Packaging Baharu Ecolite Collagen Bird's Nest Drink

6/15/2023 09:31:00 PG Fara Lumière 0 Comments


Packaging Baharu Ecolite Collagen Bird's Nest Drink| Jika dahulu pembungkusan menggunakan botol kaca agak berat dan mudah pecah, kini Ecolite berjaya mencipta minuman segera sarang burung yang mudah dibawa ke mana sahaja dan boleh diminum pada bila-bila masa. Produk dinamakan Collagen Bird's Nest Drink ini dibungkus dalam bentuk peket kecil yang senang dibawa dengan tiga pilihan perisa iaitu Original, Plus Longan dan Lychee & Rose Syrup


Minuman sarang burung jenama Ecolite memang sentiasa mendapat permintaan ramai. Fara sendiri adalah pengguna Collagen Birds Nest ini kerana selain mempunyai banyak khasiat ianya juga memiliki rasa yang kaya dan nilai pemakanan yang tinggi.

Ada orang kata kalau minum sebotol sarang burung pada setiap hari boleh mengubah badan dan penampilan diri kerana khasiatnya yang boleh mempercepatkan pemulihan, meningkatkan sistem imun, dan mengekalkan keremajaan dengan memperbaiki kulit. Collagen Bird's Nest juga membantu menggantikan keletihan dan menyokong badan korang dengan nutrien yang mencukupi untuk mengisi semula badan korang. Jika amalkan setiap hari, boleh menunjukkan kesan positif yang luar biasa pada penampilan dan kesihatan diri. Cantik luar dan dalam gitueww. Siapa taknak kan? 😍

Sebab Fara Amalkan Ecolite Collagen Bird's Nest Drink

Apabila usia memasuki angka 30 tahun dan ke atas, satu persatu garisan penuaan serta kedut di wajah jelas kelihatan, tubuh juga terasa begitu mudah penat terutama selepas seharian sibuk menguruskan rumah tangga atau tugasan di pejabat.


Istilah cantik itu pula luas dan bersifat subjektif. Ada wanita beranggapan cantik itu perlu ditonjolkan melalui penampilan diri namun ada pula bersetuju ia lebih kepada memiliki kesihatan terbaik luaran dan dalaman. Kalau tanya Fara, Fara lebih memilih untuk memiliki kesihatan terbaik luaran dan dalaman.

Feedback Selepas Mengamalkan Ecolite Collagen Bird's Nest Drink 

Dulu, walaupun dah cukup tidur Fara mudah berasa letih seolah-olah Fara masih tak dapat rehat yang cukup. Nak buat kerja harian pun rasa tiada tenaga dan cepat rasa stress. Ianya sangat mengganggu aktiviti harian Fara terutama emosi.

Setelah cuba  Ecolite Collagen Bird's Nest Drink Fara rasa lebih bertenaga dan emosi jadi lebih stabil. Fara perasan bila dah berumur ni memang badan perlukan supplement tambahan lain untuk bantu diri lebih bertenaga! Menyesal tak cuba dari dulu.. Banyak perubahan baik yang berlaku sejak amalkan  Ecolite Collagen Bird's Nest Drink ni.

Selain itu, ia juga dapat membantu mewujudkan sel kulit baru untuk menggantikan sel kulit lama yang rosak, mencerahkan kulit & membuatkan kulit nampak sihat & muda. Disebabkan dalam bird nest ni ada Collagen, jadi dia dapat mengubah kulit yg kusam & berkerut kepada kulit yang lebih berseri & licin


Selain kulit jadi cantik halus, fungsi lain minuman Sarang Burung dari Ecolite ni boleh :

- Merangsang pertumbuhan sel dalam badan
- Menguatkan sistem imunisasi & pernafasan
- Memperbaiki fungsi organ dalaman
- Kulit awet muda
- Minuman selamat diminum sebab bahan yang diorang guna semua bahan organik & takda campuran pelik-pelik.

Jom Lihat Khasiat Lain Sarang Burung ECOLITE BIRD’S NEST DRINK


- Minuman berkhasiat ini telah terbukti secara saintifik dapat membantu MEMULIHARA SEL, SISTEM PERNAFASAN dan ORGAN DALAMAN TUBUH.

- Selain itu, ia juga membantu memperbaharui sel KULIT agar lebih LEMBUT, GEBU berseri dan AWET MUDA untuk jangka panjang.

- Sarang burung juga membuktikan ia sangat berkhasiat kerana mengandungi bahan yang boleh memberikan TENAGA dan PEMULIHAN DALAMAN, khasnya MELANCARKAN sistem ALIRAN DARAH dengan lebih lancar.

- Pengambilan sarang burung dalam jangka panjang adalah ketahanan terbaikk terhadap PENUAAN

- Manakala unsur protein aktif dalam sarang burung turut merangsang pembesaran sel dalam sistem imunisasi, lantas MENGUATKAN IMUNITI BADAN dalam melawan penyakit.

Pek Baharu Ecolite Collagen Bird's Nest Drink Mudah Di Bawa Ke Mana Sahaja


Kalau dulu dalam botol kaca agak susah nak bawa travel tapi kini dengan packaging baharu lebih mudah untuk bawa ke mana sahaja. Faktor utama yang buat Fara tertarik dengan produk ini kerana ianya sangat bagus untuk kecantikan diri dan sekaligus baik untuk kesihatan. Faktor kedua, disebabkan jadual harian yang tidak tetap dengan adanya jenis plastik Fara boleh minum dimana jua tidak kira tempat dan masa. Faktor terakhir pula adalah Ecolite Collagen Bird's Nest Drink boleh didapati di Guardian. Fara lebih memilih sesebuah produk yang terjual di Watson atau Guardian kerana ianya lebih 'yakin' untuk diamalkan.


Ecolite Collagen Bird's Nest Drink Yang Fara Amalkan Ada 3 Jenis Varian iaitu :-

- Ecolite Collagen Bird's Nest Drink Original
- Ecolite Collagen Bird's Nest Drink Plus Longan
- Ecolite Collagen Bird's Nest Drink Lychee & Rose Syrup


Boleh ke amalkan sekali banyak macam ni? Boleh.... Setiap varian Ecolite Collagen Bird's Nest Drink mempunyai rasa yang berbeza TAPI fungsi dia SAMA.  Ecolite Collagen Bird's Nest Drink ni macam food supplement bukannya medicine. 

Ecolite Collagen Bird Nest Drink menjadi pilihan kerana ada:-

- Good Manufacturing Practice (GMP)
- Hazard Analysis and Critical Point (HACCP)
- Veterinary Health Mark (VHM)
- Makanan Selamat Tanggungjawab Industri (MeSTI)
- HALAL
- Meditag Hologram & Registration Number
- Buatan Malaysia

Cara minum Ecolite Collagen Bird's Nest Drink

Minuman sihat ini kaya dengan glikoprotein, kolagen dan asid amino, antioksidan, hormon dan mineral lain yang boleh memberi manfaat kepada kesihatan secara keseluruhan. Collagen Bird's Nest Drink boleh diambil sama ada suam atau sejuk, bergantung pada citarasa korang. Fara suka minum sejuk. Minum sebelum sarapan pagi semasa perut kosong untuk memudahkan penyerapan.
 
Ecolite

Demikian sahajalah info pengalaman Fara sepanjang mengamalkan Ecolite Collagen Bird's Nest Drink. Kenapa perlukan supplement tambahan? Seperti yang Fara ada tulis di atas, disebabkan faktor umur yang semakin meningkat badan cepat letih jadi supplement seperti ini sangat membantu untuk mengembalikan kecerdasan dan kecantikan diri. Oleh sebab itulah kita PERLU AMALKAN SUPPLEMENT dengan tujuan melengkapkan nutrisi untuk tubuh badan kita, kena pastikan organ dalam tubuh badan kita dapat nutrien yang diperlukan untuk kekal sihat

Kat mana nak dapatkan Ecolite Collagen Bird's Nest Drink ni?


Pada anda yang berminat untuk mencuba sendiri Ecolite Collagen Bird's Nest Drink ni boleh terus ke laman sesawang di bawah atau dapatkan terus di Guardian berdekatan pada harga RM5 sahaja! murah kan? Kalau ada offer lagi murah. So korang kena alert! Ada promosi terus grab ok? Boleh beli loose pack atau juga cluster pack. 

Keterangan lanjut mengenai produk boleh layari:

Website : https://www.ecolite.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/ecolitemalaysiapage
Instagram : https://www.instagram.com/ecolite_malaysia/



You Might Also Like

0 KOmen: