Eliz Essential Serum

10/07/2016 10:04:00 PG Fara Lumière 0 Comments


Eliz Essential 
"Enjoy exploring new value in life "


Wajah yang cantik dengan kulit putih bebas jerawat pastilah menjadi idaman bagi setiap wanita. Dengan memiliki kulit wajah yang putih dan mulus akan menambah kepercayaan diri bagi seorang wanita. Mereka rela melakukan apa saja untuk mendapatkan kulit putih mulus termasuk dengan menggunakan serum vitamin C untuk wajah, yang konon dapat membuat wajah terlihat bersih putih dan cerah

Namun dengan seiring perkembangan teknologi yang semakin canggih dalam bidang kecantikan, vitamin C diolah menjadi sebuah produk yang akan membuat manfaat vitamin C lebih mudah terserap bagi kulit khususnya wajah, salah satunya yang diciptakan adalah produk serum Eliz Essential yang dikhususkan untuk kecantikan wajah.


Fungsi UTAMA Eliz Essential Serum

 Menghilangkan Jerawat
 Menaikkan Seri Wajah (Glowing)
 Kaya dengan khasiat untuk kulit muka
 Melewatkan Proses Penuaan pada kulit wajah (anti-aging)
 Memutihkan Kulit Wajah
 Mengurangkan masalah kulit berminyak & kusam
 Mengurangkan kesan parut jerawat






Serum Eliz Essential ini yang terbuat dari bahan alami merupakan formulasi yang ringan dan mudah diserap kulit. Jika dibandingkan dengan krim atau lotion, hasil pengguna selepas menggunakan serum Eliz Essential adalah lebih cepat tanpa kesan sampingan pada wajah. Krim atau lotion kesannya hanya sementara tetapi serum Eliz Essential memperbaiki wajah sedikit demi sedikit. 


Kebaikan Eliz Essential Serum

 Memutihkan wajah
 Mengurangkan minyak di muka
 Memudarkan bekas parut jerawat

Banyak lagi kebaikan . Nak tahu kene try huhu . Serum Kecantikan Eliz ni juga Wangi taw sebab ada extract buah & sesuai untuk kulit SENSITIF !!! .

Cara penggunaan:

Titikkan setitik Eliz Essential serum ditelapak tangan kemudian sapukan pada seluruh wajah secara lembut. Boleh dipakai pada bila-bila masa.

Tips : Sapuan lebih pada kawasan jerawat yg teruk.

Harga Eliz Essential Serum :

Rm50 per unit

Isi Kandungan : 

15ml

Untuk Pembelian atau Pertanyaan Sila Hubungi :

 HQ Eliz Essential : 013 330 4346

You Might Also Like

0 KOmen: