Maybelline Superstay Foundation VS Maybelline Fit Me, Mana Lebih Bagus?

8/19/2019 08:12:00 PTG Fara Lumière 0 Comments


Assalamualaikum.. hi!

TERBARU! Maybelline Superstay Foundation 24H Full Coverage Foundation telah ada di pasaran terutama di Watson dan Guardian seluruh Malaysia. Jika sebelum ni Fara pakai Maybelline FIT ME dan sekarang telah pun bertukar kepada Superstay Foundation 24H Full Coverage Foundation.


Kenapa tukar? Sebab pertama, Fara rasa Superstay Foundation 24H Full Coverage lebih POWER berbanding FIT ME. Teruskan bacaan kalau nak tahu kenapa Fara lebih memilih Superstay Foundation 24H Full Coverage Foundation berbanding Fit Me ok!

Perbezaan SUPERSTAY FOUNDATION VS Maybelline FIT ME

1. Tekstur Yang Berbeza

Fit Me

Sebelum ni Fara memang pakai Maybelline Fit Me. Bagi Fara, Maybelline Fit Me boleh menutup celaan di muka dengan baik akan tetapi tekstur foundation Fit Me agak tebal dan tidak sesuai untuk dipakai harian. Time ni terpaksa pakai juga sebab foundation lain tak sesuai dengan muka.

Kiri Fit Me, Kanan superstay
Superstay Foundation 24H Full Coverage Foundation

Berbeza dengan Superstay Foundation 24H Full Coverage Foundation, teksturnya lebih tipis dan ringan. Yang penting, wajah terasa ringan macam tak pakai foundation. Semestinya Superstay Foundation mampu menutup celaan di muka dengan baik seperti Fit Me

2. Botol Yang Lebih Kemas Dan Mudah Digunakan

Fit Me


Kalau boleh semua benda nak mudah digunakan bukan? Foundation Fit Me perlu dituang ke tangan atau alas foundation kerana botolnya tidak mempunyai pump. Kadang-kadang sampai tertumpah masa nak keluarkan foundation.

Superstay Foundation 24H Full Coverage Foundation


Masa beli Superstay Foundation 24H Full Coverage Foundation, Fara rasa seronok sangat sebab Superstay Foundation ni diciptakan dalam bentuk pump. Memang mudah sangat nak guna. Sekali picit je dah boleh apply ke seluruh muka.

So, Bagi Fara Superstay Foundation 24H Full Coverage Foundation Adalah Pemenangnya!

Liquid foundation dengan concentrated pigments. Dapatkan hasil akhir matte dan full coverage yang tahan lama hingga 24 jam namun terasa ringan di wajah!

  • Tahan lama hingga 24 jam (sweatproof & oilproof), namun tidak menyumbatkan pori
  • Concentrated Pigments – full coverage dan foundation terasa ringan di kulit
  • Dengan hasil matte tetap melembapkan wajah sepanjang hari, 
  • Sesuai untuk semua jenis kulit
  • Dilengkapi dengan pump yang memudahkan pemakaian

Korang pakai foundation apa? Mengapa sukakannya? Jom kongsikan dengan Fara! 

You Might Also Like

0 KOmen: