Pakej Perkahwinan Lengkap dan Murah untuk Bakal Pengantin -The Venue Shah Alam

9/26/2017 09:46:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Assalamualaikum...

SETIAP bakal pengantin mengidamkan satu majlis perkahwinan meriah dan lancar kerana ia adalah hari bersejarah mereka dan perlu dilakukan secara teliti kerana kesilapan yang kecil mampu merosakkan kelangsungan majlis tersebut.

Image result for the venue shah alam

Seiring dengan peredaran zaman, segala persediaan majlis perkahwinan tidak lagi dilakukan secara bergotong-royong bersama jiran tetangga dan ahli keluarga, kebanyakan bakal pengantin memilih untuk diuruskan perunding perkahwinan yang menyediakan pakej lengkap dengan menawarkan harga berpatutan.

Pakej Perkahwinan Lengkap dan murah di The Venue Shah Alam

THE VENUE SHAH ALAM merupakan syarikat yang berdaftar dan 100% milikan penuh bumiputera. Perkhidmatan utama The Venue Shah Alam lebih tertumpu kepada Perancang Majlis Perkahwinan dan Korporat yang lengkap terletak di Seksyen 15 Shah Alam. Bagaimanapun, majlis lain seperti pertunangan, Aqiqah, Bridal Shower, Annual Dinner, Corporate Dinner, Seminar, Fashion Show, Product Launching dan sebagainya juga boleh dilakukan disini.

Image result for the venue shah alam

The Venue Shah Alam terdiri daripada Sekumpulan Professional dalam bidang Katering, doorgift, Dekorasi Pelamin, Solekan & Andaman (MUA), Busana Pengantin, Kad Kahwin, Jurugambar, Juruvideo dan DJ yang mempunyai pengalaman bertahun di dalam industri perkahwinan dan korporat.

Konsep perniagaan yang disediakan ialah untuk membantu bakal-bakal pengantin merealisasikan impian mereka dengan kos yang menjimatkan. Konsep Jimat & Berbaloi yang di maksudkan pula dengan menggunakan Kepakaran Perkhidmatan daripada ‘Team’ Professional dari pihak The Venue Shah Alam untuk dapatkan kualiti yang terbaik dengan Harga yang Rendah dan Menjimatkan. 

Jika Anda Mengimpikan Sentuhan Kreatif daripada Pakar dengan Harga yang Rendah, The Venue Shah adalah tempatnya. Dengan The Venue Shah Alam, Anda hanya perlu berurusan dengan sebuah syarikat sahaja. Anda Jimat Wang, Masa dan Tenaga.


PAKEJ SERBA LENGKAP & SEMUANYA TERSEDIA DI SINI!

The Venue Shah Alam menawarkan 4 jenis Pakej Lengkap dan Murah mengikut bajet anda antara pakej yang ditawarkan adalah:

Pakej Gold (Grand Ballroom)
RM 33, 800 (Minimum 1000 Orang)
RM 29,800 (Minimum 500 Orang)

Pakej Platinum (Grand  Ballroom)
RM 42, 800 (Minimum 1000 Orang)
RM 39, 800  (Minimum 500 Orang)

Pakej Orkid (Event Hall)
RM 28,800 (Minimum 1000 Orang)
RM 25, 800  (Minimum 500 Orang)

Pakej Lily (Event Hall)
RM 23, 800
RM 20, 800

Jom intai keluasan dalaman dewan dan contoh pakej lengkap perkahwinan yang ditawarkan disini :

Pada 24 September 2017, The Venue Shah Alam telah mengadakan Grand Open day untuk bakal pengantin melihat sendiri konsep dari busana pengantin, doorgift, katering, mak andam, dan sebagainya dari awal hingga ke akhir perkahwinan yang telah disediakan disini mengikut bajet anda.

Anda berhak memilih yang terbaik buat hari berbahgia anda, oleh itu pelbagai pilihan yang boleh anda dapat ketika menggunakan servis dari The Venue. Team The Venue akan cuba merealisasikan impian perkahwinan anda mengikut bajet yang anda peruntukkan nanti.


Contoh Pelamin dan Meja Untuk Para Tetamu :


Dekorasi Pelamin boleh dirunding dengan pihak The Venue agar anda dapat duduk dipelamin idaman mengikut ciitasa anda ketika hari perkahwinan nanti. Sungguh cantik dan indah sekali pelamin rekaan yang ditunjukkan disini bersesuaian dengan semua tema.


Susunan meja untuk para tetamu yang hadir nampak begitu ekslusif sekali. Pengantin pula akan melalui di karpet merah ini untuk menuju ke pelamin dan akan diraikan sebagai 'raja sehari' dengan begitu meriah sekali.




Contoh Busana Pengantin :

Image result for busana pengantin the venue shah alam

Antara koleksi busana pengantin yang disediakan di The Venue kesemuanya cantik-cantik belaka. Segala design baju pengantin, warna dan saiz ada disini. Jadi, anda tidak perlu risau jika berbadan kecil mahupun besar, baju pengantin disini boleh di 'alter' mengikut saiz badan anda.


Mak Andam / Make Up Artis (MUA)


Make up artis (MUA) ataupun Mak Andam juga tersenarai dalam pakej yang ditawarakan. Anda boleh pilih sendiri antara Mak Andam yang anda minat untuk menyolekkan anda nanti.



Contoh Doorgift dan Kad Kahwin :










Inai Pengantin :


Inai merah atau putih? kedua-duanya boleh dibuat mengikut design yang anda minat.


Bilik Khas Persalinan Bakal Pengantin :

Di tingkat 1, anda boleh lihat dan memilih koleksi baju pengantin dari kaki hingga ke kepala. Di sini jugalah anda akan menyalin pakaian pengantin dan disolekkan.









Katering :

Fara cuba sendiri masakan disini dan sememangnya sedap! lauk pauk yang disediakan adalah mengikut permintaan bakal pengantin. Anda boleh buat permintaan hidangan menu untuk para tetamu.


Antara menu yang disediakan ketika Grand Open day ialah Ayam Masala, Dalca Sayur, Daging Baghdad, papadom, dan Acar Rampai.







Pencuci Mulut dan Kuih Muih :

Tidak dilupakan pencuci mulut serta kuih muih juga ada disediakan dalam pakej. 



Servis Photo booth :

Perkara wajib bila hadir ke majlis mesti nak bergambar kan? Kotak kreatif Photo Booth ada menyediakan beberapa pakej yang bersesuaian untuk anda bermula dari  harga RM 700


The Venue Shah Alam Adalah Pilihan yang  TEPAT!!

Sekarang, ramai ambil kesempatan dengan menipu bakal pengantin beribu ringgit untuk pakej yang murah. Hakikatnya, anda sendiri melopong tertipu hidup-hidup dengan khidmat mereka yang hanya mengambil kesempatan untuk mendapatkan wang semata-mata.

The Venue Shah Alam boleh dipercayai kerana ramai telah menggunakan khidmat mereka termasuklah beberapa orang artis Malaysia dan kesemuanya berpuas hati dengan servis yang ditawarkan dari awal hinggalah yang akhir. InshaAllah setakat ini tidak pernah ada yang complain malah berpuas hati kerana team mereka adalah yang terbaik dan profesional.


Jika anda berminat dan ingin mengetahui lebih lanjut dengan pakej yang disediakan, disarankan berjumpa sendiri dengan pihak mereka untuk berbincang.

Untuk keterangan lanjut mengenai The Venue bolehlah layari laman sesawang dibawah :


Facebook Page :

Instagram :

Email :
thevenueshahalam@gmail.com

Waze :
The Venue Shah Alam

Alamat Tempat :
No.15, Jalan 15/22, Tiong Nam Park, 
Seksyen 15, 40200 Shah Alam, 
Selangor



You Might Also Like

0 KOmen: