeli secara terus di Mood Republik, pada 16, 17 & 18 Jun di PWTC, booth HALL 4Booth 4041, 4042, 4034, 4033. 


3​00 pelanggan terawal bakal membawa pulang goody ​bag​s​ eksklusif dari One Drop Perfumes.


Dapatkan minyak wangi One Drop Perfumes di :

Hubungi 011-1199 5535 sekarang!!

One Drop Perfumes.. Hanya Setitik Wangi Sepanjang Hari.


You Might Also Like

0 KOmen: