Milkbooster Terbaik MAMTEEN

11/17/2017 01:50:00 PTG Fara Lumière 0 Comments


Bila sudah bergelar seorang isteri sudah pasti teringin untuk melahirkan zuriat dari suami tercinta bak kata orang lama, anak merupakan penyeri dalam kehidupan rumahtangga. Anak jugalah penguat kasih sayang antara suami dan isteri. InshaAllah, semua wanita boleh hamil yang penting usaha, doa dan tawakal semoga dengan izin Allah SWT kita boleh merasa sendiri nikmat mengandung dan bergelar seorang ibu suatu hari nanti.


Cabaran menyusu badan

Susu ibu merupakan sumber makanan yang lengkap. ia mengandungi semua nutrien yang diperlukan oleh bayi. Niatkan dalam hati anda ingin menyusukan bayi sehingga usia 2 tahun inshaAllah, segalanya akan dipermudahkan olehNYA.

Sesetengah wanita akan mudah menyesuaikan diri dan penyusuan dan tidak menghadapi sebarang masalah. Tetapi kebanyakan ibu-ibu baru mendapati ianya sukar untuk dilakukan. Jika anda rasa kecewa, ingatlah bahawa bukan hanya anda seorang yang rasa begitu. Jika anda berputus-asa, cuba dapatkan dorongan dari suami, keluarga atau rakan-rakan untuk membantu anda menangani masalah tekanan semasa penyusuan. Berbicara dengan mereka yang terdekat agar anda tidak keseorangan menghadapi masalah yang dihadapi.

Ibu mana tidak risau jika bayi tidak dapat menyusu dengan secukupnya kan? Fara percaya bukan fara seorang sahaja yang menghadapi masalah kekurangan susu malah ibu-ibu diluar sana juga mengalami masalah seperti ini.

Untuk memberi yang terbaik buat anak, fara akan ikhtiar sedaya upaya utk beri yang terbaik buat si kecik fara. Fara cuba supplement ini juga disebabkan ramai rakan-rakan yang suggest.


MAMTEEN milkbooster terbaik waktu penyusuan

Tidak mustahil jika milk booster atau makanan tambahan termasuk ubat-ubatan mampu meningkatkan pengeluaran susu badan. Antara supplement yang fara amalkan waktu penyusuan adalah MAMTEEN. Terbukti berkesan sebagai milk booster terbaik pilihan fara.



Fara percaya ramai sudah tahu akan kelebihan supplement yang akan membantu badan untuk menghasilkan sesuatu. Begitu juga seperti MAMTEEN sebagai milk booster yang dapat menyokong waktu penyusuan supaya lebih lancar. Tidak perlu dibancuh hanya kunyah tabletnya sahaja dan rasai sendiri pengaliran susu yang begitu padat sekali. Alhamdulillah, suka sangat bila tengok susu sentiasa cukup untuk si kecik.

 MAMTEEN pelengkap Nutrisi badan

Sejak mengamalkan MAMTEEN, fara semakin berasa tenang waktu penyusuan. Bila lihat si kecik tidur lena, fara berasa syukur kerana supplement untuk milkbooster sememangnya diperlukan oleh fara sendiri. Mungkin makanan yang fara amalkan tidak menucukupi dan MAMTEEN telah melengkapkan nutirisi badan fara. Faktor utama fara memilih MAMTEEN sebagai Milkbooster disebabkan bahan yang terkandung dalam produk ini sukar untuk dicari atau diamalkan dalam rutin harian.


Makanan sunnah yang terkandung di dalam MAMTEEN seperti Kurma, susu, dan delima mengandungi khasiat yang cukup sempurna yang diperlukan oleh badan. Delima berkesan mengurangkan kemungkinan diserang kanser prostat, kanser paru-paru dan kanser payudara. Manakala Kandungan magnesium dalam susu dapat memberikan kekuatan kepada jantung dan sistem saraf. Dan kurma pula Kaya dengan zat besi, kalsium, fosforus, sodium, potasium, vitamin A dan C dan juga niasin yang membantu memberi tenaga tambahan pada badan



Golongan yang sesuai mengambil MAMTEEN 

💠 IKHTIHAR HAMIL

💠 SEDANG HAMIL

💠 SEDANG MENYUSU

💠 MASALAH PERIOD TIDAK TERATUR

Mamteen bertindak sebagai makanan tambahan yang memberikan tenaga berpanjangan serta menstabilkan hormon wanita. Berat tidak stabil, jerawat, depresi, masalah kesuburan dll kebanyakannya berpunca dari hormon yang tidak stabil.

Bagi wanita yang sedang mencuba untuk hamil juga boleh mengamalkan MAMTEEN. InshaAllah ianya dapat membantu anda untuk menstabilkan hormon dalaman. Kita hanya ikhtiar dan selebihnya tawakal pada Allah SWT.



Info Produk/ Harga MAMTEEN

MAMTEEN – 30 TABLET KUNYAH

RM 65 SEMENANJUNG MALAYSIA
RM 69 SABAH DAN SARAWAK

Testimoni pengguna MAMTEEN :







Kepercayaan dari testimoni pengguna seperti gambar di atas lebih menyakinkan fara sendiri untuk mencubanya.


You Might Also Like

0 KOmen: