BEST KE Grilled Butter Chicken dari The Chicken Rise Shop?

12/09/2019 01:17:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Dengan menu yang diilhami oleh resipi tradisional Hainanese dengan kesahihan resipi Pulau Pinang Nyonya dan beberapa kegemaran tempatan Malaysia, The Chicken Rice Shop adalah sebuah restoran keluarga Halal Pilihan Rakyat Malaysia!


Harini berkesempatan untuk mencuba menu terbarunya iaitu Grilled Butter Chicken. Sedapnya Grilled Butter Chicken dari The Chicken Rise Shop ini adalah pada nasi dan kuah Grilled Butter Chicken nya. Ayam dan nasinya memang lain orang cakap. Kuahnya memang sedap dan kami sekeluarga suka!

Kualiti dan rasa ayam Butter Grilled dari The Chicken Rise Shop tetap konsisten dan lazat setiap tahun. Tak rugi makan!



Kami ambil set menu MEAL A berharga RM21.90 dan tambah 2 pinggan nasi ayam. Kami tak ambil set MEAL B takut tak habis makan rupanya kami silap. Dia punya sedap sampai tak cukup makan! Gambar dibawah korang boleh tengok sendiri harga set Grilled Butter Chicken sebagai rujukan

Setibanya sahaja makanan ke meja kami dia punya bau masyaALLAH tak boleh tahan. Perut terus berbunyi. Ini adalah first time kami mencuba menu Grilled Butter Chicken dari The Chicken Rise Shop. Tak rugi cuba memang sedap!


Bagi yang nak cuba sendiri keenakkan Grilled Butter Chicken The Chicken Rise Shop korang boleh pergi ke semua oulet mereka yang berhampiran tempat korang.


You Might Also Like

0 KOmen: