Serlahkan kecantikan mata bersama Contact lens Barbie Eyesland

7/25/2017 03:22:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Assalamualaikum... Hi!

Contact lens dari barbieeyesland.my memudahkan fara untuk mencari pelbagai jenis lens, saiz, dan power lens pada 1 tempat. Kalau dulu agak sukar nak dapatkan contact lens sebab banyak yang out of stok atau ditipu peniaga, sekarang fara hanya perlu pergi ke website tersebut dan pilih apa sahaja  lens yang fara gemar.


Penghantaran dari barbieeyesland juga sangat pantas didatangi dengan kotak bungkusan yang selamat dan kemas. Setiap lens yang fara beli diberi percuma tempat simpanan lens yang bentuknya diberi secara random.


Top seller contact lens barbieeyesland.my

Oh My Honey GOLD 14.2mm 
OH MY HONEY GREY 14.2MM
OH MY MOON GREY 14.5MM



3 lens diatas yang fara beli di barbieeyesland.my. Rambang mata masa nak buat pemilihan lens. Kesemuanya sangat cantik dan berbeza dari selalu yang fara pakai. Fara suka lens jenis terang sebab bila photoshoot bentuk mata lebih nampak jelas dan terserlah.


Oh ye, di Barbie Eyesland, setiap produk yang dijual adalah 100% asli disamping perkhidmatan berkualiti tinggi dan barangan asal adalah keutamaan barbieeyesland.

Contoh fara pakai jenis  OH MY HONEY GREY

Harga yang rendah dengan banyak tawaran hebat untuk setiap pelanggannya. Hanya RM25 sahaja dan kos penghantaran adalah percuma di seluruh Malaysia dan juga Singapura
Wechat/Whatsapp:
011-33333010

You Might Also Like

0 KOmen: