Pencuci Muka Hado Labo Berkesan Menghilangkan Bekas Jerawat Di Muka Dan Mencerahkan

10/02/2018 03:00:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Assalamulaikum..

Harini nak share salah satu pencuci muka Hado Labo yang Fara tengah guna sekarang. Alhamdulillah dah guna selama 3 bulan lebih. Masalah kulit muka Fara hanya berminyak dan agak kering. Fara pilih pencuci Hado Labo "Hydra & Whitening Fash Wash" sebab nak kulit kelihatan  hydra dan cerah sekata. Masalah muka sebelum ni akibat try bermacam skincare telah menimbulkan jerawat tapi berjaya pulihkan dan kini tinggal bekas jerawat yang telah menjadi hitam di bahagian dahi, pipi. Walaupun bekas jerawat tak banyak tetap menggangu pandangan mata.

Kenapa Pilih Hado Labo


Hada Labo mempunyai pelbagai produk penjagaan muka yang menggunakan bahan-bahan terbaik. Kesan produk yang lambat tapi memberi kepuasan maksimum setelah beberapa bulan penggunaan. Manfaat yang kita dapat selepas menggunakan produk Hado Labo juga akan dikekalkan pada tahap maksimum. Kulit muka tampil lebih berseri dan nampak lebih cantik semulajadi.

Kelebihan Pencuci Muka Hado Labo "Hydra & Whitening Fash Wash" 

  • Resveratol - sebatian semula jadi yang terdapat dalam anggur merah membantu mencerahkan dan meningkatkan keadilan kulit. 
  • Fucosorb - ekstrak rumpai laut semulajadi dengan mineral & vitamin untuk memberi kesan pelembap & antioksidan. 
  • Menggabungkan sifat pembersihan semula jadi dengan bahan penghidratan unggul Super Hyaluronic Acid kepada hidrat mendalam dan melembabkan kulit semasa ia dibersihkan. 
  • Kulit berasa segar, lembut dan lembut. 
  • PH kulit menjadi seimbangan. Tanpa pengelupasan
  • Bebas dari wangian, minyak mineral, alkohol dan pewarna.

Pelbagai Variasi Lain Mengikut Kesesuaian Masalah Muka

Tips : Pilih apa sahaja skincare pastikan pilih mengikut masalah kulit muka. Jika ada masalah jerawat, carilah produk yang boleh menghilangkan jerawat. Jika masalah pori terbuka, cari yang untuk menutup liang pori. Etc... Nah lihat produk lain pencuci muka Hado Labo



Beli Kat Mana?

Soalan yang paling ramai bertanya, beli kat mana? Boleh dapatkan Rangkaian Produk Hado Labo di Tesco, Giant, Watson dan Guardian Seluruh Malaysia.





You Might Also Like

0 KOmen: