Bau Badan Hilang Dengan Mudah Dan Berkesan Dengan Smelly No More

7/04/2019 10:31:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Bau badan yang disebabkan oleh peluh bukanlah perkara biasa terutama sekali pada bahagian ketiak. Kita perlu atasi masalah bau ketiak dengan segera supaya badan kita sentiasa terasa segar. Juga sebagai satu inisiatif untuk mencegah orang sekeliling dari merasa tidak selesa dengan kehadiran bau badan kita. Apabila melakukan aktiviti harian yang aktif, ditambah pula dengan cuaca panas terik. Agak mustahil bagi kita untuk tidak berpeluh dengan banyak.  Sudah tentu kita akan risau dengan bau badan yang bakal muncul terutama sekali di bahagian ketiak.


Bau Badan Hilang Dengan Mudah Dan Berkesan Dengan Smelly No More


SMELLY NO MORE adalah sejenis deodorant yang natural. Maksud deodorant natural ini adalah tidak mempunyai bahan kimia tambahan seperti alkohol dan sebagainya. Ia dihasilkan dari garam mineral semulajadi yang mana sifatnya tidak berbau dan tidak melekit/berminyak. Penggunaan deodorant ini boleh menghalang penghasilan peluh berlebihan di samping mencegah pembentukan bakteria pada badan yang menjadi penyebab bau badan tidak menyenangkan.

Smelly No More  Boleh Digunakan Pada Bahagian Anggota Tubuh Lain Yang Berpeluh


Untuk pengetahuan anda, deodorant jenis ini sebenarnya 300% lebih berkesan dari deodorant biasa yang terdapat di pasaran. Ia bukan sahaja sesuai digunakan pada bahagian ketiak, malah amat sesuai digunakan pada bahagian anggota badan lain yang mudah berpeluh. Antara bahagian tubuh badan yang mudah berpeluh adalah seperti leher, kaki dan juga kawasan belakang lutut.

Smelly No More Tidak Melekit Dan Tidak Meninggalkan Kesan Pada Pakaian

Image result for smelly no more

Smelly No More tidak mengandungi alkohol dan wangian. Penggunaannya tidak melekit/basah, juga tidak akan meninggalkan kesan pada pakaian. Antara kelebihan penting Smelly No More, ia tidak akan menggelapkan kulit malah ia selamat digunakan untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Smelly No More 120g Boleh Pakai Sampai 1 Tahun!


Penggunaan Smelly No More 120g ini mampu bertahan sekurang-kurangnya 1 tahun hanya pada harga pasaran RM24.90, sememangnya dapat menjimatkan wang anda.

Cara Pakai Smelly No More


Hanya perlu basahkan sedikit pada hujung kristal dan sapukan dengan rata pada bahagian yang mudah berpeluh atau berbau. Sesuai digunakan pada ketiak, leher, kaki, kawasan belakang lutut ataupun mana-mana bahagian tubuh anda yang mudah berbau.

Beli Smelly No More Di Mana?

Watson

  • Harga : RM24.90

You Might Also Like

0 KOmen: