Nak Ubah Gaya Hidup Kena Ada 5 Perkara Ini

5/10/2019 10:51:00 PG Fara Lumière 0 Comments

Adakah anda pernah terfikir untuk ambil sedikit ruang dan masa untuk melihat keadaan diri anda sekarang? Semuanya bermula dengan niat. Termasuklah untuk ubah diri menjadi lebih bagus, harus bermula dengan niat. Untuk membuat perubahan, kita mesti berusaha mengubah sifat

nakubahhidup 2019

Nak Ubah Gaya Hidup Kena Ada 5 Perkara Ini

Adakah anda masih berada dalam keadaan hidup yang sama 3, 5, 10 tahun lepas? Bertahun-tahun hidup dalam masalah hutang, masalah kewangan dan masalah bisnes yang sama, yang membuatkan anda rasa sesak dada, serabut kepala dan rasa tak mampu nak capai impian yang anda inginkan?

Apa sebenarnya impian hidup anda? Kita hidup adalah untuk menjadi lebih baik. Kalau boleh nak cipta lebih banyak kejayaan. Tapi, berapa ramai dari anda yang benar-benar capai apa yang anda mahu dalam hidup?

Image result for nak ubah hidup

1. Ubah diri dengan cari ilmu

Perkara paling utama untuk ubah diri adalah dengan mencari ilmu. Dengan ilmu sahaja kita mampu mengenal diri. Mampu mengenal kedudukan dan keadaan diri. Baikkah atau tidak baikkah?

2. Ubah diri dengan baca buku

Jika anda nak ubah diri, pastikan tabiat membaca buku ditanam sampai sebati dalam diri. Jika anda masih belum mula, letakkan sasaran sekurang-kurangnya untuk membaca setengah jam sehari.

3. Ubah diri dengan jaringan

Ada ramai orang yang tahu apa yang anda tak tahu. Dan ada ramai juga orang yang tak tahu apa yang anda tahu. Gunakan peluang itu untuk bertukar-tukar ilmu. Pilihlah lingkungan kawan yang punya sama matlamat. Pilih lingkungan mereka yang ada sikap mahu ubah diri. Elakkan mereka yang berfikiran negatif.

4. Ubah diri dengan berdoa

Ini pula jangan sesekali dilupakan. Anda tak akan sangka betapa hebatnya kuasa berdoa. Jika anda tahu kehebatan berdoa, sudah pasti masa anda akan banyak dihabiskan dengan berdoa.

5. Ubah diri dengan mengikuti seminar

Bayangkan seorang penceramah yang telah belajar bertahun-tahun berkongsi ilmunya dalam masa 1 atau 2 hari. Peserta dapat peluang untuk pelajari pengalam bertahun-tahun itu diringkaskan cuma dalam masa yang pendek.

Sekarang Adalah Peluang Untuk Anda Ubah Gaya Hidup Anda


Adakah anda seorang yang TERPAKSA terima keadaan hidup yang susah, yang tertekan yang terbeban dengan 1001 masalah dan anda rasa anda dah BUNTU dan tak pasti macam mana anda nak hidup jauh lebih baik. Saya akan kongsikan kepada anda peluang terbaik untuk ubah haya hidup anda untuk lebih maju dan berjaya mulai sekarang!

JOM JOIN PROGRAM NAK UBAH HIDUP

Jika sehingga sekarang anda rasa apa yang saya nyatakan adalah perkara yang anda sedang alami dan rasai, inilah peluang untuk anda ubah nasib anda!

Richworks International Sdn Bhd dengan sukacitanya telah melancarkan program baru NAK UBAH HIDUP 2019 – KUASAI POTENSI DIRI, KEWANGAN DAN BISNES secara Live Event pada 30 Ogos hingga 1 September 2019 di Setia City Convention Center (SCCC). Setelah 11 tahun ditubuhkan, lebih 700,000 peserta telah hadir ke program yang dianjurkan oleh RichWorks.

Bagaimana Nak Ubah Hidup dari Zero Ke Million?


RichWorks melihat program ini sebagai peluang untuk membantu lebih ramai orang dengan berkongsi ilmu bagaimana mereka boleh Ubah Hidup dengan menguasai potensi diri, kewangan dan bisnes.

Ramai antara mereka yang hadir, telah berjaya merubah diri mereka dari hidup biasa-biasa menjadi luar biasa dengan berniaga. Apa yang lebih menarik, ramai dari mereka asalnya hadir dengan keadaan kusut, penuh bermasalah, dengan tekanan kewangan dan beban hutang keliling pinggang.

WhatsApp Image 2019-05-04 at 10.29.32 AM (1)

WhatsApp Image 2019-05-04 at 10.34.02 AM

WhatsApp Image 2019-05-04 at 10.37.06 AM

Dr Azizan Osman sebagai Master Coach RichWorks

Sehingga hari ini, Dr Azizan Osman sebagai Master Coach RichWorks telah berjaya melahirkan ramai usahawan jutawan dan banyak menyumbang kepada perkembangan dan kemajuan bidang keusahawanan di negara ini, antaranya kemajuan anak-anak bangsa dengan rekod peningkatan pencapaian usahawan melalui program bisnes dan pemasaran hanya dalam tempoh seawal 3 bulan hingga 18 bulan.

WhatsApp Image 2019-05-04 at 1.29.30 PM

Bergelar jutawan seawal usia 32 tahun melalui syarikat yang diasaskannya pada 2008, Azizan menerusi Richworks International Sdn Bhd, kini merupakan peneraju seminar latihan dan pencetus pembangunan keusahawanan dan pemasaran.

Dapatkan Tiket Anda Sekarang.

Tawaran akan tamat bila-bila masa. Pastikan anda tak terlepas tawaran ini kerana ini julung kali diadakan Program Nak Ubah Hidup

Bagaimana Nak Ubah Hidup dari Zero Ke Million?

Kuasai potensi diri, kewangan dan bisnes pada 30 Ogos - 1 September 2019 di Setia City Convention Center (SCCC), Setia Alam, Shah Alam di mana program 3 hari ini akan menghimpunkan USAHAWAN-USAHAWAN yang serius Nak Ubah Hidup mereka dari keadaan yang teruk, perasaan tak puas hati dan kecewa kerana sentiasa gagal dan tak capai apa-apa.

Untuk pendaftaran : www.nakubahhidup.com

FB
https://www.facebook.com/azizanosmanofficial/

TWITTER
https://twitter.com/azizanofficial

IG
https://www.instagram.com/azizanosmanofficial/

YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UCrfKlqYU1AsoRVkpy6HLbZw

LINKEDIN
https://www.linkedin.com/in/azizanosmanofficial

You Might Also Like

0 KOmen: