CC Cushion Terbaik Menutup Parut Jerawat Dan Nampak Glowing | Jolie Shimmer Shine

11/07/2018 09:07:00 PG Fara Lumière 0 Comments


Cushion adalah sejenis produk coverage dalam bentuk compact. Cushion juga sesuai dengan individu atau wanita yang suka make up tapi dengan cara terpantas. Tanpa perlukan solekan yang tebal, CC cushion hanya perlu di apply terus pada wajah. Anda tak perlu lagi menempuh ritual menggunakan foundation, alas bedak, serum, dan seterusnya.


Cushion Jolie Shimmer Shine Menutup Parut Jerawat Dan Nampak Glowing

Seperti namanya sendiri, Cushion Jolie Shimmer Shine (Berkilau Dan Bersinar) memberikan efek mencerahkan dan muka tampil glowing sejurus memakainya. Cushion ini mengandung nutrisi yang membantu kulit terlihat lebih cerah dan berkilau. Tekstur kulit lebih anjal, perlahan noda atau bintik hitam di kulit wajah pun memudar setelah beberapa kali pemakaian.

Produk ini merupakan Bedak premium berkualiti keluaran Malaysia yang telah dipasarkan semenjak bulan September 2018. Bedak Cushion Jolie adalah setanding dengan bedak wajah antarabangsa yang ada di pasaran. Jolie percaya mampu bersaing di pasaran kecantikan di Malaysia.

 

Menariknya lagi,  Cushion Jolie Shimmer Shine Melindungi muka anda dari sinar UV. Cushion Jolie Shimmer Shine Mengandungi SPF (sun protection factor) 35++  yang cukup melindungi kulit dari paparan sinar matahari, menggantikan fungsi sunblock atau sunscreen. Ianya juga mampu mengekalkan kelembapan kulit dan menjadikan wajah lebih muda bermaya dengan glowing secara semulajadi setiap kali pengunaan bedak Jolie.

Cushion Jolie Shimmer Shine Ada 2 Pilihan Warna Untuk Anda

Cushion Jolie Shimmer Shine memiliki dua pilihan warna, iaitu Cream dan Caramel untuk anda yang berkulit cerah atau sawo matang. Yang Fara pakai adalah Cream untuk yang berwajah cerah. Kalau anda tidak pasti yang mana satu sesuai ddengan jenis kulit anda, jangan risau. Cushion ini jika tersalah pilih tona ianya tidak menjadikan muka anda nampak 'kelabu' pun. Nak lebih selamat anda boleh pilih jenis Caramel.


Coveragenya terus terlihat hanya dengan sekali dap dap, sehingga anda tidak perlu memakai makeup secara berlebihan. Boleh lihat Video penggunaan di Instagram Fara untuk lihat sendiri perbezaan sebelum dan selepas menggunakan produk ini. Cushion Jolie Shimmer Shine memberikan kesan natural pada wajah. Menariknya, dengan pemakaian yang tipis, liang pori diwajah tidak lagi kelihatan.

Ya,Cushion ini sangat baik dalam meminimaliskan penampilan pori-pori kulit wajah. Selain itu, ketika diaplikasikan secara menyeluruh, kulit wajah akan terlihat bersinar. Jolie Shimmer Shine mampu bertahan selama 8 jam, Cushion ini masih bertahan dengan baik di kulit wajah, semakin berpeluh semakin nampak glowing.

Kelebihan Jolie Shimmer Shine

  • Pemakaian yang nipis sahaja
  • Mampu menutupi kecelaan kulit wajah dan tona tidak sekata
  • Tekstur yang ringan pada kulit wajah dan tidak berminyak
  • Tidak meninggalkan kesan bedak pada tudung dan baju sekiranya berpelukkan atau bersalaman
  • Mudah dipakai, hanya 2 minit untuk bersia
  • Mudah dibersihkan dengan air dan mesra wuduk
  • Mampu mengatasi jeragat dan mengecilkan liang pori di wajah dengan pengunaan berterusan
  • Tidak membuat kulit kusam dan berkerak dengan bahan-bahan premium berkualiti tinggi dalam penghasilan Jolie
  • Kesan wajah segar dengan efek shimmer shine dari Jolie


Promosi Harga Jolie Shimmer Shiine

Harga biasa RM75
Sekarang harga promosi 2 pcs Jolie hanya RM100 sahaja

Dijamin HALAL dengan kelulusan KKM.

NOT180806339K
NOT180806340K

Dapatkan Jolie Shimmer Shine Di :

Headquaters : joliebeauty.hq@gmail.com






You Might Also Like

0 KOmen: