5 Varian Dermistry+ Booster Serum Ini Terbaik untuk Merawat kulit

6/13/2023 09:59:00 PG Fara Lumière 1 Comments


ROHTO-MENTHOLATUM MEMPERKENALKAN DERMISTRY+, PAKAR SERUM Dermistry’s Booster Serum dengan Formula Tepat untuk Keberkesanan Tertinggi. Rohto-Mentholatum memperkenalkan Dermistry+, jenama baharu yang pakar dalam serum untuk masalah kulit yang sukar diselesaikan. Nama 'Dermistry' berasal daripada “Dermatologi dan Chemistry”, mencerminkan tumpuan jenama pada sains kulit dan gabungan ramuan yang mujarab, manakala moto 'Pakar Serum' menggambarkan formulasi langsung dan tepat jenama itu.


Dermistry+ disokong oleh piawaian farmaseutikal seratus tahun Rohto, memastikan penggunaan kepekatan tinggi bahan selamat dalam kadar optimum. Komitmen jenama kepada pendekatan penjagaan kulit yang bersih dan minimalis menawarkan dos yang tepat, menggunakan komposisi berbeza untuk mencapai hasil yang berkesan.


Di Malaysia, permintaan untuk serum telah meningkat berikutan, penghidratannya yang sangat tinggi iaitu ciri daripada kebanyakan produk kosmetik yang digunakan untuk pelembap. Pengguna mempertimbangkan serum 'mesti ada' kerana sifat pelembapnya, dan ia juga menyasarkan untuk menyelesaikan masalah kulit.

Dermistry+ menawarkan rangkaian serum pekat komprehensif yang menangani pelbagai kebimbangan penjagaan kulit. Setiap satu direka dengan bahan-bahan berkuasa yang berfungsi untuk menghidrat, mencerahkan, menghaluskan pori-pori, dan anti penuaan Sama ada anda mempunyai kulit berminyak, kering atau kombinasi, Demistry+ telah membantu anda!

Dermistry+ Booster Serum direka untuk menembusi jauh ke dalam lapisan kulit, menyasarkan masalah kulit tertentu dan memberikan hasil klinikal yang terbukti. Produk adalah bebas daripada wangian, alkohol, pewarna, minyak mineral, silikon, dan paraben, menjadikannya sesuai untuk walaupun kulit paling sensitif.

Dengan piawaian farmaseutikal seratus tahun Rohto dan selamat; penjagaan kulit yang berkesan, Dermistry+ Booster Serum wajib dimiliki untuk sesiapa sahaja yang ingin  menangani masalah kulit tertentu.

Terdapat lima varian untuk dipilih iaitu:

Pore Refining & Spot Correcting Concentrate Booster Serum

Dirumus dengan Salicylic Acid dan Niacinamide (10% niacinamide, 1% salicylic acid), serum ini adalah rawatan yang sangat berkesan untuk mereka yang ingin menangani pori-pori besar, tanda jerawat, dan bintik hitam. Serum berkuasa ini membantu untuk menghaluskan pori-pori, mengurangkan penampilan cela, dan meratakan warna kulit. Ia bukan sahaja menambah baik penampilan kulit, tetapi ia juga menghidrat dan menyuburkannya, menjadikannya kelihatan lebih licin, sihat, dan lebih berseri.


Dengan penggunaan biasa, serum ini boleh membantu untuk menggalakkan kulit yang lebih seimbang, sekata, menjadikannya bahagian penting mana-mana rutin penjagaan kulit.


Ultra Illuminating Concentrate Brightening Booster Serum


Dengan niacinamide dan Vitamin C (5% Vitamin C + 0.1% Vitamin A), serum ini adalah sesuai untuk mereka yang ingin mengatasi bintik-bintik gelap dan tona kulit tidak sekata, kerana ia membantu mengurangkan penampilan mereka dan menggalakkan kulit yang lebih berseri. Dengan penggunaan biasa, Niacinamide dan Vitamin C Serum boleh membantu untuk meningkatkan kesihatan keseluruhan dan penampilan kulit, menjadikannya kelihatan dan berasa lebih licin, lebih sekata, dan banyak lagi terhidrat.

Intensive Hydrating Concentrate Booster Serum


Wajib ada bagi sesiapa yang menghadapi masalah kulit kering, dehidrasi atau kusam. Serum ini mengandungi Vitamin B5 dan Trehalose (10% vitamin B5 dan 2% Trehalose), iaitu direka untuk melembapkan kulit secara mendalam, menjadikannya kelihatan dan berasa lebih anjal serta berseri-seri. Sebagai tambahan kepada manfaat penghidratan, serum ini juga berfungsi untuk mengurangkan penampilan garis-garis halus, menjadikannya pilihan yang sangat baik untuk mereka yang risau dengan tanda-tanda penuaan. Formulanya yang ringan dan tidak berminyak menjadikannya sesuai untuk semua jenis kulit dan boleh digunakan pagi dan malam sebagai sebahagian daripada rutin penjagaan kulit biasa anda. Secara keseluruhan, Vitamin B5 dan Trehalose Serum adalah produk penting yang boleh membantu menghidupkan semula kulit yang paling letih dan kusam, menjadikannya kelihatan dan berasa terbaik.


Restorative Radiance Concentrate Age Delay Booster Serum


Anti-Aging Booster Serum ialah rawatan penjagaan kulit yang mujarab yang menggabungkan kuasa peptida, inositol dan PCA (5% Inositol + 2% Arginine PCA + 1% Carnosine) untuk menangani tanda-tanda penuaan seperti garis halus, kedutan, dan kulit kendur. Serum penggalak yang berkuasa ini memberikan penghidratan yang sengit kepada kulit sambil pada masa yang sama berfungsi untuk mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan. Ia formula kuat menjadikannya sesuai untuk semua jenis kulit, dan ia boleh digunakan sebagai sebahagian daripada rutin penjagaan kulit harian anda untuk membantu anda mencapai kulit yang lebih muda dan berseri. Penggunaan tetap boleh membantu meningkatkan kesihatan dan penampilan kulit secara keseluruhan, menjadikannya kelihatan lebih licin, lebih tegang dan lebih terhidrat.


Prebiotic Activating Concentrate Barrier Repair Booster Serum

Direka untuk mengimbangi semula dan membaiki penghalang kulit untuk semua jenis kulit. Serum ini mengandungi prebiotik dengan enzim aktif lebih daripada 97% ekstrak yis, yang membantu membaiki dan menguatkan penghalang kulit, yang membawa kepada kulit yang kelihatan lebih sihat.


Boleh digunakan sebagai praserum untuk menguatkan penghalang kulit, meningkatkan penghidratan dan meningkatkan penembusan dan keberkesanan produk penjagaan kulit lain dalam rutin anda. Ia membantu mengekalkan mikrobiome kulit, meningkatkan pertahanan semula jadi kulit, meningkatkan pengekalan lembapan, dan menggalakkan kulit yang lebih sihat, lebih berseri.

Reka bentuk pembungkusan Dermistry+ juga mencerminkan komitmennya terhadap estetika saintifik yang bersih. Imej botol premium dan profesional itu menampilkan peratusan bahan utama manakala kotak mempamerkan tanda ikon yang menyerlahkan rumusan secara langsung dan tepat.

Dapatkan Produk-Produk Dermistry+ segera di :



Dermistry+ Concentrate Booster Serum kini boleh dibeli di farmasi Watson dan Lazada serta Shopee pada harga RM90.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Dermistry+ klik link di bawah :

You Might Also Like

1 ulasan:

  1. Salicylic Acid dan Niacinamide kandungan yang bagus untuk kulit. suka sebab ia bagus untuk hilangkan parut jerawat juga

    BalasPadam