Kelebihan Mengamalkan Flavettes Effervescent Vitamin C

12/16/2019 02:37:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Flavettes Effervescent Vitamin C bukan sahaja dapat membantu meningkatkan kesihatan anda tetapi ia juga dapat membantu dalam penampilan anda supaya tampak lebih anggun.

Image result for flavettes vitamin c glow"

Selain dari Vitamin C ia juga datang dalam 3 variasi yang lain dengan kebaikannya tersendiri iaitu:

1) Flavettes Effevecent Glow diperkaya dengan vitamin C, vitamin E dan juga glutathione membantu untuk detoksifikasi, menghasilkan kolagen untuk kuku dan rambut yang lebih sihat, dan juga antioksidan untuk kulit yang sihat.

2) Flavettes Effervescent Vital diperkaya dengan vitamin C, kalsium dan vitamin D3 dapat membantu badan anda menyerap kalsium dan menguatkan tulang.

3) Flavettes Effervescent Vitamin C + Zink membantu untuk mengawal tindak balas imun.

Gabungan vitamin E dan glutathione

Mengandungi 1000 mg vitamin C serta vitamin E & juga Glutathione. Bertindak untuk meningkatkan sistem imunisasi badan secara tidak langsung dapat mencegah demam & selsema.

Image result for flavettes vitamin c glow"

Gabungan dengan vitamin E dan glutathione menjadikan kebaikan flavettes glow bertambah fungsinya dengan mensasarkan pemulihan pada sel-sel kulit anda terutamanya mereka yang mengidamkan wajah yang glowing, dan lebih sihat, cerah berseri.

Kelebihan flavettes effervescent glow berbanding produk yang sama di pasaran adalah pada kandungan glutathione yang menjadi bahan aktif untuk menjadikan kulit anda “glowing”.Dengan harga yang agak berpatutan dengan kandungan glutathione serta vitamin E, flavettes effervescent glow sangat berbaloi untuk diamalkan.

Kandungan : Vitamin C 1000 mg, Vitamin E 15iu, Glutathione 50mg.

Cara Pengambilan Flavettes Effervescent Vitamin C 

Image result for flavettes vitamin c glow"

Satu tablet sekali sehari. Larutkan tablet di dalam separuh gelas air, minum selepas mengambil makanan. Tablet ini berperisa orange.

You Might Also Like

0 KOmen: