Maternity Pad Khas Untuk Wanita Lepas Bersalin | Libresse Maternity Pad

9/30/2019 05:54:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Antara keperluan yang diperlukan oleh para ibu sejurus selepas bersalin adalah pad wanita bersalin.


Para Ibu boleh sahaja menyesuaikan diri dengan menggunakan pad yang biasa digunakan semasa datang bulan tetapi dinasihatkan ibu-ibu gunalah maternity pad khas untuk darah nifas kerana selalunya lebih banyak dari haid. Maka, amatlah digalakkan untuk ibu-ibu yang baru bersalin menggunakan pad wanita bersalin yang ada di pasaran.

Libresse Maternity Pad

Pad wanita bersalin Libresse Maximum Security ini adalah antara pad pilihan ramai ibu-ibu bersalin yang telah menggunakannya sebelum ini. Sesuai digunakan pada waktu malam mahupun siang, Libresse Maternity Pad ini direka lebih tebal untuk waktu aliran darah nifas yang banyak.

Direka dengan seperti khas untuk darah nifas tidak mudah mengalir atau bocor, posisi pad tidak mudah berubah apabila dipakai untuk keselesaan penggunanya serta selesa dipakai. Tidak akan menyakitkan pinggang anda. 


Darah nifas yang keluar selepas bersalin boleh menyebabkan luka dan sakit kepada kulit sensitif. Pemilihan pad wanita bersalin yang betul dan selesa, ditambah dengan teknologi rekaan bentuk sesuai pastinya membantu untuk mengurangkan ketidakselesaan kepada para ibu. Darah nifas keluar secara banyak juga boleh menyebabkan pad wanita biasa tidak mampu menjalankan tugasnya dengan baik.

Yang penting, tidak akan membuatkan kulit anda menjadi ruam atau iritasi.

baca lagi : pengalaman fara pakai maternity pad dari lunavie

You Might Also Like

0 KOmen: