Produk Pembunuh Serangga Dengan Sekali Semburan

9/10/2017 06:29:00 PTG Fara Lumière 0 Comments


Makhluk Perosak Merbahaya!

Kehadiran serangga seperti lipas, lipan, anai-anai, serangga terbang malah apa jua jenis serangga perosak sekalipun, memang mengganggu keselesaan kita. Ini kerana kebanyakan serangga bukan hanya membawa penyakit, bahkan kemunculannya di rumah boleh menjejaskan kerja seharian dan imej kita yang mungkin dianggap pengotor oleh orang lain.

Related image

Tidak boleh disangkal bahawa setiap rumah pasti mempunyai sekurang-kurangnya sebotol racun serangga kerana bagi kebanyakan mereka, ia cara paling cepat dan berkesan membunuh serangga walaupun ianya sekadar membunuh dan menghalau serangga dalam tempoh yang sementara. Ancaman seperti ini memang akan dialami oleh setiap rumah kerana makhluk perosak ini tidak akan pupus.

Kehadiran makhluk perosak akan mengganggu kesihatan dan kesejahteraan manusia, keluarga dan haiwan peliharaan. Menghapuskan makhluk perosak dengan sepenuhnya adalah sukar, namun dengan perkembangan teknologi, kini pengguna mempunyai pilihan kaedah-kaedah yang efektif, efisien dan bersesuaian dengan strategi dan keselesaan. Samada, kaedah yang dipilih berunsur kimia, atau tanpa kimia.


Organic Touch Waterbased Organic Insecticide 

Organic Touch Waterbased  Organic Insecticide merupakan produk yang diformulasikan sebagai penggalak tanaman & pembunuh racun perosak yang telah terbukti keberkesanannya! Kelainan yang dibawa oleh produk ini adalah ianya menggunakan bahan organic iaitu tanpa bahan toksik atau racun. Misi utama produk ini dilancarkan adalah untuk mengaplikasikan cara yang betul bagi mencegah makhluk dan serangga perosak dari mengakibatkan kerosakan dan penyakit. Objektif tersebut di laksanakan dengan kos yang rendah, selamat dan tidak mengakibatkan pencemaran alam sekitar.

Kebanyakkan produk pembasmi serangga hanya mampu mengusir serangga tanpa membunuhnya. Keburukkan yang boleh dilihat disini adalah, kita terpaksa sembur dan sembur lagi bagi mengelakkan serangga perosak memasuki kawasan rumah.


Attract, Kill & Protect

Dengan hanya sekali semburan, Organic Touch Waterbased Organic Insecticide boleh menghapuskan serangga dengan efektif sekali. Untuk makluman, produk Organic Touch ini tidak mempunyai bau. Cara ia berfungsi, semasa penyemburan, ia akan membuatkan serangga tertarik dengan bau semburan produk ini dan kemudian akan terbunuh dengan sendiri apabila ia mendekati kawasan yang disembur tadi. Oleh itu, kawasan rumah anda akan bebas dari serangga perosak hanya dengan sekali semburan sahaja!



Cara Mencegah Tanaman Anda dari Serangga Perosak

Iya! Selain boleh digunakan untuk dalam rumah, produk Organic Touch ini juga boleh disembur pada tanaman. Makhluk serangga perosak boleh memberikan masalah yang memeningkan. Sekiranya tiada langkah kawalan dan pencegahan dilakukan, ianya boleh mendatangkan kesan yang buruk. Penyelesaian mudah bagi masalah ini adalah dengan menyembur Organic Touch pada tanaman anda.

Hanya sembur pada bahagian yang selalu diserang serangga dan hasilnya tanaman anda bebas dari serangga perosak. Tanaman anda secara automatiknya akan menjadi segar dan kehijauan selepas disembur kerana produk ini juga mempunyai fungsi untuk menyuburkan hasil tanaman.

Sebab itulah saya mencadangkan anda menggunakan produk Organik Touch Waterbases Organic Insecticide kerana ianya tanpa bahan toksik dan kimia merbahaya seperti yang saya katakan sebelum ini. Keberkesanan produk ini dalam membasmi serangga tidak kira serangga dalam rumah mahupun serangga tanaman berkesan tanpa membahayakan persekitaran.

Testimoni Sebenar : 

Sebelum dan selepas semburan pada kabinet dapur

Untuk dalam rumah, masalah semut bersarang dalam kabinet memang merungsingkan. Berkali lap pun tetap jadi terjadi perkara yang sama.


Selang beberapa hari selepas semburan, kabinet tiada lagi semut dan bebas dari sarang semut. 



Sebelum dan Selepas Semburan pada hasil tanaman

Jika anda lihat gambar dibawah, testimoni yang fara sendiri cuba pada pokok tanaman dalam pasu yang mempunyai masalah serangga perosak tanaman iaitu semut dan koya. Serangga ini menyerang pucuk, daun matang, ranting dan buah. Bahagian yang diserang akan mempunyai tompok-tompok putih akibat koya. 

Selepas beberapa minit Sembur guna Organic Touch Waterbased Insecticide, serangga makin berkurang. Beberapa hari selepas itu, fara lihat kembali tanaman, dan hasilnya, tanaman bebas dari serangga perosak.


Organic Touch Waterbased Insecticide memang awesome!! 

Menurut pandangan peribadi sepanjang menggunakan produk Organic Touch Waterbased Insecticide, kesan yang boleh dilihat sangat menakjubkan. Hasil tanaman menjadi segar kehijauan dan bebas dari serangga perosak. Fara juga gunakan didalam rumah untuk membasmi serangga rumah seperti lipas,lipan, cenggerik, semut dan sebagainya. 

Ketika dalam proses penyemburan, bauan semburan tersebut menarik perhatian serangga yang ada sekeliling untuk datang dekat. Apabila serangga tersebut terpikat dengan bau semburan, ia akan membunuh pula serangga yang menghidunya. Dan akhirnya, rumah dan hasil tanaman terlindung dari serangga perosak.

Selain digunakan untuk serangga perosak, ianya juga boleh digunakan untuk menghilangkan rambut yang berkutu! Hanya sembur pada bahagian rambut yang ada kutu dan ia akan hilang serta merta.


Kebaikan Organic Touch Waterbased Insecticide :

🔸Bahan organic
🔹Tiada bau
🔸Boleh digunakan dalam dan luar rumah
🔹Boleh digunakan untuk serangga perosak tanaman
🔸Tanpa bahan toksik & kimia
🔹Bertindak membunuh dengan pantas
🔸Tanpa membahayakan alam sekitar

Lihat lagi testimoni video :





Anda mempunyai masalah serangga yang tidak terkawal?? Cubalah sendiri Organic Touch Waterbased Insecticide!!

Whatsapp :

HQ : 011 2102 6702 
En.Eddie : 019-293 9766

You Might Also Like

0 KOmen: