Ruam Bayi Powder - Penawar segala masalah penyakit kulit

11/21/2016 05:16:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Ruam bukan sahaja berlaku dalam kalangan dewasa malah, kanak-kanak juga turut mengalami ruam terutamanya bayi. Bercakap mengenai masalah kesihatan berkaitan kulit, antara yang paling biasa tetapi menjengkelkan adalah masalah ruam pada kulit. Lazimnya dilihat berlaku pada kawasan kulit yang mudah berpeluh, ruam menjadi masalah kulit yang membimbangkan ramai orang.

Ruam merupakan satu masalah kecil yang sebenarnya boleh dihindari dengan rawatan di rumah sahaja. Namun, dalam keadaan tertentu ruam turut memerlukan rawatan klinikal. Ianya akan mengakibatkan kemerahan pada kulit atau ruam dengan tompokan merah. Ruam yang lebih teruk menyebabkan masalah yang lebih buruk seperti bengkak, kemerahan dan luka. Bayangkan jika ianya berlaku pada simanja anda?

Penawar Psoriasis, Ruam Bayi Dan Semua Jenis Penyakit Kulit




Jangan khuatir kerana Ruam Bayi Powder adalah penawar bagi segala jenis masalah kulit seperti ruam, ruam panas, ruam susu, alergik, ekzema dan lain-lain penyakit kulit. Sesuai untuk semua jenis golongan sama ada bayi, kanak-kanak mahupun orang dewasa


Kelebihan Ruam Bayi Powder 

💗Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.
💗Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
💗Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
💗Satu bekas tahan agak lama. Selalunya saya guna beberapa bulan.
💗Walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit anak-anak kita semakin berkurangan.
💗Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.
💗Selamatlah anak-anak anda terutama yang masih bayi, sebab kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.
💗Ruam Bayi Powder ini sememangnya sangat menjadi pilihan ibubapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam.


Ramai yang cakap berbaloi, murah dan berkesan! Banyak testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati. Alhamdulillah!

100% semulajadi serta sunnah nabi S.A.W. Ini kerana ia salah satu cara Nabi SAW mengubati penyakit kulit seperti yang terdapat di dalam Hadith Sohih di atas yang membuktikan Nabi S.A.W. menggunakan tanah liat mengubati penyakit kulit dan lain-lain penyakit.

RUAM BAYI POWDER FAKE!!

Awas! Sekarang didapati banyak yang telah mengeluarkan produk Ruam Bayi Powder (RBP) yang fake. Untuk makluman semua, Produk ruam bayi powder tidak pernah sesekali menukar packaging kepada bedak asma'. 

RBP juga tidak diperoses dari kilang kerana pihak RBP ingin menjaga kualiti dan sifat kesucian tanah yang ditapis khusus. Fungsi tanah liat terbaik di dunia ini perlu dijaga keasliannya oleh tradisi turun temurun.

PERBEZAAN RBP FAKE DAN ASLI






Diiktiraf SIRIM

Pembuatan secara homemade warisan semulajadi turun temurun serta pembuatan bedak sejuk tanah liat yang diiktiraf oleh SIRIM QAS INTERNATIONAL yang mana selamat digunakan dari bayi hingga dewasa

Bukan Sekadar Bedak Sejuk Biasa. Ianya dapat membantu memulihkan hampir semua jenis masalah penyakit kulit.

Testimoni Pengguna :

Kanak-kanak ini pernah mengalami eczema yang teruk sehingga merebak ke pergelangan tangan. Alhamdulillah dengan izin Allah adik ini sembuh dengan Ruam Bayi Powder.


Testimoni_Psoriasis_Ruam_Bayi_Powder


Testimoni_Ruam_Bayi_Powder


Psoriasis_Ruam_Bayi


sembuh_kayap_ruam_bayi



Untuk keterangan boleh menghubungi :

 HQ En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran) & 
 Puan Nurul : 017 6239935 ( Produk Owner)


You Might Also Like

0 KOmen: