Klinik Azimah - Scan 2D/3D/4D baby termurah di Shah Alam

7/28/2017 12:55:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Assalamualaikum.. hi!

Klinik Azimah baru beroperasi pada julai 2017 tengah buat promosi scan baby 2D/3D/4D pada harga yang sangat murah dan berbaloi. 


Kandungan yang sesuai buat scan jantina, details scan etc, bila dah masuk 25 minggu keatas waktu ni paling sesuai sebab keadaan baby dah jelas untuk lihat.


Masa ni Fara scan 2D sebab hanya nak tahu jantina anak. Selagi anak tak tunjuk jantina, doktor Azimah akan terus tunggu dan scan sampai baby tunjukkan jantina. Alhamdulillah, rezeki Fara dapat tengok jantina anak disini. 


Promosi Scan Harga :

2D Rm45
3D/4D Rm75

Consultation fee Rm 20

Tidak akan dicaj jika bayi tidak menunjukkan muka

Untuk scan 3D/4D kalau bayi menyorokkan muka anda tidak akan dicaj harga 3D. Hanya dikira harga untuk 2D sahaja. Alhamdulillah, tadi fara dapat lihat jantina bayi dengan jelas. Lega hati bila sudah tahu jantina bayi. Senang nak prepare kelengkapan bayi. Sempat juga tadi buat scan 3D tapi baby tak bagi lihat muka. Hampir 30 minit sesi memujuk nak lihat muka tidak berhasil. Pemalu sangat bayi fara yang ni. Hehe Its okay baby, mommy tahu awak ikot muka siapa. 😀


Doktor Azimah pula sangat mesra dan peramah orangnya. Seorang yang sentiasa tersenyum. Layanan dari kaunter juga tip top. Sangat rekemen bagi ibu-ibu yang tengah cari klinik scan baby, datang kesini untuk cuba! 

Lokasi Klinik Azimah :

No. 9-1, Jalan Pegaga B U12/B, Desa Alam 40170 Shah Alam Selangor

Waze :
Klinik Azimah

Untuk booking sila contact :
Klinik Azimah :  019-3241986

Promosi scan baby valid sehingga hujung Julai 2017 sahaja. Perlu diingatkan, jika anda ingin kesini perlu membuat temujanji dahulu sebab takut full booking. Cubalah buat tempahan sementara promosi bulan Julai masih ada. Mana tahu dapat harga yang murah. 


New update : Setiap harga dan promosi akan berubah. Jadi, terus ke page Doktor Azimah untuk lihat harga sebenar.

You Might Also Like

0 KOmen: