Hilangkan bibir kusam dengan pantas dari CC Lip Cream oleh Mentholatum Lip Care

2/16/2019 10:58:00 PG Fara Lumière 0 Comments


Pernah tak atau sedang hadapi masalah bibir kusam, bibir gelap, mengelupas dan sebagainya? sebagai seorang wanita pasti risau jika bibir mengalami masalah tersebut dan sekaligus mengurangkan keyakinan diri kita untuk berhadapan orang ramai. Jangan berputus asa dari mencari penawar bibir kusam! Kali ni fara nak share feedback menggunakan produk dari Mentholatum Lip Care iaitu CC Lip Cream. 


Fara begitu tertarik dengan CC Lip Cream ni kerana ianya merupakan satu produk bibir yang memberikan kebaikan warna dan penjagaan terbaik pada bibir. Untuk makluman, produk rangkaian dari  Mentholatum Lip Care telah berada di Malaysia melebihi daripada satu dekad. Bila dah berada lama dalam pasaran sudah pasti ianya merupakan produk yang terbaik!

Masalah bibir kusam dan kering mengganggu penampilan

Ada sesetengah wanita beruntung kerana tidak menghadapi masalah bibir. Bagi yang kerap mengalami masalah bibir kering, mengelupas, kusam ianya merupakan satu mimpi ngeri pada diri sendiri. Fara sendiri menghadapi masalah tersebut. Ada kalanya, bibir jadi seperti mengelupas dan nampak kusam. Fara tak boleh pakai Produk penjagaan bibir sebarangan sebab takut makin teruk. Sebab tu Fara memilih produk penjagaan bibir yang mampu merawat sambil mencantikkan.

Sentuhan warna bila pakai CC Lip Cream menjadikan tona bibir nampak merah semulajadi. Di samping menjadikan tona bibir merah secara semulajadi, ianya juga merawat masalah bibir seperti kusam, mengelupas dan kering. Manfaat yang Fara dapat menggunakan CC Lip Cream ni 2 dalam 1 iaitu bibir cantik dapat, masalah bibir pon dapat dirawat. 

Kenapa Pilih Lip Cream Berbanding Lip Gloss?

Ok, Lip cream berbeza dengan lip gloss. Lip gloss akan memberikan efek yang glossy atau berkilau. Sementara lip cream akan memberikan efek matte, sama seperti lipstick. Sebelum tu Perasan tak ada perkataan "CC" Lip Cream? Apa maksud CC pada Lip Cream ni? 


Singkatan “CC” bermaksud “color correction” atau pembetulan warna yang menunjukkan keupayaan krim bibir untuk memulihkan bibir kusam, mencantikkan dan memulihkan warna bibir, serta menyerikannya.

Dipendekkan cerita, CC Lip Cream ni Sesuai Dengan ciri-ciri yang fara nak iaitu merawat sambil mencantikkan bibir. 

Sesuai untuk kegunaan harian

Sesuai untuk kegunaan harian, CC Lip Cream memberi 5 manfaat penjagaan yang anda perlukan :
  • Penghidratan mendalam dengan Super Hyaluronic Acid dan Ceramide
  • Rawatan berkhasiat dengan Meadowfoam Seed Oil dan Moroccan Argan Oil
  • Meningkatkan keanjalan dengan bahan unik Mentholatum iaitu Maxilip yang memberi anda bibir lebih penuh dan sebu
  • Manfaat pencerahan yang meningkatkan warna semulajadi bibir anda  
  • Vitamin E yang memulihkan dengan antioksidan untuk melembutkan bibir dan melawan penuaan pramatang.

CC Lip Cream Ada 2 Pilihan Warna 

CC Lip Cream boleh didapati dalam 2 warna yang menarik (01 Ardent Red atau 02 Innocent Pink) untuk disuaikan dengan keadaan dan suasana yang berbeza. Nak nampak menawan boleh pakai warna merah. Nak nampak comel pakai la yang warna pink. hehe


Boleh dapatkan CC Lip Cream Di Mana?

CC Lip Cream oleh Mentholatum Lip Care boleh didapati di tesco, guardian, watsaon atau guardian pada harga runcit yang disyorkan RM16.80. 


You Might Also Like

0 KOmen: