Buat hadiah Sendiri (DIY) bersama PRINTCIOUS

10/06/2016 04:08:00 PTG Fara Lumière 0 Comments


Assalamualaikum....


Bila bercerita tentang DIY ataupun "do it yourself" mesti ramai yang suka mendeko barang lama untuk dicantikkan semula dengan versi yang tersendiri kan? Kadang yang mana ada jual dikedai tidak semua yang ikot citarasa kita. Ada yang cantik tapi warna pula tidak berkenan, ada sahaja bende yang tidak kena bila beli barang yang sedia siap.




Sekarang ni, korang tak perlu risau sebab Printcious merupakan salah satu website yang membolehkan kite pilih dan deko sendiri barang tersebut mengikut citarasa masing-masing tanpa limit!! Kategori barang yang boleh dideko dari Printcious juga banyak pilihan serta mudah untuk dipilih. Antara kategorinya, t-shirts, mugs, cushions, phone cases, baby rompers, bag, caps dan pelbagai lagi seperti contoh gambar dibawah.







Zaman dah serba moden ni tak perlu lagi bersusah payah untuk beli dikedai mencari hadiah untuk yang tersayang. Online shopping sahaja di Printcious sudah memadai kerana disini juga turut menyediakan pelbagai hadiah seperti wedding, birthday, National day, mothers day, fathers day dan banyak lagi. Yang paling istimewanya di Printcious korang hanya perlu pilih dan design sendiri hadiah tersebut untuk yang tersayang. Sangat mudah dan senang. Gunakan segala kreativiti korang dan hadiahkan pada tersayang sudah pasti akan membuatkan si dia tersenyum gembira!


Printcious dengan taglinenya "Precious Gift From Your Heart", Printcious menyediakan perkhidmatan percetakan secara online dengan lebih dari 200 hadiah DIY yang boleh dijadikan hadiah lebih bermakna sempena harijadi, wedding day ataupun majlis-majlis korporat seperti T-Shirt, Mug, Puzzle, Cover HP, Cushion, Mousepads dan banyak lagi..


Meh fara tunjukkan sedikit contoh nak beli bantal couple dan deko sendiri. Kalau fara suka pilih barang yang boleh digunakan macam bantal, mug, t-shirt, dan phone case. Pertama sekali korang mestilah join member dari  Printcious dan selepas tu barulah boleh mendeko.





Contohnya fara dah join member Printcious dan ingin membeli cushions ikot style fara. Selepas dah login fara pilih "create" dan pilih "cushions" sebagai step pertama untuk start deko. Kemudian tekan "customise your own cushions here" akan keluar gambar seperti diatas




Kemudian pilih warna yang korang suka. Macam fara pilih warna merah untuk cushions ni dan klik "customise it"



Di bahagian inilah yang perlu korang deko nak letak tulisan, gambar, semuanya terpulang ikot citarasa korang sendiri.






Bila dah siap edit cushions klik done dan ready untuk check out! Cantikkan? Penghantaran hanya mengambil masa dalam 4-10 hari sahaja bergantung pada tempat. Kalau nak FREE penghantaran boleh amik sendiri barang yang telah diorder di OFFICE Printcious di klang.


Untuk Keterangan lanjut, sila layari :

You Might Also Like

0 KOmen: