Set Mandian Bayi Dan Kanak-Kanak Terbaik dari Derma365

12/24/2019 11:55:00 PG Fara Lumière 0 Comments

Masa untuk mandi!! bila suruh mandi anak-anak Fara paling excited sebab waktu itulah anak-anak dapat berendam dan main buih. Bagi Fara, waktu mandikan anak-anak juga merupakan bonding yang sesuai untuk mengeratkan lagi kasih sayang antara ibu dan anak. Bercakap mengenai waktu mandi, Fara percaya para ibu sangat menitikberatkan set mandian terbaik untuk anak-anak bukan? Fara sendiri akan mencari sabun mandian dan syampu rambut yang terbaik untuk anak-anak Fara. 


derma365 Pilihan Fara Sekeluarga

Penggunaan sabun yang sesuai adalah sangat penting agar kulit anak-anak tidak terjejas dan iritasi. Selain itu, sabun yang sesuai akan mengekalkan kelembapan kulit bayi anda dan memelihara kehalusannya. Kalau boleh kita akan pastikan set mandian yang dibeli sesuai untuk semua jenis kulit termasuklah yang berkulit sensitif. Lebih mudah dan menjimatkan. 


Terdapat pelbagai pilihan sabun bayi di pasaran. Sekiranya anda sedang mencari sabun yang sesuai dan selamat digunakan untuk seisi keluarga bolehlah cuba produk dari derma365. Jenama derma365 ini sesuai digunakan dari bayi baru lahir sehingga orang dewasa. Sabun dari produk ini bertindak untuk melembap kulit sambil memberikan ketenangan kepada bayi anda.

Kelebihan Produk derma365

derma365 adalah barisan produk yang terbukti secara klinikal dan dermatologi yang dirumus khas untuk menawarkan penyelesaian kulit sensitif harian untuk anda dan keluarga anda. Kulit yang sihat memerlukan penjagaan yang khusus setiap hari, bukan sahaja sewaktu timbul masalah kulit. Inilah sebabnya mengapa produk rangkaian derma365 mempunyai pH-seimbang dan hypoalergenik, untuk melegakan kulit dan melindungi kulit dari persekitaran luaran yang sukar. Semua produk derma365 dirumus agar lembut pada kulit dan diformulasi bebas daripada sabun, pewarna, wangian, MIT, paraben, lanolin, bahan-bahan yang berasal dari haiwan, minyak mineral, SLS dan SLES.


Ada Masalah Kulit Sensitif? Derma365 Menawarkan Penyelesaian Kepada Masalah Kulit Sensitif


Kulit bayi anda sensitif? Diuji secara klinikal pada bayi terutamanya yang mempunyai masalah kulit sensitif, sabun ini terbaik untuk si manja. Ia juga diformulasikan agar dapat meminimakan kesan alergik pada kulit. Sabun ini juga tidak mengandungi SLS, SLES, paraben, pewarna tiruan serta alkohol yang tidak akan memedihkan mata.

Tidak Membahayakan Kulit Si Kecil. 

Sabun dari produk derma365 ini terbaik dalam penjagaan kulit terutamanya kulit bayi yang harus dijaga lebih rapi dan teliti. Ia membersihkan kulit bayi dengan halus dans secara lembut tanpa mengeringkannya. Sabun ini tidak akan memedihkan mata dan mempunyai pH seimbang untuk mandian bayi anda. Selamat digunakan untuk si comel kerana kandungannya bebas paraben, minyak mineral dan bahan berasaskan haiwan.


Jom Lihat Setiap Fungsi Produk Derma365 di Bawah :

1. Losyen derma365 BABY

Antara kelebihan losyen ini adalah seperti :-
  • Boleh membantu melembutkan kulit bayi
  • Melegakan serta memberi perlindungan kepada kulit
  • Keseimbangan pH dan mengandungi formula, hypoallergenic
  • Bebas dari pewarna, bauan, paraben, lanolin
  • Diuji secara klinikal dan mendapat peniktirafan pediatrician
  • Sesuai untuk bayi baru dilahirkan


2. Mandian (Gentle Cleanser) derma365 

Formula yang lembut, pH seimbang dan hypolergenik, diuji secara klinikal dan terbukti secara dermatologi, khusus untuk pembersihan dan pelembapan harian. Ia sesuai untuk semua jenis kulit, termasuk kulit sensitif dan kering, untuk kedua-dua muka dan badan. Ia membersihkan dan menenangkan kulit kering serta membantu mempromosikan perlindungan kulit dari persekitaran luaran. Rumusan ini bebas daripada sabun, pewarna, wangian, MIT dan parabens, juga “non-comedogenic” yang tidak akan menyumbat liang-liang pori.


3. Syampu Bayi derma365 BABY

Antara kelebihan losyen ini adalah seperti :-
  • Dapat membersih dan menjadikan rambut lebih lembut
  • Menguatkan dan mencantikkan rambut
  • Formulasi kesimbangan pH
  • Diuji secara klinikal
  • Formulasinya bebas daripada sabun, pewarna, MIT dan paraben
  • Sesuai untuk bayi yang baru dilahirkan.


4. Mandian Bayi derma365 BABY 

Antara kelebihan losyen ini untuk anak kecil adalah seperti :-
  • Boleh membantu membersihkan melembutkan kulit bayi
  • Memberi perlindungan kepada kulit
  • Keseimbangan pH
  • Formulasinya bebas daripada sabun, pewarna, MIT dan paeaben
  • Diuji secara klinikal dan mendapat pengiktirafan pediatrician
  • Sesuai untuk bayi baru dilahirkan


Kat Mana Boleh Dapatkan Produk derma365?



derma365 boleh didapati secara eksklusif di Guardian. Untuk maklumat lanjut, sila layari http://www.derma365.com/en-my/


You Might Also Like

0 KOmen: