Mentholatum Repair One Lip Balm Terbaik untuk Bibir Lebih Cerah dan Sihat

8/07/2023 05:51:00 PTG Fara Lumière 1 Comments



MENTHOLATUM REPAIR ONE LIP BALM| Memperkenalkan Mentholatum Repair One Lip Balm, Lip Balm J-Beauty terbaik dengan Niacinamide untuk mencerahkan dan memperbaiki bibir.


Rohto Pharmaceutical Jepun memperkenalkan Repair One Lip Balm yang inovatif dan paling menonjol antara lip balm pelembap yang tidak dapat terhitung di pasaran. Ucapkan selamat tinggal kepada bibir kering dan merekah dengan semua-dalam-satu penyelesaian yang bukan sahaja melembapkan dan melindungi daripada kerosakan UV tetapi juga memperbaiki dan mencerahkan bibir anda.

Realitinya, hidup dalam iklim Malaysia yang panas dan lembap mendedahkan kita kepada haba melampau serta paras UV yang tinggi dan ini menyebabkan bibir kekeringan. Selain itu, pendedahan berpanjangan kepada sinaran UV turut menyebabkan bibir menjadi gelap. Mentholatum Repair One Lip Balm dapat menangani masalah dan kebimbangan ini.

Dihasilkan dengan ramuan yang tepat, Repair One Lip Balm menawarkan tekstur yang lembut dan selesa. Dengan hanya satu sapuan, bibir yang kusam akan terserlah kecerahannya, mengurangkan kekeringan dan pecah-pecah, malah memberikan kelembapan untuk bibir yang lembut, anjal dan licin. Lip balm ini juga mempunyai perlindungan UV dengan SPF25 PA++, bagi menghalang kegelapan dan memelihara serta menjaga kecantikan semula jadi bibir anda.

Apa yang membezakan Repair One Lip Balm adalah gabungan bahan-bahan utama yang dipilih termasuk Niacinamide, Ekstrak Akar Likuoris dan Vitamin E. Komponen mujarab ini mencerah, menghaluskan, memberi kesan pejal dan melindungi bibir anda, serta memberikan hasil yang sangat halus dan mendalam.


Niacinamide, juga dikenali sebagai Vitamin B3, menawarkan pelbagai manfaat kepada kulit, termasuk mencerahkan dan membaiki kulit dalam pelbagai keadaan. Melengkap dengannya, Gliserin melembapkan secara mendalam dan berkesan membaiki bibir kering dan merekah, memberikan khasiat yang layak untuk bibir anda.


Kekalkan bibir yang sihat dan lembap dengan satu sapuan mudah! Mentholatum Repair One Lip Balm boleh didapati secara eksklusif di kedai Guardian Malaysia di seluruh negara, mulai hari ini, pada harga RM25.90 Alami kuasa transformatif penjagaan bibir J-Beauty.


You Might Also Like

1 ulasan: