Servis "Birthday Surprice" ke Tempat Anda | MommyZa Chocolate Delight

7/06/2018 04:09:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Assalamualaikum... Hai korang..

Sekarang tengah trending buat surprice terus ke lokasi anda. Fara pun tak lepaskan peluang untuk merasai sendiri macam mana nak buat surprice ni. Plan last minit iaitu sehari sebelum birthday suami. Memang tawakal dan berharap sangat ada orang yang available untuk tarikh dan waktu yang Fara pilih. Alhamdulillah, urusan dipermudahkan

Kawan di facebook mencadangkan buat Birthday Surprice dengan MommyZa Chocolate Delight (tq cadangkan). Sepanjang proses, Fara berurusan dengan Puan Zariah Zamaludin pengasas MommyZa Chocolate Delight. Puan Zariah seorang yang sangat cekap dan mempunyai hasil dekorasi tangan yang cukup kreatif. Dia tahu apa yang fara inginkan dan senang untuk berurusan dengan beliau.



Kenapa MommyZa Chocolate Delight Menjadi Pilihan Fara?

Pelbagai Pakej Menarik Ditawarkan

MommyZa Chocolate Delight ada menawarkan pelbagai pakej menarik untuk anda pilih. Kesemua pakej yang ditawarkan cukup menarik dan berbaloi sekali. Untuk tengok banyak lagi contoh pakej boleh terus ke link ini ya.

Boleh Request Nak Style Macam Mana Mengikut Bajet Anda

Kalau pakej yang ditawarkan tiada dalam bajet anda? Jangan risau... Anda bagitahu je Puan Zariah bajet anda. Nanti Puan Zariah akan cuba yang terbaik untuk buat hadiah mengikut bajet anda. Lagi satu, kalau design yang ditawarkan anda tidak berkenan, boleh minta Puan Zariah menukar ikut citarasa anda.

Penghantaran Cepat Dan Mesra Pelanggan

Tepat pada jam yang ditetapkan, hadiah terus sampai ke lokasi yang anda inginkan. Ini yang paling best buat surprice dengan MommyZa Chocolate Delight. Siap nyanyikan lagu "happy birthday" masa hantar. Sempoiii..

Ta-daaa!! Inilah Dia Hadiah Untuk Suami Tercinta

Fara cuma tunjuk 'sample' untuk rujukan Puan Zariah buat dan alhamdulillah memang menepati citarasa Fara. 






3 Kuntum Bunga Rose Fresh Dan Segar

Bunga rose dalam tu segar sangat! masih berbau wangi. Deko yang Puan Zariah buat ni cantik sangat kan? simple, nampak kemas dan cantik! thumb up! 



Nah, Lihat Antara Pakej Lain Yang Ditawarkan Dibawah :

ok la mungkin ada dikalangan anda nak buat surprice jugak bolehlah lihat antara koleksi berserta harga yang ditawarkan. atau lihat gambar lain di sini 



Lokasi :

Sekitar KL dan Selangor

Macam Mana Nak Buat Tempahan?

Jika anda berminat untuk menggunakan khidmat Puan Zariah (mommyZa chocolate Delight) hubungi terus di talian bawah :

Whatsapp : 01121209470





You Might Also Like

0 KOmen: