TERBARU! Aiskrim King’s Potong Onde-Onde Memberi Keunikan Rasa Sebenar kuih Onde-Onde

4/30/2019 04:14:00 PTG Fara Lumière 0 Comments

Sebut je kuih onde-onde mesti terbayang pasar Ramadhan. Mana tak nya, kuih onde-onde pada bulan Ramadhan memang laku keras kalau jual. Nak dapatkan atau beli kuih onde-onde pada hari biasa agak sukar. Kini tak perlu risau lagi, anda boleh makan bila-bila masa dan dimana jua. Sebab King’s Potong signature membawa perisa kegemaran Asia iaitu Ice-Cream Potong Onde-onde.


Sekotak Aiskrim King’s Potong Onde-Onde dibekalkan kepada fara untuk tujuan merasai sendiri keenakan ice cream terbaru dari brand Kings. Nak makan seorang tak seronok pula. Jadi Fara kongsikan bersama rakan-rakan di pejabat untuk merasai ice cream onde-onde ini.


Mengenai Aiskrim King’s

Sejak tahun 1975, King’s telah berkembang menjadi salah satu jenama aiskrim terkemuka di Singapura dan Malaysia. Pelbagai produk yang merangkumi aiskrim King’s Potong utama dan aiskrim King’s Potong Gold membuktikan komitmen King’s untuk menghasilkan produk berkualiti serta inovatif bagi membolehkan aiskrim berkualiti King’s dinikmati oleh ramai orang.


Sebagai komitmen kepada peminat yang setia dengan keluaran produk yang diinspirasikan oleh rasa Asia, pasti hasil produk King’s membawa peminat ke saat gembira dan indah pada nostalgia masa lalu. .

Aiskrim King’s Potong yang unik dan baru ini adalah aiskrim yang dibuat daripada kelapa dan pandan, dan diisi dengan inti berperisa gula Melaka dan kelapa parut.

Asia adalah satu tempat yang mempunyai pelbagai budaya makanan yang unik. King’s Potong kini
memberi penghormatan kepada warisan Asia dengan memperkenalkan King’s Potong Signature Onde Onde (sebutan ‘own-day own-day’). Peminat aiskrim potong kini boleh menikmati pencuci mulut unik yang digemari orang ramai. Resepinya dibawa mengembara ke serata negara dan budaya, juga telah menjadikan lirik lagu tradisional.


Hari ini, onde-onde boleh dinikmati di restoran dan pasaraya Asia di serata dunia. Onde-onde adalah bebola beras pulut yang berisi gula Melaka dan disaluti kelapa parut segar. Apabila makan Onde Onde, kombinasi yang menarik ini akan ‘meletup’ dengan rasa yang manis dan enak.

Aiskrim King’s Potong yang unik dan baru ini adalah aiskrim yang dibuat daripada kelapa dan pandan, dan diisi dengan inti berperisa gula Melaka dan kelapa parut. Perisanya memang mengujakan! King’s Potong Menghasilkan Aiskrim Potong Yang Berkualiti Selama 40 tahun, King’s telah menghidangkan aiskrim yang digemari ramai. Ia membawa kenangan indah sewaktu dahulu dengan perisa yang diinspirasi dari Asia.

King’s Potong Signature Onde-Onde boleh beli di :


Dengan kualiti tinggi dan terkawal, rangkaian utama King’s Potong menjanjikan kepuasan dengan rasa ‘potong’ yang diperbuat dari bahan-bahan berkualiti sahaja. Jangan ketinggalan untuk menikmati perisa istimewa ini dari King’s Potong King’s Potong Signature Onde-Onde boleh dibeli dari April 2019 di pasaraya utama dan kedai-kedai serbaneka terpilih untuk RM2.00 sebatang (60ml) atau RM11 untuk sekotak (berisi 6 batang).




You Might Also Like

0 KOmen: