Cara Mudah Menyelesaikan Masalah Kulit kusam paling Berkesan | Magic Jelly

12/20/2017 12:20:00 PG Fara Lumière 0 Comments


Sebenarnya, waktu kulit wajah tengah eloklah perlu dijaga rapi. Kalau dibiarkan tanpa dijaga jangan nanti gundah gulana pulak bila lihat kulit wajah mulai nampak kusam, tidak berseri, timbul jerawat sana sini dan sebagainya. Semuanya salah diri sendiri.


Nak jaga kulit wajah tidaklah sukar mana pun. Wajah boleh kembali berseri biarpun tanpa makeup jika kita menjaganya dengan cara yang betul. lagipun, tiada jalan "shortcut" untuk nampak cantik. Nak cantik haruslah usaha agar kulit wajah sentiasa kekal cantik, berseri dan kekal muda.

MAGIC JELLY memperbaiki kulit dari dalam 

MAGIC JELLY diformulasikan dari bahan semulajadi seperti Aloe vera dan Timun ianya menjadikan kulit lebih menyegarkan dengan efek melembapkan dapat memperbaiki tekstur kulit dari dalam. Magic Jelly memberi tumpuan kepada kualiti dan nilai selektif tentang faedah produk, penampilan, keberkesanan dan paling penting, bahan-bahan di dalamnya berkhasiat untuk melembapkan dan memelihara kulit anda secara terperinci.


MAGIC JELLY diperkaya dengan Ekstrak ALOEVERA dan TIMUN

MAGIC JELLY by LOVERA yang diperkaya dengan ekstrak aloe vera atau juga dikenali sebagai pokok lidah buaya dan ekstrak timun yang secara tradisional terkenal dengan kelebihannya yang berkesan mengekalkan kelembapan kulit dan melegakan masalah kulit seperti berkelopak dan kekeringan, masalah kulit kepala dan rambut dan banyak lagi kelebihan lain.


Bau yang  menyegarkan dan tidak meleket

Dengan bau yang menyegarkan, tidak melekit dan sejuk pada kulit pasti membuatkan anda suka dengan MAGIC JELLY ini. Ianya juga bebas dari kandungan berbahaya, mineral oil dan juga pewarna tiruan yang boleh merosakkan kelembutan kulit anda.


MAGIC JELLY bebas paraben, non-toxic Selamat digunakan

Terdapat barangan kosmetik yang diadun dengan bahan kimia berbahaya dan mampu menjejaskan kesihatan, selain mendedahkan pemakai kepada risiko lain yang merbahaya. Sebaliknya apa yang kita perlu lihat adalah bahan yang digunakan dalam produk kosmetik itu sama ada ia berbahaya, menyebabkan kanser ataupun semula jadi. MAGIC JELLY menjadi pilihan kerana bahan yang digunakan pada produk ini adalah dari alam semulajadi dan yang paling best, ianya bebas paraben, non-toxic dan selamat digunakan oleh semua golongan.


MAGIC JELLY boleh digunakan dari kepala hingga ke kaki

Penggunaan MAGIC JELLY dalam kehidupan harian dapat melindungi kulit daripada rosak. MAGIC JELLY boleh digunakan dari rambut hingga je hujung kaki. Ianya mampu merawat masalah kulit seperti ekzema, membantu meringankan ruam, kulit sensitif, kulit kering dan sebagainya. 

MAGIC JELLY juga boleh dijadikan sebagai serum pada rambut dan hasilnya rambut menjadi lebih bersinar, sihat dan mengurangkan keguguran pada rambut.


KELEBIHAN MAGIC JELLY :

🔸Hydrates kulit muka & badan
🔹Mengecutkan jerawat muka & badan
🔸Kulit kelihatan segar & sehat
🔹Boleh Digunakan sebagai serum rambut utk rambut yg sehat
🔸Sesuai utk mereka yg ada kulit kering kerana ezcema
🔹Boleh digunakan sebagai aftershave (utk lelaki & perempuan)
🔸Boleh digunakan untuk sunburn
🔹Boleh campur dengan foundation as make up primer. Make up thn lebih lama & buat muka lagi 🔸glowing
🔹Untuk bibir kering
🔸Sesuai utk cracked heels
🔸Campur dgn night & day cream untuk booster
🔹Make up remover tanpa minyak.

Related image

MANFAAT UNTUK KULIT

⬧ Merawat jerawat dengan berkesan
⬧ Menghilangkan kulit yang kusam
⬧ Parut pudar (lama / baru)
⬧ Pudar bintik gelap
⬧ Menenangkan Ekzema
⬧ Menghidratkan kulit kering
⬧Rawat selaran matahari
⬧ Mengecilkan liang
⬧ Bantu meringankan ruam, kulit alergi dan sensiti
⬧ Anti penuaan
⬧ Membaiki dan mengembalikan kulit dari dalam
⬧ Menjadikan kulit lebih lancar dan lembut


MANFAAT UNTUK RAMBUT

▶ Membantu mengurangkan kelemumur
▶ Melicinkan rambut yang tidak teratur
► Boleh digunakan sebagai serum rambut
▶ Menggalakkan pertumbuhan rambut


MANFAAT LAIN

🔵  Membantu merawat luka-luka kecil seperti kesan melecur.
🔴  Merawat bibir mengelupas & kering
🔵  Banyak lagi kegunaan lain.


MAGIC JELLY JUGA BOLEH DIGUNAKAN SEBAGAI :

⬥ Pelembap kulit
⬥ Pembersih make up
⬥ Serum muka
⬥ Serum rambut
⬥ Serum bulu mata (panjang dan pertumbuhan)
⬥ Pelembap bibir
⬥ Makeup-primer


MAGIC JELLY selamat digunakan tanpa was-was

MAGIC JELLY di kilangkan mengikut piawaian GMP, memiliki kelulusan KKM dan tidak mengandungi bahan asas dari haiwan (ini bererti ianya adalah Halal). Jadi, anda boleh gunakan Magic Gelly ini di seluruh badan anda tanpa ragu-ragu. Iainya juga sesuai untuk semua golongan tidak kira lelaki, perempuan, ibu mengandung dan juga bayi. Semua peringkat umur boleh menggunakannya.


Testimoni pengguna MAGIC JELLY 

Related image

Related image


Memang tidak dapat dinafikan bahawa MAGIC JELLY merupakan satu-satunya produk yang mampu merawat masalah kulit dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Hanya dalam 1 botol sahaja anda boleh dapat kesemua khasiat yang terkandung dalam produk ini.

You Might Also Like

0 KOmen: